Follow
Filiz KARA
Filiz KARA
Milli Eğitim Bakanlığı
Verified email at omu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
İlköğretim matematik ve sosyal bilgiler öğretmen adaylarının yenilenebilir enerji konusundaki farkındalıkları
D Çelikler, F Kara
2nd International Conference on New Trends in Education and Their …, 2011
512011
Development of achievement test: Validity and reliability study for achievement test on matter changing.
F Kara, D Celikler
Journal of Education and Practice 6 (24), 21-26, 2015
432015
5. sınıfmaddenin değişimiünitesinde kullanılan bağlam temelli öğrenmenin öğrencilerin bilgilerini günlük yaşamla ilişkilendirme düzeyleri, akademik başarıları ve fene yönelik …
F Kara
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
362016
Ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin “Maddenin Değişimi” ünitesindeki bilgilerini günlük yaşamla ilişkilendirebilme düzeyleri açısından hazırbulunuşluklarının belirlenmesi1
D Çelikler, F Kara
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 21-39, 2016
25*2016
Ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin ‘Maddenin Değişimi’ ünitesindeki bilgilerini günlük yaşamla ilişkilendirebilme düzeyleri açısından hazır bulunuşluklarının belirlenmesi
D Çelikler, F Kara
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, 2015
25*2015
Determining the misconceptions of pre-service chemistry and biology teachers about the greenhouse effect
D Çelikler, F Kara
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 2463-2470, 2011
222011
Ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersinde öğrendikleri bilgileri günlük yaşamlarıyla ilişkilendirebilmelerine yönelik düşünceleri ile fen bilimleri dersindeki …
F Kara
Erzincan University Journal of Education Faculty 18 (2), 2016
192016
İlköğretim fen bilgisi öğretmen adaylarının periyodik çizelge konusundaki bilgilerinin çizim yoluyla saptanması
D Çelikler, F Kara
Journal of Research in Education and Teaching 1 (3), 70-76, 2012
192012
5. Sınıf “Maddenin Değişimi” Ünitesinde Kullanılan Bağlam Temelli Öğrenmenin Öğrencilerin Başarılarına Etkisi
F Kara, D Çelikler
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 216-245, 2019
172019
Kavram haritaları kullanımının öğrencilerin başarı, mantıksal düşünme becerisi ve fen bilimlerine yönelik tutumlarına etkisi / The effect of using concept maps on student's …
F Kara, N Kefeli
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 12 (2 …, 2018
112018
Fen bilgisi öğretmen adaylarının çözünme ile ilgili temel kavramlar hakkındaki bilgilerinin incelenmesi
F Kara, S Ergül
Journal of Research in Education and Teaching 1 (2), 259-265, 2012
92012
Use of the drawing-writing technique to determine the level of knowledge of pre-service teachers regarding renewable energy sources.
F Kara
Journal of Education and Practice 6 (19), 215-225, 2015
72015
Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Bağlam Temelli Öğrenme Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
F Kara, D Çelikler
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 13 (28), 198 - 213, 2019
62019
Knowledge level of prospective science teachers regarding formation and effects of acid rains on the environment and organisms
F Kara
International Journal of Applied 5 (4), 2015
62015
Pre-service elementary mathematics and social science teacher’s awareness about renewable energy
D Çelikler, F Kara
Proceedings of the 2nd international conference on new trends in education …, 2011
62011
Attitudes of prospective teachers of science, primary school and social sciences regarding solid waste and recycling
F Kara, D Celikler
Journal of Environmental Protection and Ecology 18 (4), 1715-1727, 2017
52017
Fen eğitiminde difüzyon ve ilişkili kavramların öğretimine deneysel uygulamaların etkisinin incelenmesi
F Kara
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2010
52010
An educational approach to the recycling and disposal of waste batteries
D Çelikler, F Kara
42015
The Effect of Using Concept Maps on Student's Success, Logical Thinking and Attitudes towards Science.
F KARA, N KEFELİ
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science & Mathematics …, 2018
32018
The knowledge and opinions of prospective elementary school science teachers in Turkey regarding renewable energy
K Filiz
International Journal of Social Sciences and Education Research 6 (1), 31-40, 2020
22020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20