YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİ İLE İLGİLİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN ARAŞTIRMA EĞİLİMLERİ S Maden, A Önal Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi 7 (1), 42-56, 2021 | 33 | 2021 |
Elektronik bilişim ağı (EBA)’ndaki ortaokul Türkçe dersi içeriklerinin kullanımı üzerine bir araştırma S Maden, A Önal Journal of Language Education and Research 4 (2), 101-121, 2018 | 29 | 2018 |
Türkçe eğitimi ile ilgili 2015-2019 yılları arası lisansüstü tezlerin araştırma eğilimleri A Önal, S Maden Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 23 (3), 929-941, 2021 | 22 | 2021 |
Türkçe ve İngilizce ders kitapları üzerine karşılaştırmalı bir analiz: 7. sınıf örneği S Maden, A Önal Ana Dili Eğitimi Dergisi 8 (3), 732-752, 2020 | 19 | 2020 |
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA) İÇERİK MODÜLÜNDEKİ TÜRKÇE DERSİ İLE İLGİLİ DOKÜMANLAR S Maden, A Önal Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 10 (1), 25-50, 2020 | 16 | 2020 |
Türkçe ders kitaplarındaki metinlerin öğrencilerin okuma eğilimlerine göre değerlendirilmesi A Maden, A Önal Türkiye Eğitim Dergisi 5 (1), 30-41, 2020 | 14 | 2020 |
Çevrimiçi iş birlikli öğrenme yönteminin ortaokul öğrencilerinin ikna edici yazma becerilerine ve yazma kaygılarına etkisi A Önal Erişim adresi: https://tez. yok. gov. tr/UlusalTezMerkezi, 2020 | 8 | 2020 |
Türkçe öğretimine yönelik hizmet içi eğitim faaliyetleri üzerine bir inceleme (2001-2017 Arası) S Maden, A Önal Milli Eğitim Dergisi 50 (229), 295-318, 2021 | 7 | 2021 |
KÜLTÜREL KİMLİK İNŞAASINDA ÇİZGİ ROMAN: KARŞILAŞTIRMALI BİR İNCELEME (RED KİT VE TOMMİKS ÖRNEKLEMİ) M ALTUNBAY, Ö Aydın The Journal of Turk-Islam World Social Studies 16 (16), 333-349, 2019 | 6 | 2019 |
Ortaokul öğrencilerinin hikâye edici metinlerinde temel yapı unsurları A Önal, S Maden Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi 4 (1), 44-55, 2020 | 5 | 2020 |
Use of Listening Strategies in Advertising: The Case of Middle School Students. A Maden, A Önal International Journal of Education and Development using Information and …, 2020 | 5 | 2020 |
Uzaktan (çevrim içi) metin işleme süreci ile ilgili Türkçe öğretmenlerinin görüşleri S Maden, A Önal Ana Dili Eğitimi Dergisi 10 (2), 418-439, 2022 | 3 | 2022 |
TÜRKÇE EĞİTİMİ ALANINDA HAZIRLANMIŞ BİLİŞSEL VE ÜST BİLİŞSEL STRATEJİLERE İLİŞKİN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN EĞİLİMLERİ S Maden, A Önal, A Maden Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi 8 (3), 150-164, 2022 | 3 | 2022 |
A comparative analysis of Turkish and English course books: 7th grade sample S Maden, A Önal Journal of Mother Tongue Education 8 (3), 732-752, 2020 | 2 | 2020 |
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA) İÇERİK MODÜLÜNDEKİ TÜRKÇE DERSİ İLE İLGİLİ DOKÜMANLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ S MADEN, A ÖNAL Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 10 (1), 25-50, 2020 | 2 | 2020 |
Okul Kütüphanelerinin ve Sınıf Kitaplıklarının Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Eğilimi Açısından Değerlendirilmesi A Maden, A Önal Ana Dili Eğitimi Dergisi 11 (4), 839-855, 2023 | | 2023 |
Kurgusal Nitelikli Çocuk Kitaplarındaki Merak Unsurlarının İncelenmesi. A Önal, O Yılmaz, CŞ Tümer Electronic Turkish Studies 17 (1), 2022 | | 2022 |
TÜRKÇE DERS KİTABINDAKİ HİKÂYE EDİCİ METİNLERİN BETİMLEYİCİ UNSURLAR AÇISINDAN İNCELENMESİ A Önal, CŞ Tümer Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 11 (3), 1176-1192, 2022 | | 2022 |
Yabancılara Türkçe Öğretimi Dil Bilgisi ile İlgili Lisansüstü Tezlerin Araştırma Eğilimleri S Maden, A ÖNAL 14th International Education Community Symposium 2 (II), 686-697, 2021 | | 2021 |
Yabancı Dil Olarak Türkçe ve İngilizce Öğretimi Ders Kitaplarının Yazma Eğitimi Açısından Karşılaştırılması S Maden, Ö Aydın 14th International Education Community Symposium 2 (II), 784-802, 2021 | | 2021 |