Kimya Öğretmen Adaylarının Öğretim Becerilerine Mikroöğretimin Etkisi H Akkuş, S Üner Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 46 (1), 202 - 230, 2017 | 38* | 2017 |
Türkiye’deki kimya eğitimi makalelerinin incelenmesi: 2000-2013 B Ulutaş, Ü Sinem, O Nurcan, A ÇELİK, H Akkuş Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 141-160, 2015 | 28 | 2015 |
Challenges faced by pre-service chemistry teachers teaching in a laboratory and their solution proposals A Yalcin-Celik, H Kadayifci, S Uner, N Turan-Oluk European Journal of Teacher Education 40 (2), 210-230, 2017 | 24 | 2017 |
Ortaöğretim Kimya Ders Kitaplarındaki ve Sınavlarındaki Soruların Bilişsel Düzeyi ve Öğrencilerin Bilişsel Düzeyiyle İlişkisi S Üner, H Akkuş, F Kormalı Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) 15 (1), 137-154, 2014 | 24 | 2014 |
IX. ve X. sınıf kimya ders kitaplarındaki ve kimya sınavlarındaki soruların Bloom Taksonomisi'ne göre analizi ve öğrencilerin bilişsel düzeyleriyle ilişkisinin tespit edilmesi S Üner Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2010 | 18 | 2010 |
ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİN ORTAÖĞRETİM KİMYA DERS KİTAPLARINDAN NASIL FAYDALANDIKLARI VE DERS KİTAPLARININ İÇERİĞİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ H Akkuş, S Üner, Ö Kazak Kastamonu Eğitim Dergisi 22 (3), 1035-1048, 2014 | 17 | 2014 |
Ortaöğretim öğrencilerinin çevre okuryazarlıklarının belirlenmesi D Can, S Üner, H Akkuş Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 35 (2), 23-35, 2016 | 16 | 2016 |
Kimya öğretmenlerinin pedagojik alan bilgisinin konuya özgü doğasının incelenmesi ve öğrencilerin öğretmenlerinin pedagojik alan bilgisine ilişkin algıları S Üner Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 15 | 2016 |
Examining Pre-Service Teachers' Views about Online Chemistry Laboratory Learning Experiences Amid the COVID-19 Pandemic. SN Yesiloglu, S Gençer, F Ekici, B Isik Journal of Turkish Science Education 18, 108-124, 2021 | 14 | 2021 |
Image yourself as a chemistry teacher S Uner, H Akkus, N Turan Procedia-Social and Behavioral Sciences 47, 417-421, 2012 | 14 | 2012 |
Kimya Öğretmen Adaylarının Asitlik Kavramı İle İlgili Anlamalarının Çizimlerle Değerlendirilmesi. A YALÇIN-ÇELİK, N TURAN-OLUK, S ÜNER, B ULUTAŞ, H AKKUŞ Journal of Kirsehir Education Faculty 18 (1), 2017 | 13 | 2017 |
The content analysis of graduate theses written between 2000 and 2010 in the field of chemistry education H Akkus, SN Sari, S Uner Procedia-Social and Behavioral Sciences 47, 729-733, 2012 | 9 | 2012 |
Nükleer Santrale Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması S Üner, A Kan, H Akkuş Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi 4 (1), 33-48, 2017 | 8 | 2017 |
The topic-specific nature of experienced chemistry teachers’ pedagogical content knowledge in the topics of interactions between chemical species and states of matter S Gencer, H Akkus Chemistry Education Research and Practice 22, 498-512, 2021 | 7 | 2021 |
Secondary students’ perceptions of their teachers’ pedagogical content knowledge: a scale development study S Uner, H Akkus Teacher Development 23 (5), 566-587, 2019 | 7 | 2019 |
Development of pre-service chemistry teachers’ pedagogical content knowledge through mentoring D Can-Kucuk, S Gencer, H Akkus Chemistry Education Research and Practice 23 (3), 599-615, 2022 | 5 | 2022 |
Preservice chemistry teachers’ understanding of surface tension through guided-inquiry S Gencer, F Ekici Journal of Chemical Education 99 (12), 3946-3953, 2022 | 3 | 2022 |
Pedagojik formasyon programının biyoloji, fizik ve kimya öğretmen adaylarının öğretmenlik imajlarına etkisi Ü Sinem, H AKKUŞ İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (2), 2016 | 3 | 2016 |
Development and use of flowchart for preservice chemistry teachers’ problem solving on the first law of thermodynamics S Gencer Journal of Chemical Education 100 (9), 3393-3401, 2023 | 1 | 2023 |
The Purposes and Justifications for Preferences of Web 2.0 Tools Used by Pre-Service Chemistry Teachers in Their Teaching Practices in Distance Education Environment. S Gencer, N Turan-Oluk, H Kadayifçi, A Yalçin Çelik Shanlax International Journal of Education 11, 61-75, 2023 | 1 | 2023 |