Takip et
Fatma önen
Fatma önen
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Hizmet içi eğitimin öğretmenlerin öğretim yöntem ve tekniklerine ilişkin bilgilerine etkisi: Öpyep örneği
F Önen, H Mertoğlu, M Saka, A Gürdal
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (3), 9-23, 2009
1332009
İlköğretimde basınç konusunda öğrencilerin sahip olduğu kavram yanılgılarının yapılandırmacı yaklaşım ile giderilmesi
F Önen
PQDT-Global, 2005
1292005
Hizmet İçi Eğitimin Öğretmenlerin Proje ve Proje Tabanlı Öğrenmeye İlişkin Bilgilerine ve Proje Yapma Yeterliklerine Etkisi: Öpyep Örneği.
F Önen, H Mertoğlu, M Saka, A Gürdal
Journal of Kirsehir Education Faculty 11 (1), 2010
1082010
Fen bilgisi ve matematik öğretmenlerinin öz yeterlik duygusunun belirlenmesi
F Önen, A Öztuna
İstek Vakfı Okulları 1, 2005
982005
SORGULAMAYA DAYALI LABORATUVAR UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUVAR ALGISINA TUTUMUNA VE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ
MK Duru, S Demir, Ö Fatma, E Benzer
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi 33 (33), 25-44, 2011
97*2011
Basit Araç Gereçlerle Yapılan Fen Deneyleri Konusunda Öğretmen Görüşleri ve Gerçekleştirilen Hizmet İçi Eğitimin Değerlendirilmesi
G Uzal, A Erdem, F Önen, A Gürdal
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 4 (1), 2010
76*2010
Hizmet içi eğitime katılan fen bilgisi öğretmenlerinin öğretim tekniklerine ilişkin bilgilerindeki değişimin tesbiti: Tekirdağ örneği
F Önen, M Saka, A Erdem, G Uzal, A Gürdal
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2008
622008
Fen öğretmen adaylarının oyunlara ilişkin görüşleri ve hazırladıkları oyunların değerlendirilmesi
F ÖNEN ÖZTÜRK, S DEMİR KAÇAN, F ŞAHİN
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (3), 299-318, 2012
452012
Prospective Science Teachers' Self-efficacy Beliefs about Teaching Science between 6-8 Terms and the Opinions on These Beliefs.
F Önen, G Muslu Kaygisiz
Educational Sciences: Theory and Practice 13 (4), 2449-2453, 2013
39*2013
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bakış açısıyla analojiler
FÖ Öztürk, S Demir, F Önen, F Şahin
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 5 (2 …, 2011
35*2011
Öğretmenlerin yapılandırmacı programının uygulanabilirliğine ve alanla ilgili kitapların yeterliliğine ilişkin görüşleri: Tekirdağ örneği
G Uzal, F Önen, A Erdem, A Gürdal
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 5 (2 …, 2011
29*2011
Bilimin doğası konusunda derse entegre edilmiş ve edilmemiş doğrudan yansıtıcı yaklaşım etkinliklerinin fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel bilginin doğası anlayışına …
F Önen
PQDT-Global, 2011
292011
Öğretmen adaylarının gözüyle basit araç-gereçlerle yapılan fen deneyleri
F Önen, A Çömek
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (3), 45-72, 2011
232011
STEM uygulamalarına ilişkin görüşlerle bu uygulamanın bilimsel tutum ve fen öğretimi öz yeterlik inancı üzerine etkisi
FÖ Öztürk
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-38, 2019
172019
The impact of science-fiction movies on the self efficacy perceptions of their science literacy of science teacher candidates
F Önen Öztürk
Educational Sciences: Theory & Practice 17 (5), 1573-1603, 2017
17*2017
İki farklı yaklaşıma dayalı bilimin doğası öğretiminin fen bilgisi öğretmen adaylarının kavram yanılgılarının giderilmesindeki etkisi
FÖ Öztürk, H Bayram
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 45 …, 2017
162017
Fen bilgisi öğretmen adaylarının yapılandırmacı yaklaşımı uygulamaya yönelik öz yeterlilik inanç düzeylerinin belirlenmesi üzerine bir araştırma
S Demir, F Önen, F Şahin
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 27-30, 2012
152012
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKTİVİTE TEMELLİ BİLİMİN DOĞASI ÖĞRETİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ İLE BU ÖĞRETİMİN BİLİMSEL TUTUM VE SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ
ÖGDF ÖNEN
The Journal of Academic Social Science Studies 6 (7), 843-868, 2013
112013
Fen bilgisi öğretmen adaylarının aktivite temelli bilimin doğası öğretimine yönelik görüşleri ile bu öğretimin bilimsel tutum ve süreç becerilerine etkisi
FÖ Öztürk
The Journal of Academic Social Science Studies 6 (7), 843-868, 2013
112013
Fen-Toplum Temelli Eğitsel Kısa Filmler Üzerine Bir Çalışma: Fen Bilgisi Öğretmenliği Örneği.
F ÖNEN ÖZTÜRK
Mersin University Journal of the Faculty of Education/Mersin Üniversitesi …, 2017
102017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20