Ortaokul öğretmenlerinin COVID-19 salgın sürecinde uzaktan eğitim deneyimlerinin incelenmesi U Canpolat, Y YILDIRIM Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 7 (1), 74-109, 2021 | 126 | 2021 |
Destekleme ve yetiştirme kurslarının TEOG bağlamında sosyal bilgiler öğretmenlerinin görüşlerine dayalı olarak incelenmesi U Canpolat, M Köçer Anadolu Üniversitesi, 2017 | 55 | 2017 |
Uzaktan eğitim bağlamında e-hazır olma kavramının irdelenmesi U Canpolat, Z NARİN Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 6 (3), 79-91, 2020 | 18 | 2020 |
Examining the distance education experiences of secondary school teachers in the COVID-19 outbreak process U Canpolat, Y Yıldırım Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 7 (1), 74-109, 2021 | 10 | 2021 |
Destekleme ve yetiştirme kursları bağlamında sosyal bilgiler öğretmenleri, kurs merkezi yöneticileri ve öğrenci görüşleri: Eskişehir ili örneği U Canpolat Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017 | 10 | 2017 |
The Analysis Of The Support And Training Courses Based On The Views Of The Social Sciences Teachers İn The Context Of The TEOG U CANPOLAT, M KÖÇER Anadolu Journal of Educational Sciences International 7 (1), 123-154, 2017 | 3 | 2017 |
COVID-19 SALGINI SÜRECİNDE MEB TARAFINDAN YÜRÜTÜLEN ACİL UZAKTAN ERİŞİMLİ ÖĞRETİM FAALİYETLERİNE YÖNELİK PAYDAŞ GÖRÜŞLERİ U CANPOLAT Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022 | | 2022 |