FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE EĞİTSEL OYUNLARIN YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ S Bayat, H KILIÇASLAN, Ş Şentürk Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 204-216, 2014 | 89 | 2014 |
Öğretmen adaylarının eğitim programı okuryazarlık yeterlilikleri S ÇETİNKAYA, S TABAK Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 38 (1), 296-309, 2019 | 56 | 2019 |
Fizik, kimya, biyoloji ortaöğretim alan öğretmenlerinin alternatif ölçme değerlendirme tekniklerine ilişkin görüşleri S Bayat, Ş Şentürk Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (1), 118-135, 2015 | 42 | 2015 |
İlkokuma yazma öğretiminde 60-66 aylık çocuklar ile ilgili yaşanan güçlüklere ilişkin öğretmen görüşleri S Bayat Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2015 (4), 172-185, 2015 | 42 | 2015 |
The Effectiveness of the Creative Writing Instruction Program Based on Speaking Activities (CWIPSA) S Bayat International Electronic Journal of Elementary Education(IEJEE) 8 (4), 617-628, 2016 | 41 | 2016 |
İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma Yazma Becerileri Başarı Düzeylerinin Belirlenmesi. S BAYAT, S ÇELENK İlköğretim Online 14 (1), 2015 | 35 | 2015 |
Sınıf Öğretmenlerinin İlkokuma Yazma Programının Uygulanmasında Karşılaştıkları Güçlüklere İlişkin Görüşleri. S Bayat Ilkogretim Online 13 (3), 2014 | 34 | 2014 |
Internet Usage Habits and Cyberbullying Related Opinions of Secondary School Students. S Sentürk, S Bayat Universal journal of educational research 4 (5), 1103-1110, 2016 | 19 | 2016 |
Sınıf öğretmenlerinin oyun ve fiziki etkinlikler dersinde karşılaştıkları güçlüklere ilişkin görüşleri S Bayat, MN Kaymak, O Balcı Journal of Human Sciences 13 (3), 4917-4930, 2016 | 18* | 2016 |
Birleştirilmiş Sınıflarda ve Müstakil Sınıflarda Öğrenim Gören 1. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerisinin Değerlendirilmesi Mehmet, Coşkun, S Çetinkaya Ana Dili Eğitimi Dergisi 6 (4), 987-1002, 2018 | 16* | 2018 |
Stake’in Uygunluk/Olasılık Modeline Göre İlkokuma Yazma Programının Değerlendirilmesi S Bayat Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012 | 14 | 2012 |
Ögretmenlerin ögretmeye yönelik metaforik algıları S Çetinakaya, M Eskici Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 12 (24), 253-271, 2018 | 12 | 2018 |
İlkokuma Yazma Öğretimi Dersinde Mikro Öğretim Uygulaması Örneği S Bayat, T Öztürk Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (23), 147-159, 2017 | 12 | 2017 |
Reading comprehension skills of bilingual children in Turkey S Bayat European Journal of Education Studies, 2017 | 11 | 2017 |
Investigating the effect of educational games in science and tehnology course on the academic success of students at grade 7 S Bayat, H Kılıçarslan, Ş Şentürk Abant İzzet Baysal University Faculty of Education Journal 14 (2), 204-216, 2014 | 10 | 2014 |
İlkokuma Yazma Öğretiminde Anlatma Becerileri S Bayat, S. (Ed. Çelenk İlkokuma Yazma Programı ve Öğretimi, 163-181, 2013 | 10 | 2013 |
Sınıf Öğretmenleri Anlatıyor: İlkokuma Yazma Öğretimi S Çetinkaya Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (1), 80-106, 2021 | 9 | 2021 |
Eğitsel Oyun Temelli Dinlediğini Anlama Etkinliklerinin 4. Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Başarısı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi Ö Angın, S Çetinkaya Trakya Eğitim Dergisi 11 (1), 333-346, 2021 | 8 | 2021 |
Analysis of teaching styles of teachers regarding various variables M Eskici, S Çetinkaya Bartın University Journal of Faculty of Education 8 (1), 138-160, 2019 | 8 | 2019 |
Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Bit, E-Öğrenme ve Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri Arasındaki İlişki The Relationship between Alternative Teacher Certification Program Students … DGÜR ERDOĞAN, S BAYAT, Ş SENTÜRK | 8 | 2017 |