Follow
ALPER YILMAZ
Title
Cited by
Cited by
Year
Yeni Bir Pazarlama İletişimi Yaklaşımı Gerçek-Zamanlı Pazarlama: Otomobil Markalarının Geleceğe Dönüş Günü Sosyal Medya Pratikleri
A Yılmaz
Erciyes İletişim Dergisi 5 (4), 423-446, 2018
212018
Yeni Medya Araçlarında Görsel İletişim: Otomobil Markalarının Sosyal Medya Kullanımları Üzerine Bir İnceleme
A AKYOL, M Akyol, A YILMAZ
Selçuk İletişim 8 (2), 119-131, 2014
172014
Radyo ve Sosyal Medya Yakınsaması: TRT Radyo ve TRT FM’in Facebook ve Twitter Pratikleri
A Yılmaz
TRT Akademi 5 (9), 28-51, 2020
122020
Reklam Mecrası Instagram: TOGG ve GÜNSEL Elektrikli Otomobil Markaları Üzerine Ampirik Bir Araştırma
A Yılmaz
Erciyes İletişim Dergisi / Journal of Erciyes Communication 7 (2), 895-915, 2020
112020
İnsan Ticaretinin Kamu Spotu Reklamlarında Sunumu: Roland Barthes’ın Mit Olgusu Üzerinden Göstergebilimsel Analiz
A Yılmaz
Göç Araştırmaları Dergisi 6 (1), 8-34, 2020
102020
Etnosentrizm ve Tüketici İlişkiselliği: Yerli Otomobil Satın Alma Niyetinin Öngörüsü
A Yılmaz, M Ulaş, A Yeşil
Selçuk İletişim 15 (1), 110-141, 2022
72022
Çocuk İşçiliğini Konu Alan Kamu Spotu Reklamlarının Göstergebilimsel Analizi
A Arpa, Murat. Delibalta, Hüseyin. Yılmaz
Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi 2 (1), 116-136, 2019
7*2019
Reklam ve Sinir Bilim İlişkiselliği: Nöropazarlama Üzerine Teorik Bir Çalışma
A Yılmaz
Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi 2 (3), 63-79, 2019
6*2019
Reklam ve Nörobilim-TV Reklamlarına Yönelik Nörofizyolojik Tepkiler Üzerine Bir Araştırma
A YILMAZ
32022
Cumhur İttifakı Oluşum Sürecinde Ak Parti ve MHP Liderlerinin Nasıl Bir İkna Dili Kullandığı; Parti Grup Toplantıları Örneği
A Ulaş, Mehmet. Yılmaz
Anadolu Akademi Sosyal Bilimler Dergisi 1 (3), 79-94, 2019
32019
Nesnelerin İnterneti: İnternetin Evrimi
A Yılmaz
Yeni Medya Araştırmaları - 2 1, 348/285-310, 2016
2*2016
Büyük Veri ve Sosyal Medya: Sosyal Medya Pazarlaması
H TOPBAŞ, A YILMAZ
Dijital Çağda İletişim Okumaları-I, 116-139, 2019
12019
Yeni Medya, Yeni Arastirmalar/New Media, New Researches
A Yilmaz
Is Ahlakı Dergisi 8 (2), 341, 2015
12015
TOGG Reklam Stratejisi: Tüketici İçgörüsünden TV Reklamı Öngörüsüne Bir Ampirik Araştırma
A YILMAZ
Türkiye Medya Akademisi Dergisi (TÜMADER) 3 (5), 216-257, 2023
2023
Bireysel Dijital İmajın Gözetimi: Instagram Stalk Pratiği Üzerine Ampirik Bir Araştırma
A YILMAZ, A YEŞİL, U Mehmet
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) 7 (2 …, 2022
2022
Bireylerin Sosyal Reklamlara Yönelik Tutumları: Covid-19 Spotlarının Sinir Ağı Analizi
A YILMAZ, M ULAŞ, A YEŞİL
Doğuş Üniversitesi Dergisi 23 (Sayı COVID-19 Özel Sayısı), 177 - 196, 2022
2022
Evren Ötesi Reklamcılık: Metavertising
A YILMAZ
ALTERNATİF DİJİTAL EVREN METAVERSE-II "Reklam, Pazarlama, Marka ve İşletme …, 2022
2022
Büyük Veri ve Sinir Bilim İlişkiselliği: HBP, BRAIN ve NÖROM Projeleri
A YILMAZ, M ULAŞ
Bilgi Çağında Siyaset: Büyük Veri ve Siyasal İletişim 1, 398/141-162, 2021
2021
Bireylerin Reklama Yönelik Tutumları: TV Reklamlarına Duygusal Tepkiler Üzerine Sinir Ağı Analizi
A YILMAZ
Reklama ‘Yeni’den Bakmak 1, 527, 2021
2021
Marka Şehir Olma Sürecinde Algı Yönetiminin Rolü
MB YILMAZ, A YILMAZ
Şehirler Nasıl Markalaşır: Marka Şehir Olmanın Püf Noktaları 1, 245/115-128, 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20