Takip et
Doç. Dr. Nurullah ŞAHİN
Doç. Dr. Nurullah ŞAHİN
agri.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Cengiz Aytmatovun eserlerinin değerler eğitimi bağlamında incelenmesi ve ortaokul Türkçe ders kitapları için metin önerileri
N Şahin
Master's thesis, Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017
342017
ÖĞRETMEN ADAYLARININ KİTAP OKUMA TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
B KOÇAK, F ÇERMİK, S POLAT, N ŞAHİN
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi 5 (1), 395-411, 2016
32*2016
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Motivasyonlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
N Şahin
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 13 (19), 393-423, 2019
272019
Ortaokul öğrencilerinin okuma tutumları ve okuma motivasyonları arasındaki ilişkinin incelenmesi
N Şahin
Ana Dili Eğitimi Dergisi 7 (4), 914-940, 2019
252019
Effects of Augmented Reality in Teaching Old Turkish Language Mementoes on Student Achievement and Motivation
MFÖ Nurullah ŞAHİN
CONTEMPORARY EDUCATIONAL TECHNOLOGY 10 (2), 198-213, 2019
212019
The Effect of Creative Writing Exercises in Turkish Classes on Students' Academic Achievement: A Meta-Analysis.
N SAHIN, F Polatcan
International Online Journal of Educational Sciences 11 (2), 2019
182019
Türkçe öğretmeni adaylarının eleştirel okuma öz yeterlik algıları ile okuma motivasyonları arasındaki ilişkinin incelenmesi
N ŞAHİN
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 2019
182019
The Influence of the Augmented Reality Application on Students' Performances in Ottoman Turkish Readings
MF Özcan, Â Özkan, N Şahin
Universal Journal of Educational Research 5 (12B), 27-33, 2017
182017
The effect of secondary school students’ writing tendencies and self-efficacy on writing attitudes: A structural equation modeling
F Polatcan, N Şahin
Journal of Language and Linguistic Studies 15 (2), 739-753, 2019
152019
Türkçe Dersi Kapsamında Gerçekleştirilen Yaratıcı Yazma Uygulamalarının Öğrencilerin Tutumları Üzerindeki Etkisinin Meta-Analiz İle İncelenmesi
N ŞAHİN
Ana Dili Eğitimi Dergisi 7 (1), 115-129, 2019
122019
Dijital Hikâye Uygulamalarının Öğrencilerin Motivasyonları Üzerindeki Etkisinin Bazı Moderatör Değişkenler Açısından İncelenmesi: Meta Analiz Çalışması
N ŞAHİN
Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, 119-138, 2021
112021
The effect of digital story applications on students' academic achievement: A meta-analysis study
N ŞAHİN, İ ÇOBAN
African Educational Research Journal 8 (3), 62-75, 2020
112020
DEDE KORKUT HİKÂYELERİ’NDEKİ METAFORLAR
N Şahin
ULUSLARARASI TÜRKÇE EDEBİYAT KÜLTÜR EĞİTİM DERGİSİ 6 (1), 84-114, 2017
112017
Çeşitli Değişkenler Açısından Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Kaygılarının İncelenmesi
N ŞAHİN
Turkish Studies Educational Science 14 (5), 2675-2691, 2019
7*2019
Dinleme Şekil ve Türleri
N ŞAHİN
Dinleme Eğitimi, 29-53, 2019
62019
Türkiye’de Fuarcılığın İlk Adımlarından 1909 Bursa Sergisi
N Şahin
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 2 (3), 191-205, 2013
62013
Yazma Becerisi ve Eğitimi
N ŞAHİN
Yazma Eğitimi, 1 -35, 2020
52020
Yabancı dil olarak Türkçe öğreten eğitmenlerin yabancı öğrencilerin sosyal ve ekonomik sorunlarına yönelik ilgileri
N ŞAHİN
Türkçe eğitiminin güncel sorunları, 469-492, 2020
52020
Fazıl Ahmet Bahadır'ın tarih Türkçe konuşur adlı şiirinin metinlerarasılık bağlamında incelenmesi
N Şahin
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 3 (3), 185-195, 2014
42014
İletişim ve Etkili İletişim,
N ŞAHİN
Konuşma Eğitimi, 45-66, 2019
32019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20