Takip et
tuğba Baran kaya
tuğba Baran kaya
kku.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İLKÖĞRETİM MATEMATİK 6-8 ÖĞRETİM PROGRAMINDA HEDEFLENEN DAVRANIŞLARIN BİLİŞSEL SÜREÇLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Z Kablan, T Baran, Ö Hazer
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 347-366, 2013
862013
Explanations of Prospective Middle School Mathematics Teachers for Potential Misconceptions on the Concept of Symmetry.
MH Karadeniz, TB Kaya, F Bozkus
International electronic journal of elementary education 10 (1), 71-82, 2017
172017
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BAKIŞ AÇISIYLA ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ VE LİSANS EĞİTİMİNİN NİTELİĞİ
T Gökçek, T Kaya
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 131-153, 2017
112017
Powerpoint öğretim materyalleri ile somut öğretim materyallerin öğrenme etkililiği açısından karşılaştırılması
Z Kablan, T Baran, Ç Işık, FM Kal, Ö Hazer
Eğitim ve Bilim 38 (170), 2013
112013
A study of the target behaviors in the math curriculum for sixth to eighth grades in reference to cognitive processes
Z KABLAN, T BARAN, Ö HAZER
Ahi Evran University, 2013
112013
Okul müdürlerinin çatışma yönetim yöntemlerini kullanma sıklıkları ve bu yöntemlerinin etkililiğine ilişkin öğretmen algıları
MU Başer, T Kaya
E-International Journal of Educational Research 1 (2), 79-94, 2010
112010
İlköğretim dördüncü ve beşinci sınıf öğretmenlerinin matematik öğretimi alanındaki yeterlilik düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. 9
A Küçük, B Demir, T Baran
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 20-22 Mayıs 2010, Elazığ, 2010
112010
Ortaokul matematik öğretmeni adaylarının matematik öğretimi için tasarladıkları oyunların farklı açılardan ele alınması
TB Kaya, T Gökçek
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 600-621, 2021
92021
Sınıf öğretmenliği programı öğrencilerinin matematiksel alan bilgilerinin incelenmesi
A Işık, TB Kaya
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 117-145, 2017
62017
Genel lise müdürlerinin etik liderlik davranışları gösterme düzeyleri ile öğretmenlerin yaşadıkları örgütsel güven ve örgütsel özdeşleşme düzeyleri arasındaki ilişki …
T Kaya
Gazi Üniversitesi, 2020
52020
Exploring language assessment literacy of EFL instructors in language preparatory programs
T Kaya, E Mede
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 163-189, 2015
52015
Görsel-Uzaysal Beceriler ile Akademik Başarı İlişkisi: Başkent Üniversitesi Tıp Fakültesi Tecrübesi
E Kiziltan, AC YAZICI, N Toyran, B BODUR, FP Çelik, I Erdem, T KAYA, ...
Turkiye Klinikleri Journal of Medical Sciences 35 (3), 138-145, 2015
42015
Effect of varied tube phonation in water exercises on nasometric and electroglottographic parameters: modification in terms of fluid density and tube submerged depth
ME Cangi, G Yılmaz, E Tabak, AN Duran, T Kaya
Journal of Voice, 2022
32022
Geleneksel Çocuk Oyunlarının Matematik Öğretiminde Kullanılmasına İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri.
T BARAN KAYA, S ARSLAN, M HACISALİHOĞLU KARADENİZ
Gazi University Journal of Gazi Educational Faculty (GUJGEF) 42 (3), 2022
22022
Examination of the Estimation Skills and Strategies of Pre-Service Elementary Mathematics Teachers.
T Baran Kaya, S Çelik Demirci
International Journal of Research in Education and Science 8 (2), 243-261, 2022
22022
Hülâsatüş Şürûh adlı mesnevi şerhinin 95-188 Varaklarının günümüz harflerine aktarılması ve incelenmesi
T Kaya
Fatih Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Çağdaş Türk Lehçeleri ve …, 2015
22015
Contextual examination of the Turkish middle school mathematics teachers’ exam questions
M Karadeniz, T Baran, T Gökçek, F Güç
Proceeding of the British Society for Research into Learning Mathematics 35 …, 2015
22015
Diş hekimliğinde kullanılan multimod, etch and rinse ve self etch adezivlerin süt ve daimi dişlerin sınıf I restorasyonlarında mikrosızıntı açısından karşılaştırılması
T Kaya
pHD Thesis, Başkent University Faculty of Dentistry, Department of Pediatric …, 2014
22014
Comparison of PowerPoint and concrete teaching materials in terms of learning efficiency
Z Kablan, T Baran, C Isik, F Kal, O Hazer
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 38 (170), 2013
22013
A Comparison of Teacher Induction Systems in Türkiye, China, New Zealand, and Germany.
T Baran Kaya, A Baki
Journal of Pedagogical Research 7 (3), 43-69, 2023
12023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20