Takip et
Necati Hırça
Necati Hırça
Bilinmeyen bağlantı
Doğrulanmış e-posta adresi yok
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİNİ TERCİH VE UYGULAMA DÜZEYLERİ: ŞANLIURFA İLİ ÖRNEĞİ
H Şimşek, N Hırça, S Coşkun, S COŞKUN
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (18), 249-268, 2012
1202012
The Influence of Hands on Physics Experiments on Scientific Process Skills According to Prospective Teachers' Experiences.
N Hirça
European Journal of Physics Education 4 (1), 1-9, 2013
1032013
5E modeline göre geliştirilen materyallerin öğrencilerin kavramsal değişimine ve fizik dersine karşı tutumlarına etkisi:“iş, güç ve enerji” ünitesi örneği
N Hırça, M ÇALIK, S Seven
e-TÜFED/Türk Fen Eğitimi Dergisi (elektronik) 8 (1), 2011
80*2011
Bağlam temelli öğrenme yaklaşımına uygun etkinliklerin öğrencilerin fizik konularını anlamasına ve fizik dersine karşı tutumuna etkisi/the effects of hands on activities depend …
N HIRÇA
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (17), 2012
732012
Investigating grade 8 students' conceptions of'energy'and related concepts
N Hirça, M Çalik, F AKDENIZ
Journal of Turkish Science Education 5 (1), 2008
622008
Impact of problem-based learning to students and teachers
N Hirca
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching 12 (1), 1-20, 2011
522011
5E modeline göre “iş, güç ve enerji” ünitesiyle İlgili geliştirilen materyallerin kavramsal değişime etkisinin incelenmesi
N Hırca
Doktora Tezi, Atatürk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim …, 2008
472008
Öğretmen adaylarının fen konularına yönelik tekno-pedagojik bilgi bütünleştirmelerinin geliştirilmesi ve değerlendirilmesi
N HIRÇA, H Şimşek
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 7 (1 …, 2013
34*2013
Lise öğrencilerinin kişisel hijyen ve temizlik alışkanlıklarının fen okur-yazarlığına göre değerlendirilmesi
C KIRIM, N HIRÇA
Bartın University Journal of Faculty of Education 4 (2), 790-802, 2015
302015
FATİH Projesi hizmetiçi eğitimine katılan öğretmenlerin tekno-pedagojik özyeterliklerinin incelenmesi
N BAYRAK, N HIRÇA
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 36 (1), 2016
292016
Does teachers’ knowledge meet first aid needs of Turkish schools? Review of Turkish literature
N Hirca
Journal of European Education 2 (2), 16-23, 2018
22*2018
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Yaz Bilim Kampı Deneyimleri
N HIRÇA
Üstün Yetenekliler Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi (UYAD) 1 (1), 2013
20*2013
Sanal fizik laboratuarı ile üstün yeteneklilerin eğitimi: Kaldırma kuvveti konusu
N HIRÇA, N BAYRAK
Journal for the Education of Gifted Young Scientists 1 (1), 16-20, 2013
172013
5E öğrenme modeline göre bilgisayar destekli öğretim materyali tasarlama:“iş, güç ve enerji” ünitesi örneği
N HIRÇA, S Seven, A Azar
Journal of Theoretical Educational Science 280, 2012
17*2012
İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinde enerji kavramı ile ilgili kavram yanılgılarının tespiti ve okullar arasındaki farklılıkların karşılaştırılması
N Hirça
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2004
142004
Bilim ve Sanat Merkezi öğretmenlerinin üstün ve özel yetenekli öğrenciler için tasarlanan doğa ve bilim kampı hakkında görüşleri
N Hırça
TALENT 2 (1), 60-76, 2012
112012
Prospective teachers’ lived experience on computer-based instructional materials: A phenomenological study
A Baytak, N Hirca
The Anthropologist 16 (1-2), 97-109, 2013
102013
Primary science and technology teachers' selection of using teaching methods and techniques and the levels of their applications
H Şimşek, N Hırça, S Coşkun
Mustafa Kemal University Journal Institute of Social Sciences 9 (18), 249-268, 2012
92012
From the teachers' perspective: A way of simplicity for multimedia design.
N Hirça
Asia-Pacific Forum on Science Learning & Teaching 10 (1), 2009
92009
Developing a constructivist proposal for primary teachers to teach science process skills:" Extended" simple science experiments (ESSE)
N Hirça
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching 16 (1), 1-16, 2015
82015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20