MEB 2013 okul öncesi eğitim programının 21. yüzyıl becerileri açısından analizi MN TUĞLUK, B Özkan Temel Eğitim 1 (4), 29-38, 2019 | 68 | 2019 |
Okul öncesi dönemde fen eğitimi B Akman, GU Balat, T Güler, E Alabay, S Büyüktaşkapu, FL Önkol, ... Pegem Akademi, 2010 | 64 | 2010 |
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRSEL SANAT ETKİNLİĞİ UYGULAMALARINI DEĞERLENDİRMESİ B Özkan, F Girgin Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges) 4 (4), 79-85, 2014 | 53 | 2014 |
60-72 aylık çocuklar için bilimsel süreç becerileri ölçeğinin geliştirilmesi ve beyin temelli öğrenmeye dayanan fen programının bilimsel süreç becerilerine etkisi B Özkan Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 52 | 2015 |
Sürdürülebilir çocuk gelişimi: Okul öncesinde etkinliklerle çevre eğitimi A Önder, B Özkan Anı Yayıncılık, 2013 | 49 | 2013 |
Bilgisayar ve öğretim teknolojileri ve okul öncesi öğretmen adaylarının medya okuryazarlık düzeylerinin karşılaştırılması Ö Yılmaz, B Özkan Electronic Journal of Vocational Colleges 3 (1), 178-183, 2013 | 20 | 2013 |
Okul öncesi dönem 5-6 yaş çocuklarının cinsiyet özelliklerine ilişkin kalıpyargılarının bazı değişkenler açısından incelenmesi B Özkan PQDT-Global, 2009 | 20 | 2009 |
Uzaktan eğitim BÖTE öğrencilerin uzaktan eğitim ile ilgili görüşlerinin incelenmesi Ö Yilmaz, B Özkan HAYEF Journal of Education 11 (1), 85-94, 2014 | 16 | 2014 |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çevre Eğitimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi B Özkan Akademik Bakış Dergisi, 80-88, 2017 | 14 | 2017 |
Analysis of MoNE 2013 preschool education program in terms of 21st century skills MN Tuğluk, B Özkan Journal of Primary Education 1 (4), 29-38, 2019 | 12 | 2019 |
ANNE GÖRÜŞLERİNE GÖRE 5-6 YAŞ ÇOCUKLARIN BİLGİSAYAR/TABLET KULLANIM DÜZEYLERİ B Özkan The Journal of Academic Social Science 54 (54), 390-399, 2019 | 11 | 2019 |
Examining the effect of merakli minik activities on preschool children's social skills G Ergin, B Özkan Southeast Asia Early Childhood Journal 10 (1), 28-36, 2021 | 7 | 2021 |
An Investigation of Scientific Process Skills of Children in the Reggio Emilia Kindergarten and in a Private Kindergarten. B Özkan International Journal of Curriculum and Instruction 13 (3), 2430-2439, 2021 | 5 | 2021 |
THE EFFECT OF DRAMA BASED MATHEMATIC ACTIVITES ON SCINETIFIC PROCESS SKILLS OF 5 YEAR OLD CHILDREN B Özkan, MN Tuğluk Turkish Studies 13 (11), 1083-1091, 2018 | 5 | 2018 |
The Relationship Between Preschool Teachers' Attitudes Towards Science Education and Cognitive Flexibility Levels F Soylu, B Özkan Education Quarterly Reviews 4, 2021 | 4 | 2021 |
Environmental Sustainability Scale for Children 60-72 Months Old: A Validity and Reliability Study B Özkan, MN Tuğluk, N Yiğitalp Journal of Education and Training Studies 8 (1), 2019 | 2 | 2019 |
The effect of the brain-based environmental education program applied to 5-6 years of pre-school children on their sustainable environmental behaviors B Özkan, TM Nur İnternational Journal of Curriculum and Instruction 14 (1), 1117-1134, 2022 | 1 | 2022 |
RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLAR ve EĞİTİMLERİ Z ŞAHİN, G SALI, R CEYLAN, ÖÜA UMMANEL, ÖÜB ÖZKAN, ... | 1 | 2018 |
Hipotiroidi ve hipertiroidi oluşturulmuş sıçanlarda mesane mukozasının morfolojik olarak incelenmesi Ş Çetinel, F Ercan, C Hürdağ, B ÖZKAN, M CANER, B ÇETİNEL Türk Üroloji Dergisi/Turkish Journal of Urology 29 (1), 16-21, 2003 | 1 | 2003 |
2017–2019 YILLARI ARASINDA OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KAPSAMINDA YAPILAN TÜBİTAK 4004 VE 4005 PROJELERİNİN İNCELENMESİ B ÖZKAN Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 15-23, 2021 | | 2021 |