İlköğretim Branş Öğretmenlerinin Değerler Eğitimine İlişkin Görüşleri Üzerine Bir Araştırma C Özmen, H Er, F Gürgil Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (17), 297-311, 2012 | 79 | 2012 |
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Alternatif Bir Yöntem: Karikatür S Sidekli, H Er, R Yavaşer, E Aydın Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (2), 150-163, 2014 | 55 | 2014 |
8. Sınıf Öğrencilerinin SBS’ye Yönelik Metaforik Algıları O Karadeniz, H Er, Z Tangülü Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi 5 (15), 64-81, 2014 | 53 | 2014 |
Türk inkılâp tarihi ve atatürkçülük konularının öğretimi üzerine yapılan tezlerin analizi S Kaymakcı, H Er Cumhuriyet Tarihi Araştırmaları Dergisi 5 (9), 165-180, 2009 | 42 | 2009 |
8. Sınıf Vatandaşlık ve Demokrasi Eğitimi Dersinin 4. Sınıfa Alınmasına İlişkin Görüşler Üzerine Bir Araştırma H Er, F Ünal, C Özmen The Journal of Academic Social Science Studies 6 (8), 179-196, 2013 | 41 | 2013 |
Sosyal bilgiler eğitimi kapsamında ilköğretim öğrencilerinin “biyografi” kullanımına ilişkin görüşleri H Er Yayınlanmamış Doktora Tezi. Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü …, 2010 | 40 | 2010 |
Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Dersinde Öğretimi Zor Olan Soyut Kavramlara İlişkin Bilişsel Yapılarının İncelenmesi F Ünal, H Er Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi 1 (1), 6-24, 2017 | 39 | 2017 |
Sosyal bilgiler öğretim programı ve ders kitaplarında biyografinin kullanımı S KAYMAKCI, ER Harun Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (25), 198-224, 2013 | 36 | 2013 |
Televizyon Dizilerinin Tarih Bilinci Üzerine Etkisi “Muhteşem Yüzyıl Dizisi Örneği” C Özmen, H Er, F Ünal Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (25), 409-426, 2014 | 34 | 2014 |
Sosyal Bilgiler Dersinde “Biyografi” Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri H Er, M Şahin Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 10 (1), 75-96, 2012 | 33* | 2012 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlığı Düzeylerinin Değerlendirilmesi F Ünal, H Er Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 8 (41), 1058-1068, 2015 | 29 | 2015 |
Sosyal Bilgiler Dersinde Değer Aktarımı Açısından Sadî Şirazî’nin “Bostan” ve “Gülistan” İsimli Eserlerinin İncelenmesi H Er, F Ünal, D Gürel Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 225-242, 2016 | 25 | 2016 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Lisansüstü Öğretime İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi H Er, F Ünal Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 687-707, 2017 | 23 | 2017 |
Sosyal Bilgilerde Değer Eğitiminde Biyografi Kullanımı S Yiğittir, H Er Milli Eğitim Dergisi 43 (200), 200-219, 2013 | 23 | 2013 |
Sosyal bilgiler dersinde biyografi öğretimi:“Atatürk’ün hayatı” metninin analizi ve yeni bir tasarım H Er Yayınlanmamış Yüksek Lisan Tezi. Ankara: Gazi Üniversitesi Sosyal Bilgiler …, 2005 | 23 | 2005 |
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin İnternet Kullanma Durumları F Ünal, C Özmen, H Er Turkish Studies 8 (6), 741-752, 2013 | 22 | 2013 |
Sosyal bilgilerde biyografi kullanımı S Kaymakcı, H Er Sosyal bilgiler eğitimi, 414-428, 2009 | 21 | 2009 |
Özel Yetenekli Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi F Ünal, H Er Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) 16 (1), 167-182, 2015 | 19 | 2015 |
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Demokrasiye İlişkin Görsel Algılarının İncelenmesi H Er, F Ünal Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 93-106, 2015 | 18 | 2015 |
Toplum 5.0 sürecinin gelişimi ve eğitime etkisinin değerlendirilmesi ER Harun, S TURAN, S KAYMAKCI Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 27-66, 2021 | 15 | 2021 |