Türkiye’de Üstün Zekâlılar ve Özel Yetenekliler Konusunda Yürütülmüş Tezlerin Tematik İncelenmesine Yönelik Bir Çalışma HŞ AYVACI, G Bebek Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 45 (45), 267-292, 2019 | 45* | 2019 |
Fizik Öğretimi Sürecinde Yaşanan Sorunların Değerlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma HŞ Ayvacı, G Bebek Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (1), 125-134, 2018 | 42 | 2018 |
Fen bilimleri programı’ndaki modelleme kazanımlarının önemi ve uygulanabilirliği hakkında öğretmen görüşleri HŞ Ayvacı, G Bebek, A Durmuş Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 334-350, 2015 | 20 | 2015 |
Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Araştırma Etiğine İlişkin Algıları: Nitel Bir Çalışma A ŞAHİNOĞLU, G Bebek Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 9 (1 …, 2018 | 19 | 2018 |
Öğrencilerin sahip oldukları zihinsel modellerin modelleme süreci içerisinde incelenmesi: Hücre konusu örneği HŞ AYVACI, G BEBEK, A Alper, CB KELEŞ, N ÖZDEMİR Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 175-188, 2016 | 17 | 2016 |
Özel yetenekli öğrencilere yönelik tasarlanan STEM etkinliğinin öğrencilerin bilimsel yaratıcılık, bilişsel başarı ve eleştirel düşünme becerisine etkisi: Yenilenebilir enerji … G Bebek Trabzon Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021 | 13 | 2021 |
2013 Yılında Revize Edilen Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı’nda Yer Alan Kazanımların İncelenmesi: Model Oluşturma ve Kullanma Konusu HŞ AYVACI, G BEBEK HAYEF Journal of Education 14 (1), 89-104, 2017 | 13 | 2017 |
Öğretim elemanlarının okul geliştirme ve etkili okul paradigmalarının temel bileşenleri hakkındaki görüşlerinin incelenmesi G BEBEK, T ALTUN Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi 2 (2), 96-107, 2016 | 13 | 2016 |
Öğretim yazılımlarının önemi ve uygulanabilirliğine ilişkin fen bilgisi öğretmenlerinin görüşleri H AYVACI, Ü Mustafa, G BEBEK, S BÜLBÜL Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 4 (1), 2015 | 12 | 2015 |
Okul öncesi dönem çocuklarının çevre sorunları kavramına yönelik metaforik algıları ve görüşleri HŞ AYVACI, S BÜLBÜL, G BEBEK Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 117-132, 2021 | 11 | 2021 |
2013 Yılında Revize Edilen Fizik Dersi Öğretim Programı'nın Temel Düzeydeki Uygulamalarının Fizik Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi H AYVACI, G BEBEK, D ÖZBEK, S YAMAK Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 4 (3), 2015 | 10 | 2015 |
Genel fizik-II dersinin uzaktan eğitim yazılımları ile uygulanmasına yönelik öğrenci görüşlerinin belirlenmesi HŞ Ayvaci, G Bebek 10th International Computer And Instructional Technologies Symposium, Rize …, 2016 | 9 | 2016 |
Öğrencilerin Modelleme Süreçlerinin Değerlendirilmesine Yönelik Ölçme Araçlarının Geliştirilmesi G Bebek Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 8 | 2016 |
Özel yetenekli öğrencilerin yenilenebilir enerji kaynaklarına yönelik zihinsel modellerinin belirlenmesi HŞ AYVACI, M Küçük, G Bebek Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-25, 2021 | 5 | 2021 |
Bilim ile Teknoloji İlişkisi H AYVACI, A AYDIN, A ŞEN, B TAŞ, E TAŞ, F ŞAHİN, F KARSLI, ... PEGEM AKADEMİ, 2020 | 5* | 2020 |
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Aktif Öğrenmeye Yönelik Algıları İle Teknopedagojik Eğitim Yeterliklerinin Araştırılması HŞ Ayvacı, A Şimşek, G Bebek Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 960-984, 2019 | 2 | 2019 |
YGS ve LYS fizik sorularının fizik dersi kazanımları ve bloom taksonomisi çerçevesinde analizi, II HŞ Ayvacı, S Bülbül, G Bebek, S Yamak Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, 2015 | 2 | 2015 |
Experiences of Pre-Service Science Teachers in “Teaching Practice” During the Covid-19 Pandemic HŞ AYVACI, G BEBEK, S YAMAÇLI International e-Journal of Educational Studies 7 (13), 134-152, 2023 | 1 | 2023 |
The effect of STEM education practices on academic achievement and scientific process skills: A meta-analysis study K Gürsoy, G Bebek, S Bülbül Journal of Pedagogical Sociology and Psychology 5 (3), 221-246, 2023 | 1 | 2023 |
“Yıldız, kuyruklu yıldız ve takımyıldızı” kavramlarına ilişkin öğrencilerin zihinsel modellerinin belirlenmesi ve eğitim düzeylerine göre karşılaştırılması HŞ AYVACI, G BEBEK, S YAMAÇLI, C UÇMAK Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi 6 (2), 395-428, 2023 | | 2023 |