Takip et
Doç. Dr. Ayşegül Aslan
Doç. Dr. Ayşegül Aslan
Trabzon University
trabzon.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
YENİLENEN KİMYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ İLE DESTEKLİ ANALİZİ
G Demircioğlu, A Aslan, M Yadigaroğlu
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 135-146, 2015
352015
The effect of video-assisted conceptual change texts on 12th grade students’ alternative conceptions: The gas concept
A Aslan, G Demircioğlu
Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 3115-3119, 2014
332014
Eğitim Fakültelerindeki Fen ve Matematik Lisansüstü Öğrencilerinin Model ve Modelleme Hakkındaki Görüşleri.
A Aslan, M Yadigaroğlu
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (JRET) 2 (3), 111-120, 2013
212013
Exploratory Factor Analysis Study for the Scale of High School Students' Attitudes towards Chemistry.
G Demircioglu, A Aslan, M Yadigaroglu
Online Submission 5 (1), 38-45, 2014
192014
REACT STRATEJİSİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARI VE MOTİVASYONLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ.
H DEMİRCİOĞLU, A ASLAN, D AÇIKGÖZ, Y KARABABA, O GÜVEN
Journal of International Social Research 12 (64), 2019
152019
A Review on Turkish Graduate Studies Performed on Out-Of-School Learning Environments
G Demircioğlu, A Aslan
Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler …, 2018
152018
Etkileşimli sınıf dışı kimya ortamı tasarımı ve etkililiğinin değerlendirilmesi
A Aslan
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
112015
The Effect of Predict-Observe-Explain Technique on the Understanding of Grade 11 Students About The Gases
G Demircioğlu, H Demircioğlu, A Aslan
Journal of Educational & Instructional Studies in the World 7 (4), 37-46, 2017
92017
Etkileşimli Sınıf Dışı Kimya Ortamı Tasarımı ve Katılımcıların Deneyimlerinden Ortamın Etkililiğinin Değerlendirilmesi
A ASLAN, G DEMİRCİOĞLU
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2019
82019
Reflections from an out-of-school learning course: The development of pre-service science teachers
ÜG Durukan, A Aslan, AE Bozdoğan
Participatory Educational Research 9 (4), 422-444, 2022
72022
Investigating Pre-Service Mathematics Teachers’ Self-Assessment Process
A Sağlam Arslan, A Aslan, S Arslan
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 137-150, 2022
6*2022
Okul dışı öğrenme ortamlarının 4-6 yaş çocuklarının sağlığı, gelişimi ve sürdürülebilir kalkınma bilinci üzerindeki etkileri
DAŞ Beyza, A ASLAN, E YADİGAROĞLU
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi 6 (1), 87-124, 2021
62021
A LITERATURE REVIEW ON 3D PRINTING TECHNOLOGIES IN EDUCATION
A ASLAN, Y ÇELİK
International Journal of 3D Printing Technologies and Digital Industry 6 (3 …, 2022
52022
Girişimcilik Eğitimi Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Üzerindeki Etkileri
A Aslan
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi 4 (1), 1-15, 2021
52021
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Alan Gezilerine Yönelik Tutumlarının ve Hidroelektrik Santrallere Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
A ASLAN
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi 4 (1), 61-83, 2019
52019
Academics’ Perspective On Out-of-School Learning Environments
A Aslan, D Batman, ÜG Durukan
Turkish Journal of Education 12 (1), 28-49, 2023
42023
VİDEO DESTEKLİ OKUL DIŞI ÖĞRENME ETKİNLİKLERİ:“FİZİKSEL VE KİMYASAL DEĞİŞİMLER” KONUSU ÖRNEĞİ
A ASLAN, Ş ARSLAN
Eğitim ve Bilim 2021-III 1, 283-302, 2021
4*2021
THE EFFECT OF CONCERN LEVELS ON PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF TEACHERS.
A Aslan
Journal of Educational & Instructional Studies in the World 2 (4), 2012
42012
An Alternative Learning during Pandemic: Video-Assisted Out-of-School Learning Activities
A Aslan, D Batman, ÜG Durukan, M Güler
EDUCATIONAL IMPLICATIONS IN THE COVID-19 ERA 1, 63-88, 2022
32022
Genel Kimya Laboratuvarı Dersinde Öğrenci Gelişim Dosyalarının Kullanımının Başarı Üzerindeki Etkililiğinin Belirlenmesi
C Cengiz, FÖ Karataş, A Aslan
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (23), 293-314, 2017
32017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20