Hizmet içi eğitimin öğretmenlerin öğretim yöntem ve tekniklerine ilişkin bilgilerine etkisi: Öpyep örneği F Önen, H Mertoğlu, M Saka, A Gürdal Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (3), 9-23, 2009 | 132 | 2009 |
İlköğretimde basınç konusunda öğrencilerin sahip olduğu kavram yanılgılarının yapılandırmacı yaklaşım ile giderilmesi F Önen PQDT-Global, 2005 | 128 | 2005 |
Hizmet İçi Eğitimin Öğretmenlerin Proje ve Proje Tabanlı Öğrenmeye İlişkin Bilgilerine ve Proje Yapma Yeterliklerine Etkisi: Öpyep Örneği. F Önen, H Mertoğlu, M Saka, A Gürdal Journal of Kirsehir Education Faculty 11 (1), 2010 | 107 | 2010 |
Fen bilgisi ve matematik öğretmenlerinin öz yeterlik duygusunun belirlenmesi F Önen, A Öztuna İstek Vakfı Okulları 1, 2005 | 98 | 2005 |
SORGULAMAYA DAYALI LABORATUVAR UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUVAR ALGISINA TUTUMUNA VE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ MK Duru, S Demir, Ö Fatma, E Benzer Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi 33 (33), 25-44, 2011 | 97* | 2011 |
Basit Araç Gereçlerle Yapılan Fen Deneyleri Konusunda Öğretmen Görüşleri ve Gerçekleştirilen Hizmet İçi Eğitimin Değerlendirilmesi G Uzal, A Erdem, F Önen, A Gürdal Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 4 (1), 2010 | 76* | 2010 |
Hizmet içi eğitime katılan fen bilgisi öğretmenlerinin öğretim tekniklerine ilişkin bilgilerindeki değişimin tesbiti: Tekirdağ örneği F Önen, M Saka, A Erdem, G Uzal, A Gürdal Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2008 | 62 | 2008 |
Fen öğretmen adaylarının oyunlara ilişkin görüşleri ve hazırladıkları oyunların değerlendirilmesi F ÖNEN ÖZTÜRK, S DEMİR KAÇAN, F ŞAHİN Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (3), 299-318, 2012 | 44 | 2012 |
Prospective Science Teachers' Self-efficacy Beliefs about Teaching Science between 6-8 Terms and the Opinions on These Beliefs. F Önen, G Muslu Kaygisiz Educational Sciences: Theory and Practice 13 (4), 2449-2453, 2013 | 39* | 2013 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bakış açısıyla analojiler FÖ Öztürk, S Demir, F Önen, F Şahin Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 5 (2 …, 2011 | 35* | 2011 |
Öğretmenlerin yapılandırmacı programının uygulanabilirliğine ve alanla ilgili kitapların yeterliliğine ilişkin görüşleri: Tekirdağ örneği G Uzal, F Önen, A Erdem, A Gürdal Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 5 (2 …, 2011 | 29* | 2011 |
Bilimin doğası konusunda derse entegre edilmiş ve edilmemiş doğrudan yansıtıcı yaklaşım etkinliklerinin fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel bilginin doğası anlayışına … F Önen PQDT-Global, 2011 | 29 | 2011 |
Öğretmen adaylarının gözüyle basit araç-gereçlerle yapılan fen deneyleri F Önen, A Çömek Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (3), 45-72, 2011 | 23 | 2011 |
STEM uygulamalarına ilişkin görüşlerle bu uygulamanın bilimsel tutum ve fen öğretimi öz yeterlik inancı üzerine etkisi FÖ Öztürk Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-38, 2019 | 17 | 2019 |
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilim-Teknoloji-Toplum Hakkındaki Görüşlerine Bilim Kurgu Filmlerin Etkisi. F ÖNEN ÖZTÜRK Bartin University Journal of Faculty of Education 6 (2), 2017 | 17* | 2017 |
İki farklı yaklaşıma dayalı bilimin doğası öğretiminin fen bilgisi öğretmen adaylarının kavram yanılgılarının giderilmesindeki etkisi FÖ Öztürk, H Bayram Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 45 …, 2017 | 16 | 2017 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının yapılandırmacı yaklaşımı uygulamaya yönelik öz yeterlilik inanç düzeylerinin belirlenmesi üzerine bir araştırma S Demir, F Önen, F Şahin X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 27-30, 2012 | 15 | 2012 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKTİVİTE TEMELLİ BİLİMİN DOĞASI ÖĞRETİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ İLE BU ÖĞRETİMİN BİLİMSEL TUTUM VE SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ ÖGDF ÖNEN The Journal of Academic Social Science Studies 6 (7), 843-868, 2013 | 11 | 2013 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının aktivite temelli bilimin doğası öğretimine yönelik görüşleri ile bu öğretimin bilimsel tutum ve süreç becerilerine etkisi FÖ Öztürk The Journal of Academic Social Science Studies 6 (7), 843-868, 2013 | 11 | 2013 |
Fen-Toplum Temelli Eğitsel Kısa Filmler Üzerine Bir Çalışma: Fen Bilgisi Öğretmenliği Örneği. F ÖNEN ÖZTÜRK Mersin University Journal of the Faculty of Education/Mersin Üniversitesi …, 2017 | 10 | 2017 |