Takip et
Gürhan Bebek
Gürhan Bebek
Trabzon Üniversitesi
trabzon.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Türkiye’de Üstün Zekâlılar ve Özel Yetenekliler Konusunda Yürütülmüş Tezlerin Tematik İncelenmesine Yönelik Bir Çalışma
HŞ AYVACI, G Bebek
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 45 (45), 267-292, 2019
45*2019
Fizik Öğretimi Sürecinde Yaşanan Sorunların Değerlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma
HŞ Ayvacı, G Bebek
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (1), 125-134, 2018
42*2018
Fen bilimleri programı’ndaki modelleme kazanımlarının önemi ve uygulanabilirliği hakkında öğretmen görüşleri
HŞ Ayvacı, G Bebek, A Durmuş
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 334-350, 2015
212015
Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Araştırma Etiğine İlişkin Algıları: Nitel Bir Çalışma
A ŞAHİNOĞLU, G Bebek
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 9 (1 …, 2018
192018
Öğrencilerin sahip oldukları zihinsel modellerin modelleme süreci içerisinde incelenmesi: Hücre konusu örneği
HŞ Ayvacı, G Bebek, A Atik, CB Keleş, N Özdemir
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 175-188, 2016
172016
Özel yetenekli öğrencilere yönelik tasarlanan STEM etkinliğinin öğrencilerin bilimsel yaratıcılık, bilişsel başarı ve eleştirel düşünme becerisine etkisi: Yenilenebilir enerji …
G Bebek
Trabzon Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021
132021
2013 Yılında Revize Edilen Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı’nda Yer Alan Kazanımların İncelenmesi: Model Oluşturma ve Kullanma Konusu
HŞ Ayvacı, G Bebek
HAYEF Journal of Education 14 (1), 89-104, 2017
132017
Öğretim elemanlarının okul geliştirme ve etkili okul paradigmalarının temel bileşenleri hakkındaki görüşlerinin incelenmesi
G BEBEK, T ALTUN
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi 2 (2), 96-107, 2016
132016
Okul öncesi dönem çocuklarının çevre sorunları kavramına yönelik metaforik algıları ve görüşleri
HŞ AYVACI, S BÜLBÜL, G BEBEK
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 117-132, 2021
112021
Öğretim yazılımlarının önemi ve uygulanabilirliğine ilişkin fen bilgisi öğretmenlerinin görüşleri
H Ayvacı, M Ürey, G Bebek, S Bülbül
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 4 (1), 2015
112015
Genel fizik-II dersinin uzaktan eğitim yazılımları ile uygulanmasına yönelik öğrenci görüşlerinin belirlenmesi
HŞ Ayvaci, G Bebek
10th International Computer And Instructional Technologies Symposium, Rize …, 2016
92016
2013 Yılında Revize Edilen Fizik Dersi Öğretim Programı'nın Temel Düzeydeki Uygulamalarının Fizik Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi
H Ayvacı, G Bebek, D Özbek, S Yamak
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 4 (3), 2015
92015
Öğrencilerin Modelleme Süreçlerinin Değerlendirilmesine Yönelik Ölçme Araçlarının Geliştirilmesi
G Bebek
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
72016
Özel yetenekli öğrencilerin yenilenebilir enerji kaynaklarına yönelik zihinsel modellerinin belirlenmesi
HŞ AYVACI, M Küçük, G Bebek
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-25, 2021
52021
Bilim ile Teknoloji İlişkisi
H AYVACI, A AYDIN, A ŞEN, B TAŞ, E TAŞ, F ŞAHİN, F KARSLI, ...
PEGEM AKADEMİ, 2020
5*2020
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Aktif Öğrenmeye Yönelik Algıları İle Teknopedagojik Eğitim Yeterliklerinin Araştırılması
HŞ Ayvacı, A Şimşek, G Bebek
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 960-984, 2019
22019
2013 Yılında Revize Edilen Fizik Dersi Öğretim Programı'nın Temel Düzeydeki Uygulamalarının Fizik Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi1
HŞ AYVACI, G BEBEK, D ÖZBEK, S YAMAK
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education Vol 4 (3), 35-45, 2015
22015
YGS ve LYS fizik sorularının fizik dersi kazanımları ve bloom taksonomisi çerçevesinde analizi, II
HŞ Ayvacı, S Bülbül, G Bebek, S Yamak
Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, 2015
22015
Experiences of Pre-Service Science Teachers in “Teaching Practice” During the Covid-19 Pandemic
HŞ Ayvacı, G Bebek, S Yamaçlı
International e-Journal of Educational Studies 7 (13), 134-152, 2023
12023
The effect of STEM education practices on academic achievement and scientific process skills: A meta-analysis study
K Gürsoy, G Bebek, S Bülbül
Journal of Pedagogical Sociology and Psychology 5 (3), 221-246, 2023
12023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20