Stratejik planlama süreci R Küçüksüleymanoğlu Kastamonu Education Journal 16 (2), 403-412, 2008 | 199 | 2008 |
Burnout Syndrome Levels of Teachers in Special Education Schools in Turkey. R Küçüksüleymanoglu International journal of special education 26 (1), 53-63, 2011 | 90 | 2011 |
In service training of ELT teachers in Turkey between 1998-2005 R Küçüksüleymanoğlu Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 359-369, 2006 | 71 | 2006 |
Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Tükenmişlik Düzeyleri. R Küçüksüleymanoğlu Eurasian Journal of Educational Research (EJER), 2007 | 64* | 2007 |
Taşımalı eğitim (Bursa ili örneği) R Küçüksüleymanoğlu İlköğretim Online 5 (2), 16-24, 2006 | 54 | 2006 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZYÖNETİMLİ ÖĞRENMEYE HAZIRBULUNUŞLUKLARI, BİLİŞ ÖTESİ FARKINDALIKLARI VE DENETİM ODAKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİLER E Şahin, R Küçüksüleymanoğlu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (2), 317-334, 2015 | 41* | 2015 |
Müzik Öğretmeni Adaylarının Tükenmişlik Düzeyleri : Uludağ Üniversitesi Örneği R KÜÇÜKSÜLEYMANOĞLU, HO EĞİLMEZ | 35 | 2013 |
İlköğretim okullarında Stratejik Planlama çalışması:(Bursa Ili Canaydın İlköğretim Okulu örneği) R Küçüksüleymanoğlu PQDT-Global, 2004 | 28* | 2004 |
eTwinning projelerinin öğretmenlerin dijital okuryazarlık becerilerine katkısı EG Erdem, FB Başar, G Toktay, İH Yayğaz, R Küçüksüleymanoğlu International Journal of Social Sciences and Education Research 7 (3), 204-219, 2021 | 26 | 2021 |
İlköğretim örgütlerinde stratejik planlama süreci: bir örnek olay incelemesi R Küçüksüleymanoğlu Eğitimde Politika Analizleri ve Stratejik Araştırmalar Dergisi 2 (1), 6-33, 2007 | 25 | 2007 |
Muhasebe Meslek Mensuplarının Mesleki Tükenmişlik Düzeylerinin Araştırılması: Bursa İli Örneği TB KILINÇARSLAN, R KÜÇÜKSÜLEYMANOĞLU Muhasebe ve Finansman Dergisi, 617-636, 2019 | 24 | 2019 |
Organizational ımage perceptions of higher education students R Küçüksüleymanoğlu Educational Research and Reviews 10 (20), 2667-2673, 2015 | 24 | 2015 |
Occupational burnout levels of Turkish imams R Küçüksüleymanoğlu Review of Religious Research 55 (1), 27-42, 2013 | 21 | 2013 |
Ortaöğretim Kurumları Yöneticilerinin Etik Liderlik Özellikleri ile Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişki R KÜÇÜKSÜLEYMANOĞLU, N ÇELİK Journal of World of Turks/Zeitschrift für die Welt der Türken 6 (3), 2014 | 15* | 2014 |
Öğretmenlerin Örgütsel Adalet Algıları ile Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki A Güneş, R Küçüksüleymanoğlu Yaşadıkça Eğitim 34 (2), 2020 | 14 | 2020 |
İmam-Hatip Liselerinin Misyon, Vizyon ve Değerler Bağlamında Karşılaştırılarak Değerlendirilmesi N Emen, G Polat, R Küçüksüleymanoğlu Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 3 (2), 14-28, 2019 | 14 | 2019 |
Suriyeli Öğrenciler İçin Görevlendirilen PICTES Öğretmenlerinin Tükenmişlik Düzeyleri: Bursa Örneği R Küçüksüleymanoğlu, A Kurt Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 39, 28-49, 2020 | 13 | 2020 |
Cyberbullying among secondary school teachers by parents R Küçüksüleymanoğlu International Journal of Evaluation and Research in Education 8 (1), 151-158, 2019 | 13 | 2019 |
The Influence of Organizational Image on Academic Success for International Students. R Küçüksüleymanoglu International Journal of Higher Education 6 (5), 56-64, 2017 | 13 | 2017 |
Ortaöğretim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin görüşlerine göre okul yöneticilerinin çatışma yönetim yöntemlerinin incelenmesi R Küçüksüleymanoğlu, MA Bingöl Route Educational and Social Science Journal 1 (2), 39-53, 2014 | 11 | 2014 |