Takip et
Doç.Dr.Banu ÖZKAN
Doç.Dr.Banu ÖZKAN
Bilinmeyen bağlantı
dpu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Okul öncesi dönemde fen eğitimi
B Akman, GU Balat, T Güler, E Alabay, S Büyüktaşkapu, FL Önkol, ...
Pegem Akademi, 2010
642010
MEB 2013 okul öncesi eğitim programının 21. yüzyıl becerileri açısından analizi
MN TUĞLUK, B Özkan
Temel Eğitim 1 (4), 29-38, 2019
632019
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRSEL SANAT ETKİNLİĞİ UYGULAMALARINI DEĞERLENDİRMESİ
B Özkan, F Girgin
Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges) 4 (4), 79-85, 2014
532014
60-72 aylık çocuklar için bilimsel süreç becerileri ölçeğinin geliştirilmesi ve beyin temelli öğrenmeye dayanan fen programının bilimsel süreç becerilerine etkisi
B Özkan
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
522015
Sürdürülebilir çocuk gelişimi: Okul öncesinde etkinliklerle çevre eğitimi
A Önder, B Özkan
Anı Yayıncılık, 2013
492013
Okul öncesi dönem 5-6 yaş çocuklarının cinsiyet özelliklerine ilişkin kalıpyargılarının bazı değişkenler açısından incelenmesi
B Özkan
PQDT-Global, 2009
202009
Bilgisayar ve öğretim teknolojileri ve okul öncesi öğretmen adaylarının medya okuryazarlık düzeylerinin karşılaştırılması
Ö Yılmaz, B Özkan
Electronic Journal of Vocational Colleges 3 (1), 178-183, 2013
192013
Uzaktan eğitim BÖTE öğrencilerin uzaktan eğitim ile ilgili görüşlerinin incelenmesi
Ö Yilmaz, B Özkan
HAYEF Journal of Education 11 (1), 85-94, 2014
162014
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çevre Eğitimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
B Özkan
Akademik Bakış Dergisi, 80-88, 2017
142017
Analysis of MoNE 2013 preschool education program in terms of 21st century skills
MN Tuğluk, B Özkan
Journal of Primary Education 1 (4), 29-38, 2019
122019
ANNE GÖRÜŞLERİNE GÖRE 5-6 YAŞ ÇOCUKLARIN BİLGİSAYAR/TABLET KULLANIM DÜZEYLERİ
B Özkan
The Journal of Academic Social Science 54 (54), 390-399, 2019
112019
Examining the effect of merakli minik activities on preschool children's social skills
G Ergin, B Özkan
Southeast Asia Early Childhood Journal 10 (1), 28-36, 2021
52021
An Investigation of Scientific Process Skills of Children in the Reggio Emilia Kindergarten and in a Private Kindergarten.
B Özkan
International Journal of Curriculum and Instruction 13 (3), 2430-2439, 2021
52021
THE EFFECT OF DRAMA BASED MATHEMATIC ACTIVITES ON SCINETIFIC PROCESS SKILLS OF 5 YEAR OLD CHILDREN
B Özkan, MN Tuğluk
Turkish Studies 13 (11), 1083-1091, 2018
52018
The Relationship Between Preschool Teachers' Attitudes Towards Science Education and Cognitive Flexibility Levels
F Soylu, B Özkan
Education Quarterly Reviews 4, 2021
42021
Environmental Sustainability Scale for Children 60-72 Months Old: A Validity and Reliability Study
B Özkan, MN Tuğluk, N Yiğitalp
Journal of Education and Training Studies 8 (1), 2019
22019
The effect of the brain-based environmental education program applied to 5-6 years of pre-school children on their sustainable environmental behaviors
B Özkan, TM Nur
İnternational Journal of Curriculum and Instruction 14 (1), 1117-1134, 2022
12022
RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLAR ve EĞİTİMLERİ
Z ŞAHİN, G SALI, R CEYLAN, ÖÜA UMMANEL, ÖÜB ÖZKAN, ...
12018
2017–2019 YILLARI ARASINDA OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KAPSAMINDA YAPILAN TÜBİTAK 4004 VE 4005 PROJELERİNİN İNCELENMESİ
B ÖZKAN
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 15-23, 2021
2021
2017--2019 Yılları Arasında Okul Öncesi Eğitim Kapsamında Yapılan Tübitak 4004 ve 4005 Projelerinin İncelenmesi.
B ÖZKAN
Igdir University Journal of Social Sciences, 2021
2021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20