Investigating potential of education for sustainable development program on preschool children’s perceptions about human-environment interrelationship S Cengizoğlu Middle East Technical University, 2013 | 22 | 2013 |
Preschool children’s perceptions on human–environment relationship: Follow-up Research S Cengizoğlu, R Olgan, G Teksöz Early Child Development and Care 192 (4), 513-534, 2022 | 7 | 2022 |
Education for sustainability: Exploring changes on young children’s perception toward environmental problems S Cengizoğlu Unpublished master's thesis). Middle East Technical University, Ankara, 2013 | 6 | 2013 |
Sürdürülebilir kalkınma için eğitim programının okul öncesi dönem çocuklarının insan-çevre ilişkisi algısına etkisinin incelenmesi S Cengizoğlu Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal …, 2013 | 6 | 2013 |
Erken Çocukluk Dönemi Çevre Eğitimi Etkinliklerinin Planlanması ve Değerlendirme R Olgan Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi, 2020 | 1 | 2020 |
Investigating Preschool Children s Perceptions on Human Environment Interrelationship through Global Environment Problems An Implementation of an Education for Sustainable … S Cengizoğlu, R Olgan, G Teksöz | 1 | 2015 |
Do You Remember What We Did At School Today?: Mother-Child Joint Conversations After Participating in Composting Learning Activities S CENGİZOĞLU, R Olgan | | 2023 |
Investigating preschoolers' and mothers' self-reported knowledge of organic waste recycling and the role of mothers' conversational style on children's memory reports S Cengizoğlu Middle East Technical University, 2023 | | 2023 |
Mothers’ reminiscing styles and preschool children’s memory reports and learning about recycling: a qualitative ecefs program from Turkey S Cengizoğlu, R Olgan null, 2019 | | 2019 |
Investigating “Outdoor Education” course designs for pre-service preschool teachers: A comparison among European countries, Australia and Turkey F Yalçın | | 2019 |
Ortak geçmişe yönelik ebeveyn-çocuk konuşmalarının 60-72 aylık çocukların sürdürülebilir kalkınma konularına ilişkin bellek gelişimine etkisi: Vermikompostlama çalışması R Olgan | | 2018 |
Mothers’ Reminising Style and their Preschool Children’s Understanding, Remembering, and Learning about Vermicomposting. S Cengizoğlu, R Olgan null, 2018 | | 2018 |
Okul Öncesi Dönem Çocukları Hangi Bilim Etkinliklerini Tercih Ediyor?: Bir Bilim Fuarı Deneyimi M Çetin, S Cengizoğlu, S Eryiğit, HÖ Demircan, FE Tonga, E Şenyurt null, 2018 | | 2018 |
Anne ve çocuk arasında geçmişe yönelik ve etkinlik sırasında yapılan konuşmaların çocuğun bellek gelişimine ve öğrenmesine etkisi: Kompost etkinliği örneği R Olgan | | 2017 |
Who destroyed the Forest: The forest witch? S Cengizoğlu, R Olgan, G Teksöz | | 2017 |
Investigating the Influence of Outdoor Learning Activities on Education For Sustainable Development F Yalçın null, 2017 | | 2017 |
How Books Are Selected For Young Children?: Driving Forces For Children and Parents S Cengizoğlu, G Kaplan, G Solmaz, M Önal, HA Alan, Ö Yılmaz Tüzün | | 2017 |
Preschool children’s views on unsolvable math problems R Olgan, S Cengizoğlu, G Solmaz | | 2017 |
Preservice teachers’ understandings of sustainability based on ontological entities S Demirci, G Kaplan Can, S Cengizoğlu, M Şen null, 2017 | | 2017 |
Okul öncesi dönem çocuklarının çözümü olmayan matematik problemlerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi R Olgan | | 2016 |