An assessment of the factors that influence biology teacher candidates’ levels of academic self-efficacy S Altunsoy, O Çimen, G Ekici, AD Atik, A Gökmen Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2377-2382, 2010 | 121 | 2010 |
Ortaöğretim biyoloji öğretiminde araştırmaya dayalı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin bilimsel süreç becerilerine, akademik başarılarına ve tutumlarına etkisi S Altunsoy Selçuk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2008 | 61 | 2008 |
Analysis of biology candidate teachers’ self-efficacy beliefs on environmental education O Çimen, A Gökmen, S Altunsoy, G Ekici, M Yılmaz Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 2549-2553, 2011 | 32 | 2011 |
Biyoloji Öğretmen Adaylarinin Ekolojik Ayak İzi Farkindalik Düzeylerinin Belirlenmesi S ÇIKRIK, YEL Mustafa Social Sciences 14 (6), 2999-3008, 2019 | 19 | 2019 |
Ortaöğretim biyoloji ders kitaplarında “hücre bölünmeleri” ile ilgili metinlerin okunabilirlik düzeyleri M DİKMENLİ, O ÇARDAK, S ÇIKRIK | 19 | 2008 |
Analysis of high school students’ opinions on the benefits and harms of nuclear energy in terms of environmental values A Gökmen, AD Atik, G Ekici, O Çimen, S Altunsoy Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2350-2356, 2010 | 15 | 2010 |
An investigation into candidate biology teachers’ self-efficacy beliefs related to the teaching process A Gökmen, G Ekici, O Çimen, S Altunsoy Social and Behavioral Sciences 15, 2559-2563, 2011 | 9 | 2011 |
An assessment of the relationship between teacher candidates’ xx levels of teacher self-efficacy and levels of their attitudes and beliefs on classroom control G EKİCİ, A Atik, A GÖKMEN, S Altunsoy, O ÇİMEN | 9 | 2010 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının eğitim teknolojisi kullanımına yönelik tutumlarının belirlenmesi O Çardak, M Dikmenli, S Çıkrık | 9 | 2008 |
The effect of inquiry-based learning approach on students? science process skills, academic achievements and attitudes in secondary biology teaching S Altunsoy Unpublished master thesis. Selçuk University, Konya, Turkey, 2008 | 9 | 2008 |
An analysis of candidate teachers’ attitudes towards learning S Altunsoy, O Çimen, A Gökmen, G Ekici Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 2559-2563, 2011 | 6 | 2011 |
Fen öğretiminde sanal gerçeklik uygulamaları M Dikmenli, E Bozkurt, S Çıkrık | 6 | 2007 |
Fen Ve Teknoloji Dersi Ögretim Programına Göre Hazırlanan Ders Kitapları İle 2000 Fen Bilgisi Dersi Ögretim Programına Göre Hazırlanan Ders Kitaplarının Analoji Kullanımı … M DİKMENLİ, S KIRAY, S ÇIKRIK | 6 | 2004 |
Öğretmen adaylarının öğretim sürecine ilişkin öz-yeterlik inançlarının cinsiyet ve sınıf değişkenine göre incelenmesi G EKİCİ, O ÇİMEN, A GÖKMEN, A Atik, S Altunsoy | 3 | 2010 |
Biyoloji öğretmen adaylarının laboratuvar kullanımı özyeterlik algı düzeylerinin cinsiyet ve sınıf değişkenlerine göre incelenmesi O ÇİMEN, G EKİCİ, A GÖKMEN, S Altunsoy, A Atik | 3 | 2010 |
Scale for attitudes of secondary education students towards nuclear power: A scale development study G EKİCİ, A GÖKMEN, A Atik, O ÇİMEN, S Altunsoy, H Sahin Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational …, 2013 | 2 | 2013 |
Uyarlanmış birincil literatürün biyoloji öğretmen adaylarının bilimin doğası hakkındaki görüşleri üzerine etkisi S Çikrik Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021 | 1 | 2021 |
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Çevrelere Eğitim Amaçlı Gezi Düzenleyebilmesine İlişkin Öz-Yeterlik İnançları N Uzel, S Çıkrık, M Yel, A Gül | 1 | 2019 |
Biyoloji öğretmen adaylarının öğretim sürecinde uyarlanmış birincil literatür kullanımına yönelik görüşleri S ÇIKRIK, YEL Mustafa Human Society and Education in the Changing World, 1, 2018 | 1 | 2018 |
Lise Öğrencilerinin Yeşil Öz-Yeterlilik Algılarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi S ÇIKRIK, Ü ÖZKAN Akademisyen Yayınevi, 2024 | | 2024 |