Takip et
savaş artuğer
savaş artuğer
mu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effect of destination image on destination loyalty: An application in Alanya
S Artuğer, BC Çetinsöz, I Kılıç
European Journal of Business and Management 5 (13), 124-136, 2013
2022013
The effect of risk perceptions on tourists’ revisit intentions
S Artuğer
European Journal of Business and Management 7 (2), 36-43, 2015
1462015
Destinasyon imajı ile destinasyon kişiliği arasındaki ilişkiyi belirlemeye yönelik bir araştırma
S Artuğer, BC Çetinsöz
İşletme Araştırmaları Dergisi 6 (1), 366-384, 2014
942014
YABANCI TURİSTLERİN ANTALYA'YI TERCİH ETMESİNDE ETKİLİ OLAN ÇEKİCİ FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA.
BC ÇETİNSÖZ, S Artuğer
Journal of International Social Research 7 (32), 2014
872014
The impact of destination image and the intention to Revisit: A study Regarding Arab Tourists
S Artuger, BC Cetinsoz
European Scientific Journal 13 (5), 82-98, 2017
682017
Antalya ili’nin marka değerinin ölçülmesine yönelik bir araştırma
B Çetinsöz, S Artuğer
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 24 (2), 200-210, 2013
562013
Ta-Tu-Ta (tarım-turizm-takas) çiftliklerinin pazarlanması ve tanıtılması için öneriler
S Artuğer, AG Özkoç, H Kendir
442013
MARMARİS'İN DESTİNASYON KİŞİLİĞİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA.
S ARTUĞER, F ERCAN
Journal of International Social Research 8 (36), 2015
372015
OTEL İŞLETMELERİ İŞGÖRENLERİNİN TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA (İSTANBUL VE ANKARA İLLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI)
F Türkmen, S Artuğer
Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi 11 (22), 229-254, 2011
352011
Agritourist motivations: The case of Turkey
S Artuğer, H Kendir
International Journal of Business and Management 8 (21), 63-69, 2013
292013
Tarihi Zela (Zile) ilçesindeki yerel halkın turizme bakış açılarını belirlemeye yönelik bir alan araştırması
N Ayaz, S Artuğer, F Türkmen
Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi 2, 103-124, 2009
272009
OTEL MÜŞTERİLERİ İÇİN ÖNEMLİ OLAN ATMOSFERİK UNSURLARIN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERE GÖRE İNCELENMESİ
G Ayazlar, S Artuğer
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 25-33, 2015
182015
Sık uçan yolcu programlarının müşteri bağlılığı üzerine etkisi
S Artuğer
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011
182011
The effect of servicescape in hotels on customer satisfaction: Evidence from resort hotels
S Artuğer
Turizam 24 (3), 2020
172020
Yabancı turistlerin çekici seyahat motivasyonlarının tekrar ziyaret etme niyetlerine etkisi
S Artuğer, E Kocatürk
Turizm Akademik Dergisi 6 (1), 147-159, 2019
152019
Hizmet ortamı, müşteri memnuniyeti ve tekrar ziyaret etme niyeti ilişkisi: Resort otellerde bir araştırma
S Artuğer, SK Şahin
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 4 (3), 2441-2455, 2020
142020
Factors influencing the tipping propensity of restaurant customers: A study in 5 star hotels a la carte restaurants
S Artuger, BC Çetinsöz
International Journal of Business and Social Science 4 (17), 2013
142013
A research for determining the relationship between destination image and destination personality
S Artuğer, BC Çetinsöz
Journal of Business Research 6 (1), 366-384, 2014
132014
Restoranlardaki atmosferik unsurların müşteri memnuniyeti üzerine etkisi
D Fidan, S Artuğer
122018
Pazarlamada yeni yaklaşımlar ve turizmde uygulamaları
S Artuğer, BC Çetinsöz, E Fatih
Detay Yayıncılık, Ankara, 2014
112014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20