Follow
Sinem Üner Gençer
Sinem Üner Gençer
Araştırma Görevlisi, Gazi Üniversitesi
Verified email at gazi.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Kimya Öğretmen Adaylarının Öğretim Becerilerine Mikroöğretimin Etkisi
H Akkuş, S Üner
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 46 (1), 202 - 230, 2017
38*2017
Türkiye’deki kimya eğitimi makalelerinin incelenmesi: 2000-2013
B Ulutaş, Ü Sinem, O Nurcan, A ÇELİK, H Akkuş
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 141-160, 2015
282015
Challenges faced by pre-service chemistry teachers teaching in a laboratory and their solution proposals
A Yalcin-Celik, H Kadayifci, S Uner, N Turan-Oluk
European Journal of Teacher Education 40 (2), 210-230, 2017
242017
Ortaöğretim Kimya Ders Kitaplarındaki ve Sınavlarındaki Soruların Bilişsel Düzeyi ve Öğrencilerin Bilişsel Düzeyiyle İlişkisi
S Üner, H Akkuş, F Kormalı
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) 15 (1), 137-154, 2014
242014
IX. ve X. sınıf kimya ders kitaplarındaki ve kimya sınavlarındaki soruların Bloom Taksonomisi'ne göre analizi ve öğrencilerin bilişsel düzeyleriyle ilişkisinin tespit edilmesi
S Üner
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2010
182010
ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİN ORTAÖĞRETİM KİMYA DERS KİTAPLARINDAN NASIL FAYDALANDIKLARI VE DERS KİTAPLARININ İÇERİĞİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
H Akkuş, S Üner, Ö Kazak
Kastamonu Eğitim Dergisi 22 (3), 1035-1048, 2014
172014
Ortaöğretim öğrencilerinin çevre okuryazarlıklarının belirlenmesi
D Can, S Üner, H Akkuş
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 35 (2), 23-35, 2016
162016
Kimya öğretmenlerinin pedagojik alan bilgisinin konuya özgü doğasının incelenmesi ve öğrencilerin öğretmenlerinin pedagojik alan bilgisine ilişkin algıları
S Üner
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
152016
Examining Pre-Service Teachers' Views about Online Chemistry Laboratory Learning Experiences Amid the COVID-19 Pandemic.
SN Yesiloglu, S Gençer, F Ekici, B Isik
Journal of Turkish Science Education 18, 108-124, 2021
142021
Image yourself as a chemistry teacher
S Uner, H Akkus, N Turan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 47, 417-421, 2012
142012
Kimya Öğretmen Adaylarının Asitlik Kavramı İle İlgili Anlamalarının Çizimlerle Değerlendirilmesi.
A YALÇIN-ÇELİK, N TURAN-OLUK, S ÜNER, B ULUTAŞ, H AKKUŞ
Journal of Kirsehir Education Faculty 18 (1), 2017
132017
The content analysis of graduate theses written between 2000 and 2010 in the field of chemistry education
H Akkus, SN Sari, S Uner
Procedia-Social and Behavioral Sciences 47, 729-733, 2012
92012
Nükleer Santrale Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
S Üner, A Kan, H Akkuş
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi 4 (1), 33-48, 2017
82017
The topic-specific nature of experienced chemistry teachers’ pedagogical content knowledge in the topics of interactions between chemical species and states of matter
S Gencer, H Akkus
Chemistry Education Research and Practice 22, 498-512, 2021
72021
Secondary students’ perceptions of their teachers’ pedagogical content knowledge: a scale development study
S Uner, H Akkus
Teacher Development 23 (5), 566-587, 2019
72019
Development of pre-service chemistry teachers’ pedagogical content knowledge through mentoring
D Can-Kucuk, S Gencer, H Akkus
Chemistry Education Research and Practice 23 (3), 599-615, 2022
52022
Preservice chemistry teachers’ understanding of surface tension through guided-inquiry
S Gencer, F Ekici
Journal of Chemical Education 99 (12), 3946-3953, 2022
32022
Pedagojik formasyon programının biyoloji, fizik ve kimya öğretmen adaylarının öğretmenlik imajlarına etkisi
Ü Sinem, H AKKUŞ
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (2), 2016
32016
Development and use of flowchart for preservice chemistry teachers’ problem solving on the first law of thermodynamics
S Gencer
Journal of Chemical Education 100 (9), 3393-3401, 2023
12023
The Purposes and Justifications for Preferences of Web 2.0 Tools Used by Pre-Service Chemistry Teachers in Their Teaching Practices in Distance Education Environment.
S Gencer, N Turan-Oluk, H Kadayifçi, A Yalçin Çelik
Shanlax International Journal of Education 11, 61-75, 2023
12023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20