Düş ile gerçek arasında: Sahte-belgesel E Demoğlu İstanbul: Doğu, 2014 | 25 | 2014 |
Sinemada gerçeklik ve sahte-belgesel ME Demoğlu PQDT-Global, 2013 | 9 | 2013 |
Türk Filmlerinde "Sinema" E Kurtoğlu Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007 | 9 | 2007 |
Türk Filmlerinde “Sinema” 1980 Sonrası Türk Sinemasında “Özdüşünümsel/Film-Hakkında-Filmler” E Kurtoğlu Türk ve Dünya Sineması Üzerine Sentezler, 9-29, 2011 | 5 | 2011 |
CINEMA AS CARRIER OF MEMORY TRANSFORMATION OF THE IMAGE OF THE GREEK/TURKISH CITIZEN OF GREEK DESCENT IN TURKISH CINEMA F Algül, M Demoğlu Peter Lang Publishing, Inc., 2018 | 3 | 2018 |
Kültür Endüstrisi ve Gerçeğin Sinemada Yön Değiştirmesi: Sahte Belgesel E Demoğlu Hakan Aytekin (der.) içinde. Belgesel Sinema, 33-41, 2010 | 3 | 2010 |
The Transformation of Political Cinema in Turkey since the 1960sA Change of Discourse Z Çetin-Erus, ME Demoğlu | 2 | 2020 |
Sinemada yakın-plan körleştirir mi netleştirir mi:'Rosetta've'Mavi en sıcak renktir'filmlerinde yüz’ün farklı etkileri ME DEMOĞLU Intermedia International E-journal 1 (1), 8-21, 2014 | 2 | 2014 |
Bir Pazar Günü (1930) Filmi Üzerinden Kracauer’in Bulunmuş Öykü Kavramına Bakış E Demoğlu ARTS: Artuklu Sanat ve Beşeri Bilimler Dergisi, 128-150, 2022 | 1 | 2022 |
TARİHSEL FİGÜR OLARAK HITLER TEMSİLİNİN SİNEMADAKİ DÖNÜŞÜMÜ: SON ON GÜN (1955) ÇÖKÜŞ (2004), BAK KİM GERİ DÖNDÜ (2015) FİLMLERİNİN TARİHSEL ANALİZİ AB KADIOĞLU, ME DEMOĞLU sinecine: Sinema Araştırmaları Dergisi 14 (2), 307-338, 2023 | | 2023 |
The magnificent seven (1960, 2016) filmlerinin politik doğruluk bağlamında karşılaştırmalı analizi A TUNÇ, ME DEMOĞLU | | 2023 |
'Kötü mü oluyor sence böyle bir son': Seni Buldum Ya (2021) Filminde Özdüşünümsel Stratejiler ME DEMOĞLU Eğitim Kitabevi, 2023 | | 2023 |
Nordik Sinema E Demoğlu, Elif, Gündüz Özdemirci | | 2022 |
AYNANIN ÖTEKİ YÜZÜ: İSVEÇLİ YÖNETMEN LUKAS MOODYSSON’UN DAİMA LİLYA (2002) FİLMİNDE REFAH TOPLUMU UY Meliha Elif Demoğlu Motif Akademi Halkbilimi Dergisi 15 (39), 989-1009, 2022 | | 2022 |
Gerçek Suçun Konforlu Seyri: Netflix Suç Belgeselleri E Demoğlu Eleştirel Perspektiften Platform Çalışmaları, 29-50, 2022 | | 2022 |
Yeniden Konumlandırılan Sinema ve Seyre Dalmayan Seyirci E Demoğlu Hakikat, Temsil, İnşa: Medyada Gerçekliğin Krizleri, 39-60, 2022 | | 2022 |
Kar Örter İzleri: Sinemada Kuzey Karası (Nordic Noir) E Demoğlu Nordik Sinema, 147-169, 2022 | | 2022 |
İstanbullu Olmak Ya da Olmamak: Komşu ve Doğu Ülkeleri Sinemasında İstanbul İmgesi E Demoğlu Dünya Sinemasında İstanbul, 1-28, 2021 | | 2021 |
The New Wave in Turkey's Cinema A Şen, S İnce, İ Bilir, B Çakır, ME Demoğlu, ZC Zıraman, S Koyuncu, ... Proverbial Elephant, 2018 | | 2018 |
VİKTORYEN DÖNEM’DE KADIN: PİYANO (1993) ME DEMOĞLU | | |