Takip et
Seher Bayat ÇETİNKAYA
Seher Bayat ÇETİNKAYA
odu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE EĞİTSEL OYUNLARIN YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
S Bayat, H KILIÇASLAN, Ş Şentürk
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 204-216, 2014
872014
Öğretmen adaylarının eğitim programı okuryazarlık yeterlilikleri
S ÇETİNKAYA, S TABAK
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 38 (1), 296-309, 2019
552019
İlkokuma yazma öğretiminde 60-66 aylık çocuklar ile ilgili yaşanan güçlüklere ilişkin öğretmen görüşleri
S Bayat
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2015 (4), 172-185, 2015
422015
Fizik, kimya, biyoloji ortaöğretim alan öğretmenlerinin alternatif ölçme değerlendirme tekniklerine ilişkin görüşleri
S Bayat, Ş Şentürk
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (1), 118-135, 2015
412015
The Effectiveness of the Creative Writing Instruction Program Based on Speaking Activities (CWIPSA)
S Bayat
International Electronic Journal of Elementary Education(IEJEE) 8 (4), 617-628, 2016
402016
İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma Yazma Becerileri Başarı Düzeylerinin Belirlenmesi.
S BAYAT, S ÇELENK
İlköğretim Online 14 (1), 2015
352015
Sınıf Öğretmenlerinin İlkokuma Yazma Programının Uygulanmasında Karşılaştıkları Güçlüklere İlişkin Görüşleri.
S Bayat
Ilkogretim Online 13 (3), 2014
342014
Internet Usage Habits and Cyberbullying Related Opinions of Secondary School Students.
S Sentürk, S Bayat
Universal journal of educational research 4 (5), 1103-1110, 2016
192016
Sınıf öğretmenlerinin oyun ve fiziki etkinlikler dersinde karşılaştıkları güçlüklere ilişkin görüşleri
S Bayat, MN Kaymak, O Balcı
Journal of Human Sciences 13 (3), 4917-4930, 2016
18*2016
Birleştirilmiş Sınıflarda ve Müstakil Sınıflarda Öğrenim Gören 1. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerisinin Değerlendirilmesi
Mehmet, Coşkun, S Çetinkaya
Ana Dili Eğitimi Dergisi 6 (4), 987-1002, 2018
16*2018
Stake’in Uygunluk/Olasılık Modeline Göre İlkokuma Yazma Programının Değerlendirilmesi
S Bayat
Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
142012
Ögretmenlerin ögretmeye yönelik metaforik algıları
S Çetinakaya, M Eskici
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 12 (24), 253-271, 2018
122018
İlkokuma Yazma Öğretimi Dersinde Mikro Öğretim Uygulaması Örneği
S Bayat, T Öztürk
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (23), 147-159, 2017
122017
Reading comprehension skills of bilingual children in Turkey
S Bayat
European Journal of Education Studies, 2017
112017
Investigating the effect of educational games in science and tehnology course on the academic success of students at grade 7
S Bayat, H Kılıçarslan, Ş Şentürk
Abant İzzet Baysal University Faculty of Education Journal 14 (2), 204-216, 2014
102014
İlkokuma Yazma Öğretiminde Anlatma Becerileri
S Bayat, S. (Ed. Çelenk
İlkokuma Yazma Programı ve Öğretimi, 163-181, 2013
102013
Sınıf Öğretmenleri Anlatıyor: İlkokuma Yazma Öğretimi
S Çetinkaya
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (1), 80-106, 2021
82021
Eğitsel Oyun Temelli Dinlediğini Anlama Etkinliklerinin 4. Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Başarısı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Ö Angın, S Çetinkaya
Trakya Eğitim Dergisi 11 (1), 333-346, 2021
82021
Analysis of teaching styles of teachers regarding various variables
M Eskici, S Çetinkaya
Bartın University Journal of Faculty of Education 8 (1), 138-160, 2019
82019
Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Bit, E-Öğrenme ve Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri Arasındaki İlişki The Relationship between Alternative Teacher Certification Program Students …
DGÜR ERDOĞAN, S BAYAT, Ş SENTÜRK
82017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20