Takip et
Zeynep KOYUNLU ÜNLÜ
Zeynep KOYUNLU ÜNLÜ
Diğer adlarZ. K. Ünlü
Yozgat Bozok University
bozok.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Adaptation of the science, technology, engineering, and mathematics career interest survey (STEM-CIS) into Turkish
ZK UNLU, I Dokme, U Veli
Eurasian Journal of Educational Research 16 (63), 21-36, 2016
1232016
Özel yetenekli öğrencilerin FeTeMM’in mühendisliği hakkındaki imajları
ZK Ünlü, İ Dökme
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 2017
812017
The Effect of Combining Analogy-Based Simulation and Laboratory Activities on Turkish Elementary School Students' Understanding of Simple Electric Circuits.
ZK Unlu, I Dokme
Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 10 (4), 320-329, 2011
462011
Turkish elementary school students’ performance on integrated science process skills
E Aydinli, I Dokme, ZK Ünlüa, N Öztürk, R Demir, E Benli
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 3469-3475, 2011
452011
Multivariate assessment of middle school students’ interest in STEM career: a profile from Turkey
Z Koyunlu Ünlü, İ Dökme
Research in Science Education 50 (3), 1217-1231, 2020
392020
Okul öncesi öğretmen adaylarının FeTeMM farkındalıklarının değerlendirilmesi
ZK Ünlü, D Zeynep
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (1), 44-55, 2019
38*2019
Investigation of the relationship between middle school students’ computational thinking skills and their STEM career interest and attitudes toward inquiry
K Hava, Z Koyunlu Ünlü
Journal of Science Education and Technology 30 (4), 484-495, 2021
372021
Investigation of STEM fields motivation among female students in science education colleges
İ Dökme, A Açıksöz, Z Koyunlu Ünlü
International Journal of STEM Education 9 (1), 8, 2022
332022
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Hazırladıkları FeTeMM Etkinliklerinin Değerlendirilmesi
ZK Ünlü, D Zeynep
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 1502-1512, 2018
30*2018
Bilgisayar simülasyonları ve laboratuvar etkinliklerinin birlikte uygulanmasının öğrencilerin fen başarısına ve bilgisayara karşı tutumuna etkisi
ZK Ünlü
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011
25*2011
The effect of technology-supported inquiry-based learning in science education: Action research
ZK Ünlü, İ Dökme
Journal of Education in Science Environment and Health 6 (2), 120-133, 2020
242020
Science teacher candidates’ epistemological beliefs and critical thinking disposition
ZK Unlu, I Dokme
Eurasian Journal of Educational Research 17 (72), 203-220, 2017
192017
A systematic review of 5E model in science education: proposing a skill-based STEM instructional model within the 21-st century skills
Z Koyunlu Ünlü, İ Dökme
International Journal of Science Education, 1-21, 2022
182022
An action research on teaching science through technology supported inquiry-based learning: a pilot study
ZK Unlu, I Dokme, A Tufekci
Procedia-Social and Behavioral Sciences 186, 46-52, 2015
172015
5. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabındaki Etkinliklerin Bilimsel Araştırma ve Mühendislik Tasarım Sürecine Göre İncelenmesi
ZK ÜNLÜ, ŞEN Özgür
Sakarya University Journal of Education 8 (4), 185-197, 2018
162018
The Challenge of Quantum Physics Problems with Self-Metacognitive Questioning
İ Dökme, ZK Ünlü
Research in Science Education, 1-18, 2021
132021
7th grade students’ views on combining the use of computer simulations and laboratory activities in science teaching
ZK Ünlü, İ Dökme
Procedia-Social and Behavioral Sciences 191, 1173-1177, 2015
122015
Fen ve teknoloji dersinde araştırma-sorgulamaya dayalı öğrenmenin öğretim teknolojileri ile desteklenmesine yönelik bir eylem araştırması
Z Koyunlu Ünlü
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
122015
Ortaokul öğrencilerinin bilimsel araştırma kavramı hakkındaki metaforları
ZK Ünlü, İ Dökme
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 276-286, 2018
10*2018
Adaptation of physics metacognition inventory to Turkish
ZK Ünlü, İ Dökme
International Journal of Assessment Tools in Education 6 (1), 125-137, 2019
82019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20