Yapılandırmacı yaklaşımda öğretmenin, öğrencinin ve velinin rolü B Akpınar Eğitime Bakış 16 (1), 16-20, 2010 | 213 | 2010 |
BİLİŞ VE ÜSTBİLİŞ (METABİLİŞ) KAVRAMLARININ ZİHİN FELSEFESİ AÇISINDAN ANALİZİ. B Akpunar Electronic Turkish Studies 6 (4), 2011 | 208 | 2011 |
Eğitimde değişim ve öğretmenlerin değişim algıları B Akpınar, K Aydın Eğitim ve Bilim 32 (144), 71-80, 2010 | 188 | 2010 |
Eğitim programları ve öğretim B Akpınar Ankara: Data Yayıncılık, 2011 | 130 | 2011 |
Eğitimde program geliştirme B Akpınar Ankara: Data Yayınları, 2013 | 104 | 2013 |
Web tabanlı öğretimin öğrenenlerin üstbiliş farkındalık düzeyine etkisi/the effect of web based instruction on the metacognition awareness levels of learners M Baltacı, B Akpınar Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (16), 319-333, 2011 | 95 | 2011 |
İlköğretim 1–5. sınıflar Türkçe öğretim programları görsel okuma ve sunu öğrenme alanının değerlendirilmesi B Akpınar Eğitim ve Bilim 34 (154), 2010 | 94 | 2010 |
ÖĞRENEN MERKEZLİ YENİ EĞİTİM YAKLAŞIMLARININ ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİNE YANSIMALARI B Akpınar, B Gezer Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-12, 2010 | 90 | 2010 |
İlköğretim Türkçe dersi ilkokuma-yazma öğretiminde kullanılan ses temelli cümle ve bitişik-eğik yazı yöntemlerinin değerlendirilmesi M Turan, B Akpınar Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 18 (1), 121-138, 2008 | 81 | 2008 |
TÜRKİYE VE BAZI ÜLKELERİN EĞİTİM REFORMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI B Akpınar, K Aydın Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi 6 (1), 82-88, 2007 | 77 | 2007 |
Eğitim sürecinde öğretmenlerde strese yol açan nedenlere yönelik öğretmen görüşleri B Akpınar Kastamonu Eğitim Dergisi 16 (2), 359-366, 2008 | 75 | 2008 |
İlköğretimde değer eğitimine ilişkin öğretmen görüşleri: Nitel bir analiz B Akpınar, F Özdaş Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 23 (2), 2013 | 72 | 2013 |
Öğretmen adaylarının gözüyle sınıf öğretmenlerinin yeterlilikleri B Akpınar, M Turan, H Tekataş XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı 6 (9), 2004 | 72 | 2004 |
TRANSFORMATİF ÖĞRENME KURAMI: DÖNÜŞEREK VE DEĞİŞEREK ÖĞRENME. B AKPINAR Anadolu University Journal of Social Sciences/Anadolu Üniversitesi Sosyal …, 2010 | 61 | 2010 |
Okul yönetiminde kadın yöneticilerin başarısı M Boydak, B Akpınar Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 12 (2), 219-234, 2002 | 61* | 2002 |
Çok duyulu (multi sensory) yabancı dil öğretimi B Akpınar, K Aydın Tübav Bilim Dergisi 2 (1), 2009 | 59 | 2009 |
Öğretmen Adaylarının Akademik Özyeterlikleri ve Mesleki Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi/The Investigation of the Relationship Between the Academic Self-Efficacy and … V DONMUŞ, B AKPUNAR, M EROĞLU Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 14 (37), 2017 | 58 | 2017 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ STRES DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN ANALİZİ B Akpınar Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 229-241, 2013 | 50 | 2013 |
EĞİTİMDE 4+ 4+ 4 SİSTEMİNİN (MODELİNİN) KARŞIT PROGRAM BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ B Akpınar, A Dönder, B Yıldırım, O Karahan Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 36 …, 2012 | 48 | 2012 |
İlköğretim öğrencilerinin fen bilgisi öğrenimine yönelik motivasyon düzeylerinin cinsiyet ve sınıf değişkenine göre değerlendirilmesi B Akpınar, V Batdı, A Dönder Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 2 (1), 15-26, 2016 | 46 | 2016 |