Takip et
Didem Gamze Isiksal
Didem Gamze Isiksal
ku.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
CSR motivation and customer extra-role behavior: Moderation of ethical corporate identity
E Karaosmanoglu, N Altinigne, DG Isiksal
Journal of Business Research 69 (10), 4161-4167, 2016
1762016
Corporate brand transgression and punishing the transgressor: moderation of religious orientation
E Karaosmanoglu, DG Isiksal, N Altinigne
Journal of Product & Brand Management 27 (2), 221-234, 2018
252018
Can self-referencing exacerbate punishing behavior toward corporate brand transgressors?
DG Isiksal, E Karaosmanoglu
Journal of Brand Management, 2020
122020
The Impact of Corporate Brand Transgression on Punishing Corporate Transgressor: Moderating Role of Religious Orientation
E Karaosmanoglu, DG Isiksal
Rediscovering the Essentiality of Marketing: Proceedings of the 2015 Academy …, 2016
62016
Consumer-brand relationships under the effect of consumer dishonest behavior
DG Isiksal, E Karaosmanoglu
Journal of Management Marketing and Logistics 5 (2), 113-123, 2018
32018
Building Agility in Service SMEs for Post-pandemic Era
Ö Demir, M Okan, N Altinigne, DG Isiksal, E İdemen, E Karaosmanoglu
The Future of Service Post-COVID-19 Pandemic 2, 135-173, 2021
22021
Brand Social Responsibility and Activism in the Turkish Context
DG Isiksal, P Ozturan, E Karaosmanoglu
Business Research Proceedings, 68-69, 2023
12023
How consumers' economic and psychological vulnerabilities impact their consumption regulation during crisis
E Karaosmanoglu, M Okan, DG Işıksal, N Altinigne, O Demir, E İdemen
Journal of Consumer Behaviour, 2024
2024
HİZMET ADALETSİZLİĞİNİN DEĞERLENDİRİLMESİNDE KISKANÇLIK VE GLUCKSCHMERZ DUYGULARININ ROLÜ
N ALTINİĞNE, DG IŞIKSAL, O Mehmet
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 16 (3), 731-758, 2023
2023
Social Impact of Brand Activism Initiatives and Insights for Emerging Markets
DG IŞIKSAL, P OZTURAN, E Karaosmanoğlu
OPUS Journal of Society Research 20 (55), 671-686, 2023
2023
Dürüstlük Dışı Tüketici Davranışını Tetikleyen Durumsallıklar
DG Isiksal, E Karaosmanoglu
Sosyal, İnsan ve İdari Bilimlerde Yenilikçi Çalışmalar, 1145-1171, 2023
2023
COVID-19 SÜRECİNDE TÜKETİCİ REFAHININ DÖNÜŞÜMÜ: KIRILGAN VE KIRILGAN OLMAYAN TÜKETİCİ GRUPLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
E KARAOSMANOĞLU, O Mehmet, DG IŞIKSAL, N ALTINİĞNE, ...
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 16 (2), 507-550, 2023
2023
Dönüştürücü Tüketici Araştırması Perspektifinden Türkiye’de ve Dünyada Aşı Kararsızlığının Toplumsal Maliyeti ve Çözüm Önerileri
DG Isiksal
Akademisyen Yayınevi, 2023
2023
SOCIAL DISINHIBITION EFFECT IN THE LIGHT OF DEINDIVIDUATION THEORY
DG IŞIKSAL
2023
The Nature of Schadenfreude in Consumption Contexts: A Systematic Literature Review
O Mehmet, N ALTINİĞNE, DG IŞIKSAL
İktisadi İdari ve Siyasal Araştırmalar Dergisi 8 (22), 1018-1039, 2023
2023
Çevrı̇mı̇çı̇ Kısıtsızlık Etkı̇sı̇ (Online Disinhibition Effect) Altındakı̇ Tüketı̇cı̇nı̇n Karanlık Yüzü Ve Müşterı̇ Deneyı̇mı̇nde İnsanı̇ Unsurların Önemı̇
DG Isiksal
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINDA MAKRO TRENDLER, 93-110, 2022
2022
Masum Değiliz Hiç Birimiz... Tüketici-Marka İlişkisinde Bilişsel Uyumsuzluğun İki Yüzü
DG Isiksal, E Karaosmanoglu
24. Pazarlama Kongresi, 208-222, 2019
2019
Even if You Wrong Me, I May Still Like You: Consumer Dishonesty in Case of Feeling Befooled
DG Isiksal, E Karaosmanoglu
Finding New Ways to Engage and Satisfy Global Customers: Proceedings of the …, 2019
2019
A Critical Review on the Use of the Scenario Technique for Experimental Design: Challenges and Lessons Learned
N Altinigne, E Karaosmanoglu, DG Isiksal
SAGE Publications Ltd, 2019
2019
When Dishonesty Makes Us Apart or Close: A Reflection on Consumer-Brand Relationship
DG Isiksal, E Karaosmanoglu, S Atakan
2018 AMA Summer Academic Conference, 2018
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20