Follow
Ayten Düzkantar
Ayten Düzkantar
Verified email at anadolu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Orff yaklaşımına göre hazırlanan müzik Etkinlikleri içinde Ipucunun Giderek azaltılması yöntemi Ile yapılan gömülü öğretiminin Otistik çocuklara Kavram öğretmedeki etkililiği
B Eren
PQDT-Global, 2012
692012
Zihin özürlü çocuklara oto yıkama becerisi öğretiminde hata düzeltmesi yapılarak gerçekleştirilen eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği
M Topsakal, A Düzkantar
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (2), 79-94, 2010
422010
The effectiveness of embedded teaching through the most-to-least prompting procedure in concept teaching to children with autism within Orff-based music activities.
B Eren, J Deniz, A Duzkantar
Educational Sciences: Theory and Practice 13 (3), 1877-1885, 2013
362013
Özel gereksinimli bir öğrenciye toplama ve çıkarma işlem süreçlerinin öğretiminde eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği
A Arı, L Deniz, AD Uysal
352010
Teaching advance movement exploration skills in water to children with autism spectrum disorders
M Yanardag, M Erkan, İ Yılmaz, E Arıcan, A Düzkantar
Research in Autism Spectrum Disorders 9, 121-129, 2015
272015
Türkiye de öğretmen yetiştirme ve istihdam politikaları
M Özoğlu, B GÜR, Z Çelik, M KÖKSAL, D SARAL, A DÜZKANTAR, ...
182010
Özel eğitim alan çocukların eğitiminde müziğin kullanılmasına ilişkin ebeveyn görüşleri
S Pektaş, A Düzkantar, C Yurga
İnönü Üniversitesi Sanat ve Tasarım Dergisi 6 (14), 1-17, 2016
162016
BİR ALANYAZIN TARAMASI:" ÖĞRETMEN YETERLİLİKLERİNİN BÜTÜNLEŞTİRME UYGULAMALARI AÇISINDAN İNCELENMESİ".
F KESER, A DÜZKANTAR
Journal of International Social Research 12 (65), 2019
152019
Review of International Studies on Multiple Disabilities
A DÜZKANTAR, K ÖĞÜLMÜŞ, D ALTIN, B GÖRGÜN
Sakarya University Journal of Education 10 (3), 532-559, 2020
92020
Özel eğitimde matematik ile ilgili yapılan çalışmaların incelenmesi
T GOBADZE, A DÜZKANTAR
Journal of Gifted Education and Creativity 6 (2), 147-165, 2019
62019
Zihinsel yetersizlikten etkilenmiş erkek ergenlere ebeveynleri aracılığıyla uygun mastürbasyon yapma becerisinin kazandırılmasında eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği
I AKIN BÜLBÜL, A DÜZKANTAR
62012
Zihin engellilerin eğitimi anabilim dalı’nda yüksek lisans yapan öğrencilerin, yüksek lisans eğitimi sürecine ilişkin görüşleri
A Düzkantar Uysal, ES Batu
Anadolu Üniversitesi, 2010
62010
Efficacy of teaching with simultaneous prompting in teaching the environmental sounds to a child with multiple disabilities
A DÜZKANTAR
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (29-1), 87-98, 2014
42014
The effectiveness of simultaneous prompting in teaching car washing to children with mental retardation by correcting error
M Topsakal, AU Düzkantar
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Dergisi 10, 79-94, 2010
42010
Ses temelli cümle yöntemi uygulamasını okuma yazma becerilerinde yetersizlik gösteren bireyler açısından inceleyen çalışmaların derlenmesi (2005-2019)
E YAVUZASLAN, A DÜZKANTAR
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları 7 (2), 124-141, 2019
22019
Ses Temelli Cümle Yaklaşımıyla Okuma-Yazma Öğretiminde Sabit Bekleme Süreli Öğretimin Etkililiği
A Arı, A Düzkantar, E Eratay
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 2023
12023
Çok özürlü bir çocuğa çevre seslerinin öğretiminde eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği
A DÜZKANTAR
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (1), 87-98, 2014
12014
The Effectiveness of the Constant Time Delay Procedure in Teaching Writing with the Sound-Based Sentence Method
A Ari, E ERATAY, A DÜZKANTAR
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA …, 2023
2023
ÖĞRETMENLERİN ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ HAKKINDAKİ BİLGİ DÜZEYLERİNE İLİŞKİN YAPILAN ARAŞTIRMALAR.
E KAÇAR, A DÜZKANTAR
Journal of International Social Research 12 (65), 2019
2019
24 Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı seçimleri ve genel seçimlerde yetersizliği olan bireylere yönelik vaatlerin incelenmesi
G Kaplan, M Öz, A Düzkantar
28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 35-45, 2018
2018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20