Takip et
Cenk Murat Koçoğlu
Cenk Murat Koçoğlu
Prof.Dr. Karabük Üniversitesi Safranbolu Turizm Fakültesi
karabuk.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Müşteri sadakati ile müşteri tatmini arasindaki ilişkiyi belirlemeye yönelik bir araştirma
K Çatı, CM Koçoğlu
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 167-188, 2008
4912008
MÜŞTERİ BEKLENTİLERİ İLE MÜŞTERİ SADAKATİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: BEŞ YILDIZLI BİR OTEL ÖRNEĞİ
K Çatı
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 19 (1), 429-446, 2010
2312010
Hizmet kalitesinin servperf yöntemi ile ölçülmesi: otobüs işletmeleri üzerinde bir uygulama
CM Koçoğlu, R Aksoy
Akademik Bakış Dergisi 29 (1), 1-20, 2012
1232012
Hizmet kalitesinin ölçülmesi ve bankacılık sektöründe bir uygulama
MA Öncü, D Kutukız, CM Koçoğlu
Muhasebe ve Finansman Dergisi, 237-252, 2010
962010
Satın alma yönetimi: Teorik bir çalışma
CM Koçoğlu, M Avcı
Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 3 (1), 33-47, 2014
632014
Hizmet kalitesinin müşteri sadakati üzerindeki etkisi ve 5 yıldızlı bir otel işletmesinde uygulama
CM Koçoğlu
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009
562009
Cep telefonu ve operatör tercihinde etkili olabilecek faktörlerin demografik özelliklere bağlı olarak irdelenmesi
Y KARAGÖZ, K ÇATI, CM KoçoğlU
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 7-24, 2009
482009
Tüketici temelli marka denkliği bileşenleri arasindaki ilişkiler üzerine bir araştirma
CM Koçoğlu, R Aksoy
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 71-90, 2017
452017
AKADEMİK PERSONELİN İŞ TATMİN DÜZEYLERİNİN ÖLÇÜLMESİ
CM Koçoğlu
ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, 16-35, 2015
342015
RİSK ALGISININ YENİDEN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: HAVAYOLU SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA
CM Koçoğlu
Uluslararası Akademik Bakış Dergisi, 246-263, 2016
312016
Veri Tabanlı Pazarlama
E Özkul, CM Koçoğlu
Turizm Pazarlamasında Güncel Yaklaşımlar, 137-160, 2015
31*2015
YEŞİL PAZARLAMA KAPSAMINDA ÇEVREYE DUYARLI ÜRÜNLERİN SATIN ALMA EĞİLİMLERİ: LİSANS DÜZEYİNDE TURİZM EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİLER ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
CM Koçoğlu, Y Koçoğlu
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 13 (13), 417-427, 2017
272017
YERLİ TURİSTLERİN GASTRONOMİ TURİZMİNE YÖNELİK TUTUMLARININ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: GAZİANTEP ÖRNEĞİ
CM Koçoğlu
Gastroia: Journal of Gastronomy and Travel Research 3 (2), 366-380, 2019
242019
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ALGISININ TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DENKLİĞİ BİLEŞENLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN YAPISAL EŞİTLİK MODELLEMESİ İLE ANALİZİ
CM Koçoğlu, R Aksoy
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 13 (1), 115-140, 2017
242017
Müşteri İlişkileri Yönetimi
K Çatı, CM Koçoğlu
Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, Ankara: Detay Yayıncılık, 2008
222008
Destinasyona yönelik marka imajı ve marka sadakati ilişkisinde algılanan destinasyon kalitesinin aracılık rolü
CM Koçoğlu
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 16 (1), 34-47, 2019
212019
DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERİN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ALGISI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
CM Koçoğlu, R Aksoy
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 13 (1), 89-116, 2017
212017
Safranbolu’da sürdürülebilir turizm gelişmesine yönelik yerel halkın tutumları
CM Koçoğlu, Ö Saraç, O Batman
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2020
202020
Marka bağlılığının tüketici satın alma davranışları üzerindeki etkisi: Ankara ili, parfüm örneği
C Koçoğlu
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015
202015
Gastronomi İmaj Algısının Destinasyona Yönelik Davranışsal Niyetler Üzerindeki Etkisi (The Effect of Gastronomy Image Perception on Destination Behavioral Intentions)
F Bakkaloğlu, CM KOÇOĞLU
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 10 (3), 1769-1787, 2022
182022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20