2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Değerlendirilmesi C Öztürk, T Kafadar Trakya Eğitim Dergisi 10 (1), 112-126, 2018 | 47 | 2018 |
LEARNING STRATEGIES AND LEARNING STYLES USED BY STUDENTS IN SOCIAL STUDIES. T Kafadar, B Tay International Journal of Academic Research 6 (2), 2014 | 43 | 2014 |
FARKLI ÜLKELERİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLER EĞİTİMİ BOYUTUNDA KARŞILAŞTIRILMASI T Kafadar, C Öztürk, A Katılmış Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 154-177, 2018 | 35 | 2018 |
Türkiye, ABD ve Fransa'nın sosyal bilgiler öğretim programları ve ders kitaplarının değerler eğitimi boyutunda karşılaştırılması T Kafadar PQDT-Global, 2019 | 25 | 2019 |
Cultural Heritage in Social Studies Curriculum and Cultural Heritage Awareness of Middle School Students. T Kafadar International Journal of Progressive Education 17 (2), 260-274, 2021 | 23 | 2021 |
Evaluation of the 2018 social studies curriculum C Öztürk, T Kafadar Trakya Eğitim Dergisi 10 (1), 112-126, 2020 | 18 | 2020 |
Fransız ve Türk okulu ortaokul öğrencilerinin değer algılarının karşılaştırılması C Öztürk, T Kafadar Eğitim ve Bilim 44 (198), 2019 | 16 | 2019 |
6 ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Kavramına İlişkin Metaforları T Kafadar, H Akengin International Journal of Field Education 2 (1), 33-50, 6 | 14 | 6 |
Comparison of the social studies curricula of different countries in terms of values education T Kafadar, C Öztürk, A Katılmış Ahi Evran University Journal of Kırşehir Education Faculty 19 (1), 154-177, 2018 | 12 | 2018 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE KÜLTÜREL OKURYAZARLIK T Kafadar, S Şan Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 214-234, 2021 | 9 | 2021 |
Sosyal bilgiler derslerinde öğrencilerin kullandıkları öğrenme stratejilerinin çoklu değişkenler açısından incelenmesi T Kafadar PQDT-Global, 2013 | 8 | 2013 |
The first attempt to establish an accreditation system in Turkish teacher training history C Öztürk, T Kafadar International Journal of Psychology and Educational Studies 8 (1), 99-109, 2021 | 5 | 2021 |
Active citizenship from the perspective of pre-service social studies teachers. Ş Egüz, T Kafadar Ilkogretim Online 19 (2), 2020 | 5 | 2020 |
VIRTUAL MUSEUM EXPERIENCES OF PRE-SERVICE SOCIAL STUDIES TEACHERS IN THE PROCESS OF FORMING AESTHETIC VALUES: PERA MUSEUM EXAMPLE T Kafadar International Online Journal of Education and Teaching (IOJET) 9 (4), 1679-1694, 2022 | 3 | 2022 |
The Comparison of Social Studies Textbooks in Turkey, the United States and France Based on Values Education. T Kafadar, C Öztürk, A Katilmis African Educational Research Journal 9 (2), 630-640, 2021 | 3 | 2021 |
Virtual museum experiences of social studies prospective teachers T Kafadar The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences 18, 109-112, 2020 | 3 | 2020 |
Eğitim ve Bilim Ö Öztürk, T Kafadar Türkiye’de 2020, 131-146, 2001 | 3 | 2001 |
Oyunlaştırmanın Eğitimdeki Yeri T Kafadar Eğitimde Oyunlaştırma, 1 -16, 2022 | 2 | 2022 |
The role of media literacy in value acquisition based on pre-service social studies teachers’ views T Kafadar International Online Journal of Education and Teaching (IOJET) 8 (3), 1692-1705, 2021 | 2 | 2021 |
Medyanın değerleri kazandırma sürecindeki rolünün sosyal bilgiler öğretmenlerinin görüşlerine göre incelenmesi T Kafadar Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice 1 (2), 91-106, 2019 | 2 | 2019 |