Follow
Serkan DİNÇER
Serkan DİNÇER
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Çukurova Üniversitesi
Verified email at cu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Eğitim bilimlerinde uygulamalı meta-analiz
S Dinçer
Pegem Atıf İndeksi 2014 (1), 1-133, 2014
477*2014
Effects of computer-assisted learning on students' achievements in Turkey: A Meta-Analysis
S Dinçer
Journal of Turkish Science Education 12 (1), 99-118, 2015
279*2015
Content analysis in for educational science research: Meta-analysis, meta-synthesis, and descriptive content analysis
S Dįnçer
Bartin Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 176-190, 2018
243*2018
Bilgisayar destekli eğitim ve uzaktan eğitime genel bir bakış
S Dinçer
VIII. Akademik Bilişim, 65-68, 2006
1592006
The effects of multiple-pedagogical agents on learners’ academic success, motivation, and cognitive load
S Dinçer, A Doğanay
Computers & Education 111, 74-100, 2017
1262017
Are preservice teachers really literate enough to integrate technology in their classroom practice? Determining the technology literacy level of preservice teachers
S Dinçer
Education and Information Technologies 23 (6), 2699-2718, 2018
1162018
Meta-analize giriş
M Borenstein, LV Hedges, JPT Higgins, HR Rothstein
Serkan Dinçer). Anı: Ankara, 2013
1162013
Fatih projesi kapsamında öğretmen, öğrenci ve veli koordinasyonu ve bilgisayar okuryazarlık düzeyleri
S Dinçer, O Şenkal, ME Sezgin
Akademik Bilişim, 274-286, 2013
522013
Across-cultural study of ICT competency, attitude and satisfaction of Turkish, Polish and Czech university students
S Dincer, Y Sahinkayasi
Turkish Online Journal of Educational Technology 10 (4), 31-38, 2011
482011
Geleneksel sınıfların uzaktan eğitim platformuna dönüştürülmesi: bir model çalışması
O Şenkal, S Dinçer
Bilişim Teknolojileri Dergisi 5 (1), 13-18, 2012
392012
A study of the relationship between pupils and parents’ computer literacy level and use
S Dincer
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 484-489, 2012
362012
Öğretmen yetiştiren kurumlardaki öğrencilerinin öğrenim hayatları boyunca bilgisayar öğrenme düzeylerinin ve bilgisayar okuryazarlıklarının incelenmesi
S Dinçer
XIII. Akademik Bilişim Konferansı, 141–152, 2011
362011
Fen bilgisi eğitiminde bilgisayar destekli simülasyon kullanımının etkililiği ve yeni yönelimler: Bir meta-analiz çalışması
S Dinçer, M Güçlü
International Journal of Human Sciences 10, 35-48, 2013
35*2013
Öğretmen Adaylarına Yönelik Eleştirel Düşünme Standartları Ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
B Aybek, S Aslan, S Dinçer, BC Arısoy
Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 21 (1), 25-50, 2015
34*2015
Öğretim Materyali’ne İlişkin Motivasyon Ölçeği (ÖMMÖ) Türkçe uyarlama çalışması
S Dinçer, A Doğanay
Elementary Education Online 15 (4), 1131-1148, 2016
312016
E-öğrenme sistemlerinin kullanımı sürecinde karşılaşılan sınıf yönetimi ile ilişkili sorunlar ve çözüm önerileri
S Dinçer, M Yeşilpınar-Uyar
Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 21 (4), 453-470, 2015
30*2015
The impact of pedagogical agent on learners’ motivation and academic success
S Dincer, A Doganay
Practice and Theory in Systems of Education 10 (4), 329-348, 2015
252015
Üniversite öğrencilerinin internet kullanımlarının sosyal yaşamları üzerine etkisi
S Dinçer, M Mavaşoğlu, F Mavaşoğlu
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (1), 145-157, 2014
24*2014
Uzaktan eğitim için kullanılabilecek bir teknolojik akıllı sınıf geliştirme çalışması
S Dinçer
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana, 2007
242007
Exploring the impacts of analogies on computer hardware
S Dincer
Turkish Online Journal of Educational Technology 10 (2), 113-121, 2011
232011
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20