Eğitim bilimlerinde uygulamalı meta-analiz S Dinçer Pegem Atıf İndeksi 2014 (1), 1-133, 2014 | 517* | 2014 |
Effects of computer-assisted learning on students' achievements in Turkey: A Meta-Analysis S Dinçer Journal of Turkish Science Education 12 (1), 99-118, 2015 | 282* | 2015 |
Content analysis in for educational science research: Meta-analysis, meta-synthesis, and descriptive content analysis S Dįnçer Bartin Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 176-190, 2018 | 271* | 2018 |
Bilgisayar destekli eğitim ve uzaktan eğitime genel bir bakış S Dinçer VIII. Akademik Bilişim, 65-68, 2006 | 171 | 2006 |
Meta-analize giriş M Borenstein, LV Hedges, JPT Higgins, HR Rothstein Serkan Dinçer). Anı: Ankara, 2013 | 142 | 2013 |
The effects of multiple-pedagogical agents on learners’ academic success, motivation, and cognitive load S Dinçer, A Doğanay Computers & Education 111, 74-100, 2017 | 137 | 2017 |
Are preservice teachers really literate enough to integrate technology in their classroom practice? Determining the technology literacy level of preservice teachers S Dinçer Education and Information Technologies 23 (6), 2699-2718, 2018 | 125 | 2018 |
Fatih projesi kapsamında öğretmen, öğrenci ve veli koordinasyonu ve bilgisayar okuryazarlık düzeyleri S Dinçer, O Şenkal, ME Sezgin Akademik Bilişim, 274-286, 2013 | 52 | 2013 |
Across-cultural study of ICT competency, attitude and satisfaction of Turkish, Polish and Czech university students S Dincer, Y Sahinkayasi Turkish Online Journal of Educational Technology 10 (4), 31-38, 2011 | 46 | 2011 |
Geleneksel sınıfların uzaktan eğitim platformuna dönüştürülmesi: bir model çalışması O Şenkal, S Dinçer Bilişim Teknolojileri Dergisi 5 (1), 13-18, 2012 | 40 | 2012 |
A study of the relationship between pupils and parents’ computer literacy level and use S Dincer Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 484-489, 2012 | 38 | 2012 |
Öğretmen yetiştiren kurumlardaki öğrencilerinin öğrenim hayatları boyunca bilgisayar öğrenme düzeylerinin ve bilgisayar okuryazarlıklarının incelenmesi S Dinçer XIII. Akademik Bilişim Konferansı, 141–152, 2011 | 37 | 2011 |
Öğretim Materyali’ne İlişkin Motivasyon Ölçeği (ÖMMÖ) Türkçe uyarlama çalışması S Dinçer, A Doğanay Elementary Education Online 15 (4), 1131-1148, 2016 | 36 | 2016 |
Öğretmen Adaylarına Yönelik Eleştirel Düşünme Standartları Ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması B Aybek, S Aslan, S Dinçer, BC Arısoy Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 21 (1), 25-50, 2015 | 36* | 2015 |
Fen bilgisi eğitiminde bilgisayar destekli simülasyon kullanımının etkililiği ve yeni yönelimler: Bir meta-analiz çalışması S Dinçer, M Güçlü International Journal of Human Sciences 10, 35-48, 2013 | 36* | 2013 |
E-öğrenme sistemlerinin kullanımı sürecinde karşılaşılan sınıf yönetimi ile ilişkili sorunlar ve çözüm önerileri S Dinçer, M Yeşilpınar-Uyar Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 21 (4), 453-470, 2015 | 30* | 2015 |
The impact of pedagogical agent on learners’ motivation and academic success S Dincer, A Doganay Practice and Theory in Systems of Education 10 (4), 329-348, 2015 | 27 | 2015 |
Exploring the impacts of analogies on computer hardware S Dincer Turkish Online Journal of Educational Technology 10 (2), 113-121, 2011 | 27 | 2011 |
Uzaktan eğitim için kullanılabilecek bir teknolojik akıllı sınıf geliştirme çalışması S Dinçer Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana, 2007 | 27 | 2007 |
The effects of materials based on ARCS Model on motivation: A meta-analysis S Dinçer İlköğretim Online (elektronik) 19 (2), 1016-1042, 2020 | 26 | 2020 |