The Mistakes and the Misconceptions of the Eighth Grade Students on the Subject of Angles. C Biber, A Tuna, S Korkmaz European Journal of science and mathematics education 1 (2), 50-59, 2013 | 129 | 2013 |
Öğrencilerin kesirler konusundaki kavram yanılgıları ve bu yanılgıların kesir problemleri çözümlerine etkisi AÇ Biber, T Abdulkadir, O Aktaş Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (2), 152-162, 2013 | 75 | 2013 |
An investigation of critical thinking dispositions of mathematics teacher candidates AC Biber, A Tuna, L Incikabi Educational Research 4 (2), 109-117, 2013 | 63 | 2013 |
An analysis of mathematics teacher candidates critical thinking dispositions and their logical thinking skills L Incikabi, A Tuna, AC Biber Journal of International Education Research (JIER) 9 (3), 257-266, 2013 | 61 | 2013 |
The misconceptions of sixth grade secondary school students on fractions F Aliustaoğlu, A Tuna, AÇ Biber International Electronic Journal of Elementary Education 10 (5), 591-599, 2018 | 58 | 2018 |
Ortaokul matematik kitaplarındaki öğrenme alanları ve Bloom taksonomisine göre karşılaştırmalı analizi A Tuna, AÇ Biber Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 36 (1), 161-174, 2017 | 46 | 2017 |
Ortaokullarda uygulanan destekleme ve yetiştirme kurslarına dair öğrenci görüşleri T Abdulkadir, AÇ BİBER, AC Polat, F ALTINOK, U Küçükoğlu Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (23), 103-119, 2017 | 42 | 2017 |
An analysis of mathematics teacher candidates’ logical thinking levels: Case of Turkey A Tuna, AÇ Biber, L Incikapi Journal of Educational Instructional Studies 3 (1), 83-91, 2013 | 35 | 2013 |
MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEME BECERİLERİ A Tuna, AÇ Biber, N Yurt Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (1), 129-146, 2013 | 31 | 2013 |
Liselere geçiş sınavının örnek matematik sorularına dair destekleme ve yetiştirme kursu matematik öğretmenlerinin görüşleri AÇ Biber, T Abdulkadir, R Uysal, ÜN Kabuklu Asya Öğretim Dergisi 6 (2), 63-80, 2018 | 27 | 2018 |
Students’ misconceptions of fractions and its effect on solving fractions problems AC Biber, A Tuna, O Aktaş Trakya University Journal of Education 3 (2), 152-162, 2013 | 20 | 2013 |
Farklı öğretim kademelerindeki öğrencilerin problem çözme becerisi algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi AY KUTLUCA, AÇ BİBER Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 276-288, 2013 | 18 | 2013 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMI HAKKINDAKİ MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN ARAŞTIRILMASI: KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ AÇ BİBER Kastamonu Eğitim Dergisi 21 (3), 1253-1270, 2016 | 17* | 2016 |
Matematik öğretmenlerinin 5E öğretim modeline yönelik görüşleri AÇ Biber, T Abdulkadir Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 175-196, 2015 | 15 | 2015 |
Students' difficulties in similar triangle questions AÇ Biber Kıbrıslı Eğitim Bilimleri Dergisi 15 (5), 1146-1159, 2020 | 14 | 2020 |
The relations between concept knowledge related to the limits concepts in one and two variables functions of mathematics teachers candidates A BİBER, Z ARGÜN Bartin University Journal of Faculty of Education, 4 (2), 2015 | 14 | 2015 |
Matematik ve öğretimi AÇ Biber İlkokulda matematik öğretimi içinde, 1-14, 2019 | 12 | 2019 |
Liselere Geçiş Sınavının Örnek Matematik Sorularına ve Yeni Sınav Sistemine Dair Destekleme ve Yetiştirme Kursu Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri. AÇ Biber, A Tuna, R Uysal, ÜN Kabuklu Asian Journal of Instruction 6 (2), 2018 | 12 | 2018 |
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAMI TERCİH NEDENLERİ VE BEKLENTİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA L İNCİKABI, AÇ BİBER, O MERCİMEK | 11 | 2016 |
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAMI TERCİH NEDENLERİ VE BEKLENTİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA L İNCİKABI, AÇ BİBER, O Mercimek Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 165-188, 2016 | 11 | 2016 |