Takip et
Abdullah ÖZ
Abdullah ÖZ
harran.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Nesnelerin İnterneti ve İşletmelerin Pazarlama Faaliyetlerine Etkileri
N Bayuk, A Öz
The Journal of Academic Social Science (ASOS JOURNAL), 41-58, 2017
322017
Sosyal medya ortamında gösterişçi tüketimin sergilenmesi
N Bayuk, A Öz
Journal of Social and Humanities Sciences Research 5 (27), 2846-2861, 2018
202018
Sosyal medya ortamında gösterişçi tüketim: Bir uygulama
A Öz
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Harran Üniversitesi, Sosyal Bilimler …, 2018
192018
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNİN KOMPULSİF SATIN ALMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
B ARSLAN, ÖZ Abdullah
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi, 341-351, 2016
182016
The Effect of Retro-Looking Products Oriented Consumer Attitude on Brand Loyalty
B Arslan, A Oz
PressAcademia Procedia 4 (1), 158-170, 2017
132017
Materyalist Eğilimin Kompulsif Satın Alma Davranışına Etkisi: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma
A Öz, B Arslan, T Dursun
Maltepe Üniversitesi İİBF Fakültesi Ekonomik, Toplumsal ve Siyasal Analiz …, 2016
92016
Pazarlama 5.0: Nesnelerin İnterneti Pazarlaması
ÖZ Abdullah, B ARSLAN
Journal of Strategic Research in Social Science 5 (1), 243-266, 2019
42019
Dijital Tüketici
N Bayuk, A Öz
İşletme Biliminde Güncel Araştırmalar, 225-245, 2017
2017
Analysıs of the Relatıonshıp Between the Demographıcal Characterıstıcs of Unıversıty Students and Theır Materıalıst Tendencıes
B Arslan, A Öz
The Journal of Academic Social Science (ASOS JOURNAL), 74-87, 2016
2016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–9