Follow
Tugba Kafadar
Tugba Kafadar
Erciyes University, Faculty of Education, Social Studies Education
Verified email at erciyes.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Değerlendirilmesi
C Öztürk, T Kafadar
Trakya Eğitim Dergisi 10 (1), 112-126, 2020
402020
LEARNING STRATEGIES AND LEARNING STYLES USED BY STUDENTS IN SOCIAL STUDIES.
T Kafadar, B Tay
International Journal of Academic Research 6 (2), 2014
362014
FARKLI ÜLKELERİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLER EĞİTİMİ BOYUTUNDA KARŞILAŞTIRILMASI
T Kafadar, C Öztürk, A KATILMIŞ
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 154-177, 2018
302018
Türkiye, ABD ve Fransa'nın sosyal bilgiler öğretim programları ve ders kitaplarının değerler eğitimi boyutunda karşılaştırılması
T Kafadar
PQDT-Global, 2019
212019
Fransız ve Türk okulu ortaokul öğrencilerinin değer algılarının karşılaştırılması
C Öztürk, T Kafadar
Eğitim ve Bilim 44 (198), 2019
192019
Cultural Heritage in Social Studies Curriculum and Cultural Heritage Awareness of Middle School Students.
T Kafadar
International Journal of Progressive Education 17 (2), 260-274, 2021
162021
Evaluation of the 2018 social studies curriculum
C Öztürk, T Kafadar
Trakya Eğitim Dergisi 10 (1), 112-126, 2020
122020
6 ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Kavramına İlişkin Metaforları
T Kafadar, H AKENGİN
International Journal of Field Education 2 (1), 33-50, 2016
122016
Comparison of the social studies curricula of different countries in terms of values education
T Kafadar, C Öztürk, A Katılmış
Ahi Evran University Journal of Kırşehir Education Faculty 19 (1), 154-177, 2018
102018
Sosyal bilgiler derslerinde öğrencilerin kullandıkları öğrenme stratejilerinin çoklu değişkenler açısından incelenmesi
T Kafadar
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013
82013
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE KÜLTÜREL OKURYAZARLIK
T Kafadar, ŞAN Selda
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 214-234, 2021
52021
The first attempt to establish an accreditation system in Turkish teacher training history
C Öztürk, T KAFADAR
International Journal of Psychology and Educational Studies 8 (1), 99-109, 2021
52021
Active citizenship from the perspective of pre-service social studies teachers
Ş Egüz, T Kafadar
42020
VIRTUAL MUSEUM EXPERIENCES OF PRE-SERVICE SOCIAL STUDIES TEACHERS IN THE PROCESS OF FORMING AESTHETIC VALUES: PERA MUSEUM EXAMPLE
T Kafadar
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET) 9 (4), 1679-1694, 2022
32022
The Comparison of Social Studies Textbooks in Turkey, the United States and France Based on Values Education.
T Kafadar, C Öztürk, A Katilmis
African Educational Research Journal 9 (2), 630-640, 2021
22021
The role of media literacy in value acquisition based on pre-service social studies teachers’ views
T Kafadar
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET) 8 (3), 1692-1705, 2021
22021
Virtual museum experiences of social studies prospective teachers
T KAFADAR
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences 18, 109-112, 2020
22020
Medyanın değerleri kazandırma sürecindeki rolünün sosyal bilgiler öğretmenlerinin görüşlerine göre incelenmesi
T Kafadar
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice 1 (2), 91-106, 2019
12019
Comparison of value perceptions of French and Turkish secondary school students
C Öztürk, T Kafadar
Egitim ve Bilim 44 (198), 2019
12019
The Correlation Between The Media and Digital Literacy Levels of Pre-Service Social Studies Teachers
T KAFADAR
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) 6 (2), 329-345, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20