Okul psikolojik danışmanlarının hizmet içi eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi M GÜVEN, S KILIÇ, Y HAYRAN, B BÜYÜKSEVİNDİK Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5 (4), 2016 | 14 | 2016 |
Hafif düzeyde zihinsel yetersizliği olan öğrencilerin sanal manipulatifler yardımıyla toplama işlemi öğrenimi: Bir çoklu durum çalışması M Öztürk, Y Akkan, B Büyüksevindik, A Kaplan Eğitim ve Bilim 41 (188), 2016 | 9 | 2016 |
Tevazu ölçeği geliştirme çalışması B Büyüksevindik, Ş Işık Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (3), 1453-1485, 2019 | 7 | 2019 |
Additional operation learning process to the mild intellectual disabilities students by means of virtual manipulatives: A multiple case study M Öztürk, Y Akkan, B Buyuksevindik, A Kaplan Egitim Ve Bilim-Education and Science 41 (188), 2016 | 4 | 2016 |
Psikolojik danışma ve rehberlik lisans programı 1. sınıf öğrencilerinin programa ilişkin beklentileri A ASLAN, H KOÇ, B BÜYÜKSEVİNDİK MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 7 (3), 2018 | 3 | 2018 |
Validity and reliability of the Turkish version of the insomnia catastrophizing scale F Kabadayi, O Mercan, S Yazici-Kabadayi, YE Elhatip, B Büyüksevindik Sleep and Biological Rhythms 19 (4), 459-466, 2021 | 2 | 2021 |
OKUL PSİKOLOJİK DANIŞMANLARININ HİZMET İÇİ EĞİTİM İHTİYAÇLARININ BELİRLENMESİ M Güven, S KILIÇ, Y HAYRAN, B BÜYÜKSEVİNDİK Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5 (4), 2016 | | 2016 |
Uykusuzluğu Felaketleştirme ile Sürekli Umut Arasındaki İlişkide Bilişsel Esnekliğin Aracı Rolü O Mercan, F Kabadayı, Y Elhatip, B Büyüksevindik | | |
Psikolojik Danışma ve Rehberlik Programı 1. Sınıf Öğrencilerinin Programa İlişkin Beklentileri A ASLAN, H KOÇ, B BÜYÜKSEVİNDİK | | |
Üniversite öğrencilerinin akademik başarılarının pozitif eğilimler ile ilişkisi B BÜYÜKSEVİNDİK, K ÖZTEMEL | | |
Hassas Konusu Olan Bir Üniversite Öğrencisine Duygu Odaklı Yaklaşımın Kullanılması: Bir Örnek Vaka B BÜYÜKSEVİNDİK, G YÜKSEL | | |
Okul Psikolojik Danışmanlarına Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması B BÜYÜKSEVİNDİK, N SALMAN, A KAN | | |
Travmatik Yaşantısı Olan Danışanla Bilişsel-Davranışçı Terapi: Bir Örnek Vaka G YÜKSEL, B BÜYÜKSEVİNDİK | | |
Üniversite Öğrencilerinin Tevazu Düzeyleri ile Affetme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi B BÜYÜKSEVİNDİK, Ş IŞIK | | |