Takip et
Sevda ÇETİN
Sevda ÇETİN
hacettepe.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
TIMSS 2011 sekizinci sınıf öğrencilerinin matematik başarısını etkileyen değişkenlerin bölgelere göre incelenmesi
R ÖLÇÜOĞLU, S ÇETİN
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 7 (1), 202-220, 2016
462016
Erasmus programı ile Türkiye'ye gelen öğrencilerin karşılaştıkları akademik güçlükler
E YAĞCI, S ÇETİN, B TURHAN
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 44 (44), 341-350, 2013
332013
İşaretleme ve Angoff Standart Belirleme Yöntemlerinin karşılaştırılması
S Çetin
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011
232011
A Comparison of Bookmark and Angoff Standard Setting Methods.
S Çetin, S Gelbal
Educational Sciences: Theory and Practice 13 (4), 2169-2175, 2013
202013
Covid-19 pandemi dönemi uzaktan eğitim sürecine ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri
S Çetin, D Akduman
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 55 (1 …, 2022
142022
Araştırmanın yöntem bölümüne ilişkin öz yeterlik ölçeği geliştirilmesi
GÖK Bilge, KA KABASAKAL, S ÇETİN
İlköğretim Online 14 (2), 438-448, 2020
92020
Öğrencilerin Sınav Türü Tercihlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi.
Z Kılıç, S Çetin
Ilkogretim Online 17 (2), 2018
92018
Modeling the Factors Affecting Students' Mathematical Literacy Scores: The Case of PISA 2012
S Çetin, B GÖK
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2017
62017
Perception of parenthood among young adults: A cross-sectional study in Turkey
SK Sahin, S Cetin
Current Psychology 42 (15), 12845-12856, 2023
42023
Comparison of passing scores determined by the Angoff method in different item samples
H Kara, S Cetin
International Journal of Assessment Tools in Education 7 (1), 80-97, 2020
22020
Comparison of interrater reliability based on different theories for autism social skills profile
Z Pekin, S Cetin, N Guler
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD 9 (2), 2018
22018
Impact of Standard Setting Methodologies overPassing Scores
S Çetin, S Gelbal
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 43 (1 …, 2010
22010
Impact of differentiated teaching in distance education practice on gifted and talented primary students
G Eşsizoğlu, S Çetin
International Online Journal of Primary Education 11 (1), 187-204, 2022
12022
Determination of cutting score in performance tasks Performans görevlerinde kesme puanının belirlenmesi
S Çetin, A Altun
Journal of Human Sciences 15 (2), 1172-1184, 2018
12018
Investigation of affective traits affecting mathematics achievement by SEM and MARS methods
Ç Kuddar, S Cetin
International Journal of Assessment Tools in Education 9 (2), 337-356, 2022
2022
Measurement and Assessment Literacy Levels of Teachers in Terms of Some Variables
A ERGÜL, S Çetin
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi 11 (1), 2021
2021
Gruplar-arası desenler için istatistiksel testler
B Çetin, M İlhan, S Çetin
Pegem Atıf İndeksi, 357-500, 2016
2016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–17