Follow
Abdullah Çağrı Biber
Abdullah Çağrı Biber
Verified email at kastamonu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
The Mistakes and the Misconceptions of the Eighth Grade Students on the Subject of Angles.
C Biber, A Tuna, S Korkmaz
European Journal of science and mathematics education 1 (2), 50-59, 2013
1292013
Öğrencilerin kesirler konusundaki kavram yanılgıları ve bu yanılgıların kesir problemleri çözümlerine etkisi
AÇ Biber, T Abdulkadir, O Aktaş
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (2), 152-162, 2013
752013
An investigation of critical thinking dispositions of mathematics teacher candidates
AC Biber, A Tuna, L Incikabi
Educational Research 4 (2), 109-117, 2013
632013
An analysis of mathematics teacher candidates critical thinking dispositions and their logical thinking skills
L Incikabi, A Tuna, AC Biber
Journal of International Education Research (JIER) 9 (3), 257-266, 2013
612013
The misconceptions of sixth grade secondary school students on fractions
F Aliustaoğlu, A Tuna, AÇ Biber
International Electronic Journal of Elementary Education 10 (5), 591-599, 2018
582018
Ortaokul matematik kitaplarındaki öğrenme alanları ve Bloom taksonomisine göre karşılaştırmalı analizi
A Tuna, AÇ Biber
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 36 (1), 161-174, 2017
462017
Ortaokullarda uygulanan destekleme ve yetiştirme kurslarına dair öğrenci görüşleri
T Abdulkadir, AÇ BİBER, AC Polat, F ALTINOK, U Küçükoğlu
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (23), 103-119, 2017
422017
An analysis of mathematics teacher candidates’ logical thinking levels: Case of Turkey
A Tuna, AÇ Biber, L Incikapi
Journal of Educational Instructional Studies 3 (1), 83-91, 2013
352013
MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEME BECERİLERİ
A Tuna, AÇ Biber, N Yurt
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (1), 129-146, 2013
312013
Liselere geçiş sınavının örnek matematik sorularına dair destekleme ve yetiştirme kursu matematik öğretmenlerinin görüşleri
AÇ Biber, T Abdulkadir, R Uysal, ÜN Kabuklu
Asya Öğretim Dergisi 6 (2), 63-80, 2018
272018
Students’ misconceptions of fractions and its effect on solving fractions problems
AC Biber, A Tuna, O Aktaş
Trakya University Journal of Education 3 (2), 152-162, 2013
202013
Farklı öğretim kademelerindeki öğrencilerin problem çözme becerisi algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
AY KUTLUCA, AÇ BİBER
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 276-288, 2013
182013
ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMI HAKKINDAKİ MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN ARAŞTIRILMASI: KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ
AÇ BİBER
Kastamonu Eğitim Dergisi 21 (3), 1253-1270, 2016
17*2016
Matematik öğretmenlerinin 5E öğretim modeline yönelik görüşleri
AÇ Biber, T Abdulkadir
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 175-196, 2015
152015
Students' difficulties in similar triangle questions
AÇ Biber
Kıbrıslı Eğitim Bilimleri Dergisi 15 (5), 1146-1159, 2020
142020
The relations between concept knowledge related to the limits concepts in one and two variables functions of mathematics teachers candidates
A BİBER, Z ARGÜN
Bartin University Journal of Faculty of Education, 4 (2), 2015
142015
Matematik ve öğretimi
AÇ Biber
İlkokulda matematik öğretimi içinde, 1-14, 2019
122019
Liselere Geçiş Sınavının Örnek Matematik Sorularına ve Yeni Sınav Sistemine Dair Destekleme ve Yetiştirme Kursu Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri.
AÇ Biber, A Tuna, R Uysal, ÜN Kabuklu
Asian Journal of Instruction 6 (2), 2018
122018
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAMI TERCİH NEDENLERİ VE BEKLENTİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
L İNCİKABI, AÇ BİBER, O MERCİMEK
112016
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAMI TERCİH NEDENLERİ VE BEKLENTİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
L İNCİKABI, AÇ BİBER, O Mercimek
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 165-188, 2016
112016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20