Cengiz Aytmatovun eserlerinin değerler eğitimi bağlamında incelenmesi ve ortaokul Türkçe ders kitapları için metin önerileri N Şahin Master's thesis, Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017 | 34 | 2017 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ KİTAP OKUMA TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ B KOÇAK, F ÇERMİK, S POLAT, N ŞAHİN Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi 5 (1), 395-411, 2016 | 32* | 2016 |
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Motivasyonlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi N Şahin OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 13 (19), 393-423, 2019 | 27 | 2019 |
Ortaokul öğrencilerinin okuma tutumları ve okuma motivasyonları arasındaki ilişkinin incelenmesi N Şahin Ana Dili Eğitimi Dergisi 7 (4), 914-940, 2019 | 25 | 2019 |
Effects of Augmented Reality in Teaching Old Turkish Language Mementoes on Student Achievement and Motivation MFÖ Nurullah ŞAHİN CONTEMPORARY EDUCATIONAL TECHNOLOGY 10 (2), 198-213, 2019 | 21 | 2019 |
The Effect of Creative Writing Exercises in Turkish Classes on Students' Academic Achievement: A Meta-Analysis. N SAHIN, F Polatcan International Online Journal of Educational Sciences 11 (2), 2019 | 18 | 2019 |
Türkçe öğretmeni adaylarının eleştirel okuma öz yeterlik algıları ile okuma motivasyonları arasındaki ilişkinin incelenmesi N ŞAHİN RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 2019 | 18 | 2019 |
The Influence of the Augmented Reality Application on Students' Performances in Ottoman Turkish Readings MF Özcan, Â Özkan, N Şahin Universal Journal of Educational Research 5 (12B), 27-33, 2017 | 18 | 2017 |
The effect of secondary school students’ writing tendencies and self-efficacy on writing attitudes: A structural equation modeling F Polatcan, N Şahin Journal of Language and Linguistic Studies 15 (2), 739-753, 2019 | 15 | 2019 |
Türkçe Dersi Kapsamında Gerçekleştirilen Yaratıcı Yazma Uygulamalarının Öğrencilerin Tutumları Üzerindeki Etkisinin Meta-Analiz İle İncelenmesi N ŞAHİN Ana Dili Eğitimi Dergisi 7 (1), 115-129, 2019 | 12 | 2019 |
Dijital Hikâye Uygulamalarının Öğrencilerin Motivasyonları Üzerindeki Etkisinin Bazı Moderatör Değişkenler Açısından İncelenmesi: Meta Analiz Çalışması N ŞAHİN Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, 119-138, 2021 | 11 | 2021 |
The effect of digital story applications on students' academic achievement: A meta-analysis study N ŞAHİN, İ ÇOBAN African Educational Research Journal 8 (3), 62-75, 2020 | 11 | 2020 |
DEDE KORKUT HİKÂYELERİ’NDEKİ METAFORLAR N Şahin ULUSLARARASI TÜRKÇE EDEBİYAT KÜLTÜR EĞİTİM DERGİSİ 6 (1), 84-114, 2017 | 11 | 2017 |
Çeşitli Değişkenler Açısından Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Kaygılarının İncelenmesi N ŞAHİN Turkish Studies Educational Science 14 (5), 2675-2691, 2019 | 7* | 2019 |
Dinleme Şekil ve Türleri N ŞAHİN Dinleme Eğitimi, 29-53, 2019 | 6 | 2019 |
Türkiye’de Fuarcılığın İlk Adımlarından 1909 Bursa Sergisi N Şahin Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 2 (3), 191-205, 2013 | 6 | 2013 |
Yazma Becerisi ve Eğitimi N ŞAHİN Yazma Eğitimi, 1 -35, 2020 | 5 | 2020 |
Yabancı dil olarak Türkçe öğreten eğitmenlerin yabancı öğrencilerin sosyal ve ekonomik sorunlarına yönelik ilgileri N ŞAHİN Türkçe eğitiminin güncel sorunları, 469-492, 2020 | 5 | 2020 |
Fazıl Ahmet Bahadır'ın tarih Türkçe konuşur adlı şiirinin metinlerarasılık bağlamında incelenmesi N Şahin Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 3 (3), 185-195, 2014 | 4 | 2014 |
İletişim ve Etkili İletişim, N ŞAHİN Konuşma Eğitimi, 45-66, 2019 | 3 | 2019 |