Takip et
Şükrü Balcı
Şükrü Balcı
İletişim Bilimi Profesörü, Selçuk Üniversitesi
selcuk.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Üniversite öğrencileri arasında internet bağımlılığı ve internet bağımlılarının profili
Ş Balcı, B Gülnar
Selçuk İletişim 6 (1), 5-22, 2009
4002009
Yeni medya ve kültürleşen toplum
B Gülnar, Ş Balcı
LiteraTürk, 2011
2642011
Facebook Addiction among University Students in Turkey:" Selcuk University Example"
Ş BALCI, A Gölcü
Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi 1 (34), 255-278, 2013
2142013
Negatif Siyasal Reklâmlarda İkna Edici Mesaj Stratejisi Olarak Korku Çekiciliği Kullanimi
Ş Balci
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 73-106, 2007
1792007
Üniversite öğrencilerinin internet kullanım ve doyumları üzerine bir saha araştırması
Ş Balcı, B Ayhan
Selçuk iletişim 5 (1), 174-197, 2007
1722007
Motivations of Facebook, You Tube and similar web sites users
B Gülnar, Ş Balcı, V Çakır
Bilig 54 (54), 161-184, 2010
1272010
SEÇMENİN ZİHNİNDEKİ ADAY İMAJINI BELİRLEYEN ETKENLER: 28 MART 2004 YEREL SEÇİMLERİ ALAN ARAŞTIRMASI
Z DAMLAPINAR, Ş BALCI
Selçuk İletişim 4 (1), 58-79, 2005
1242005
Kültürlerarası iletişim duyarlılığının izlerini aramak:“iletişim fakültesi öğrencileri örneğinde bir araştırma”
O Bekiroğlu, Ş Balci
Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi 1 (35), 429-459, 2014
1152014
Kırgızistan’da üniversite gençliği ve internet: Bir kullanımlar ve doyumlar araştırması
B Ayhan, Ş Balcı
Bilig Journal of Social Sciences of the Turkish World 48, 13-40, 2009
1102009
Sosyal Medya Bağımlılığı ile Depresyon Arasındaki İlişki:" Üniversite Gençliği Üzerine Bir Saha Araştırması".
Ş Balcı, E Baloğlu
Ileti-s-im, 2018
902018
Spor yapan çocuklarda performansla ilgili fiziksel uygunluk test sonuçlariyla antropometrik özellikler arasindaki ilişkilerin değerlendirilmesi
HA Pekel, E Bağcı, M Onay, ŞS Balcı, H Pepe
Kastamonu Eğitim Dergisi 14 (1), 299-308, 2006
902006
Politik Kampanyalarda İmaj Yönetimi (Genç Partiörneği)
Ş BALCI
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 143-162, 2003
802003
Siyasal iletişim sürecinde seçimler, adaylar, imajlar:-2009 yerel seçimleri Ankara araştırması
Z Damlapınar, Ş Balcı
LiteraTürk, 2014
782014
Sosyal medya kullanımı ile yaşam doyumu arasındaki ilişki: üniversite öğrencileri üzerinde bir araştırma
Ş Balcı, MC Koçak
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2017
742017
Televizyon izleme motivasyonları ve kültürleşme: Yabancı uyruklu üniversite öğrencileri üzerine bir araştırma
B Gülnar, Ş Balcı
Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi, 447-483, 2010
612010
Facebook addiction among high school students in Turkey
T Salih
Proceedings of International Academic Conferences, 2014
542014
Medya ve siyasal katılım
Ş Balcı, A Tarhan, E Bal
Konya: Literatürk Academia, 2013
492013
İçerikten anlama giden bir tünel olarak içerik çözümlemesi: 2011 genel seçimlerinde ak parti tv reklamları üzerine bir araştırma
Ş Balcı, O Bekiroğlu
İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri Görsel Metin Çözümleme, Ütopya …, 2012
482012
Türkiye'de Negatif Siyasal Reklamlar: 1995, 1999 ve 2002 Genel Seçimleri Üzerine Bir Analiz
Ş Balcı
Selçuk İletişim 4 (4), 122-142, 2007
432007
Atletizm Yapan Çocuklarin Performansla Ilgili Fiziksel Uygunluk Test Sonuçlarinin Ve Bazi Antrepometrik Özelliklerinin Değerlendirilmesi
HA Pekel, ŞS Balcı, Ö Arslan, E Bağcı, L Aydos, K Tamer, H Pepe, ...
Kastamonu Eğitim Dergisi 15 (1), 427-438, 2007
412007
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20