Takip et
Metin Şardağ
Metin Şardağ
yyu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Discourse patterns and communicative approaches for teaching nature of science
G Kaya, M Şardağ, G Cakmakci, N Dogan, S İrez, Y Yalaki
Egitim Ve Bilim-Education And Science 41 (185), 2016
40*2016
Bilimin doğası’nın ortaöğretim fizik, kimya ve biyoloji yeni öğretim programlarında yansıtılması
M Şardağ, S Aydın, N Kalender, S Tortumlu, M Çiftçi, Ş Perihanoğlu
Eğitim ve Bilim 39 (174), 2014
39*2014
Investigation of primary school students' science attitudes and self-efficacy
O Sinan, M Şardağ, A Salifoğlu, C Çakır, Ü Karabacak
30*2014
Fen ve mühendislik uygulamaları
M Şardağ, T Ecevit, G Top, G Kaya, G Çakmakcı
Güncel öğretim programlarına uygun ve STEM destekli fen bilimleri öğretimi …, 2018
112018
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜNTÜ OLUŞUMU HAKKINDAKİ KAVRAMSAL ANLAMALARI
A Kocakülah, M Şardağ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 2 (4), 1-14, 2013
112013
Sekizinci sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerilerini ölçmeye yönelik bir test geliştirme çalışması
M Şardağ
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2013
102013
Araştırma-Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Analitik Kimya Öğrenimine Etkisi
M TÜYSÜZ, M ŞARDAĞ, A DURUKAN
92017
Sekizinci sınıf öğrencilerine yönelik bir bilimsel süreç becerileri testi geliştirme çalışması
M ŞARDAĞ, A KOCAKÜLAH
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-32, 2016
82016
Argümantasyon tabanlı bilim eğitiminde biçimlendirici değerlendirme: Bir konuşma çözümlemesi araştırması
M Şardağ
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019
42019
Prospective science teachers' perceptions of classroom assessment
K İzci, M Şardağ
42016
Understanding and assessing STEM teachers’ use of IBL to address achievement-related diversity: A case study from Turkey
K Gökhan, M ŞARDAĞ
Journal of Education in Science Environment and Health 7 (4), 283-295, 2021
22021
Fen bilgisi öğretmen adaylarının sınıf içi ölçme-değerlendirme algıları
K İZCİ, M ŞARDAĞ
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 10 (1), 2016
22016
CERN Teacher’s Program Review in the Context of Interactive Learning Environments
H Özcan, M Şardağ, AB SARIOĞLAN
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 56 (1 …, 2023
2023
CERN Teacher's Program Review in the
H Özcan, M Şardağ, A Bostan Sarıoğlan
2023
Öğretmenlerin Tasarım Temelli Bütünleşik STEM Etkinlikleri Sırasında Disiplinler Arası İşbirliğinin Söylem Analizi
SA Günbatar, M Şardağ
EĞİTİM VE BİLİM 47 (212), 2022
2022
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRETMENLERİNİN ARGÜMAN YAPILARI VE DÜŞÜNCE DENEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ÜN TÜZÜN, M TÜYSÜZ, M ŞARDAĞ
Trakya Eğitim Dergisi 12 (3), 1234-1250, 2022
2022
Argümantasyon Tabanlı Bilim Eğitiminde Etkileşimsel Kaynaklar ve Öğretmen Soruları
M Şardağ, G Çakmakcı
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 494-523, 2021
2021
Exploring Prospective Science Teachers' Pedagogical Reasoning Skills Through Analyses of Student Written Responses
M Şardağ, K İZCİ
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL …, 2021
2021
An Examination of the Relationships between Pre-Service Teachers' Epistemological Beliefs and Types of Multiple Intelligence.
M Sardag, M Tüysüz, A Durukan, M Gök
International Journal of Progressive Education 17 (4), 155-170, 2021
2021
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Pedagojik Muhakeme Becerilerinin Öğrenci Yazılı Cevaplarını Yorumlamaları Yoluyla İncelenmesi
M ŞARDAĞ, İ Kemal
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 495 - 520, 2021
2021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20