Takip et
Cenk Murat Koçoğlu
Cenk Murat Koçoğlu
Doç.Dr. Karabük Üniversitesi Safranbolu Turizm Fakültesi
karabuk.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
MÜŞTERİ SADAKATİ İLE MÜŞTERİ TATMİNİ ARASINDAKİ İLİŞKİYİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA.
K Çati, CM Koçoğlu
Selcuk University Social Sciences Institute Journal 19, 2008
4452008
MÜŞTERİ BEKLENTİLERİ İLE MÜŞTERİ SADAKATİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: BEŞ YILDIZLI BİR OTEL ÖRNEĞİ.
K Çati, CM Koçoğlu, L Gelıbolu
Journal of The Cukurova University Institute Of Social Sciences 19 (1), 2010
2032010
Hizmet kalitesinin servperf yöntemi ile ölçülmesi: otobüs işletmeleri üzerinde bir uygulama
CM Koçoğlu, R Aksoy
Akademik Bakış Dergisi 29 (1), 1-20, 2012
1092012
Hizmet kalitesinin ölçülmesi ve bankacılık sektöründe bir uygulama
MA Öncü, D Kutukiz, CM Koçoğlu
Muhasebe ve Finansman Dergisi, 237-252, 2010
942010
Satın alma yönetimi: Teorik bir çalışma
CM Koçoğlu, M Avcı
Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 3 (1), 33-47, 2014
512014
Hizmet kalitesinin müşteri sadakati üzerindeki etkisi ve 5 yıldızlı bir otel işletmesinde uygulama
CM Koçoğlu
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009
482009
CEP TELEFONU VE OPERATÖR TERCİHİNDE ETKİLİ OLABİLECEK FAKTÖRLERİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERE BAĞLI OLARAK İRDELENMESİ
Y KARAGÖZ, Ç Kahraman, CM KoçoğlU
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2015
462015
Tüketici temelli marka denkliği bileşenleri arasindaki ilişkiler üzerine bir araştirma
CM Koçoğlu, R Aksoy
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 71-90, 2017
412017
AKADEMİK PERSONELİN İŞ TATMİN DÜZEYLERİNİN ÖLÇÜLMESİ
CM Koçoğlu
ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, 16-35, 2015
322015
RİSK ALGISININ YENİDEN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: HAVAYOLU SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA
CM Koçoğlu
Uluslararası Akademik Bakış Dergisi, 246-263, 2016
262016
YEŞİL PAZARLAMA KAPSAMINDA ÇEVREYE DUYARLI ÜRÜNLERİN SATIN ALMA EĞİLİMLERİ: LİSANS DÜZEYİNDE TURİZM EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİLER ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
CM Koçoğlu, Y Koçoğlu
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 13 (13), 417-427, 2017
232017
Veri Tabanlı Pazarlama
E Özkul, CM Koçoğlu
Turizm Pazarlamasında Güncel Yaklaşımlar, 137-160, 2015
23*2015
YERLİ TURİSTLERİN GASTRONOMİ TURİZMİNE YÖNELİK TUTUMLARININ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: GAZİANTEP ÖRNEĞİ
CM KOÇOĞLU
Gastroia: Journal of Gastronomy and Travel Research 3 (2), 366-380, 2019
222019
Müşteri İlişkileri Yönetimi
K Çatı, CM Koçoğlu
Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, Ankara: Detay Yayıncılık, 2008
222008
Destinasyona yönelik marka imajı ve marka sadakati ilişkisinde algılanan destinasyon kalitesinin aracılık rolü
CM KOÇOĞLU
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 16 (1), 34-47, 2019
202019
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ALGISININ TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DENKLİĞİ BİLEŞENLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN YAPISAL EŞİTLİK MODELLEMESİ İLE ANALİZİ
CM Koçoğlu, R Aksoy
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 13 (1), 115-140, 2017
202017
Marka bağlılığının tüketici satın alma davranışları üzerindeki etkisi: Ankara ili, parfüm örneği
C Koçoğlu
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015
182015
Safranbolu’da sürdürülebilir turizm gelişmesine yönelik yerel halkın tutumları
CM Koçoğlu, Ö Saraç, O Batman
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 4 (1), 202-219, 2020
172020
DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERİN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ALGISI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
CM Koçoğlu, R Aksoy
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 13 (1), 89-116, 2017
172017
Helâl konseptli otellerde israf: bir örnek olay incelemesi
A Aydoğdu, CM Koçoğlu
International Halal Tourism Congress, 1105-1115, 2017
152017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20