1988-1999 Eğitim-Öğretim Yılında Uygulamaya Konulan Öğretmen Yetiştirme Lisans Programlarının Değerlendirilmesi: Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Almanca Öğretmenliği Örneği E Serindağ, AS Aksöz, T Balcı | 11 | 2006 |
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Alman Dili Eğitimi Öğrencilerinin ve Öğretim Elemanlarının Öğretim/Öğretim Süreçlerine ve Değerlendirmeye Yönelik Görüşleri AS Aksöz, E Serindağ, T BALCI Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (31), 14-28, 2006 | 5 | 2006 |
Wörterbuch deverbaler deutscher Verbpräfigierungen T Balcı, AS Aksöz, E Serindağ Ulusoy Matbaa, 2010 | 2 | 2010 |
Kriterien zur auswahl von authentischen texten im daf-unterricht AS Aksöz Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (40), 164-171, 2011 | 1 | 2011 |
“WIE BITTE A1.1” VE “PLUS DEUTSCH A1.1”İN METİN VE RESİMLERDEKİ ÖZGÜNLÜK SORUNU AÇISINDAN İNCELENMESİ AS Aksöz 9. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES AND INNOVATION CONGRESS, 235-249, 2024 | | 2024 |
GRİMM MASALLARINDA TANRI: CEZA VE ÖDÜL AS Aksöz 7. INTERNATIONAL MARMARA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, 586-594, 2024 | | 2024 |
ALMANCA DERS KİTABI “PLUS DEUTSCH A.1.1”İN SOSYOKÜLTÜREL BİLGİ AKTARIMI AÇISINDAN İNCELEMESİ AS Aksöz 3. INTERNATIONAL SELÇUK SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, 129-141, 2024 | | 2024 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI ALMANCA DERS KİTAPLARI “WİE BİTTE?” VE “DEUTSCH MACHT SPAß”DAN ÖRNEK ÜNİTE: ÜNİTE BAŞLIĞININ ÜNİTE KONUSUYLA TUTARLILIĞI VE YETERLİLİĞİ AÇISINDAN … AS Aksöz 6. INTERNATIONAL PALANDOKEN SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, 1027-1037, 2023 | | 2023 |
GRİMM MASALLARINDAKİ ŞİDDET ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA AS Aksöz 5. INTERNATIONAL MARMARA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, 655-665, 2023 | | 2023 |
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ ALMAN DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI KÜTÜPHANESİ ÜZERİNDEN BÖLÜM/ANABİLİM DALI KÜTÜPHANELERİNİN SORUNLARINA İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA AS Aksöz, E Kaçar 4. INTERNATIONAL HASANKEYF SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, 724-732, 2023 | | 2023 |
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ ALMAN DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI ÖĞRENCİLERİNİN KÜTÜPHANE KULLANIM ALIŞKINLIKLARI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA AS Aksöz, E Kaçar TOKYO 7TH INTERNATIONAL INNOVATIVE STUDIES & CONTEMPORARY SCIENTIFIC …, 2023 | | 2023 |
Soziokulturelles Wissen und dessen Vermittlung im Rahmen des Gemeinsamen europäischen Referenzrahmens für Sprachen im DaF Lehrbuch „Wie bitte? A1. 1 “ AS AKSÖZ Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 160-179, 2021 | | 2021 |
PİSA-2018, ABİDE-2018 VE TYT-2020 SINAVLARI ÜZERİNDEN ÖĞRENCİLERİN OKUMA BECERİLERİ DÜZEYİNE İLİŞKİN DURUM TESPİTİ VE İNCELEMESİ AS Aksöz CUKUROVA 6th INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, 22-35, 2021 | | 2021 |
Studentenbewertungen des Onlinestudium Systems der Çukurova Universität AS Aksöz Turkish Studies-Education 16 (1), 1-17, 2021 | | 2021 |
Beşinci Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Okuma Metinleri ve Etkinliklerin Okuduğunu Anlama Becerisine Yönelik Katkısının Yabancı Dil Eğitmeni Bakış Açısıyla İncelenmesi AS Aksöz Disiplinler Arası Dil ve Edebiyat Çalışmaları, 15-25, 2020 | | 2020 |
„WIE BITTE?“ VE „DEUTSCH MACHT SPASS“ MEB YABANCI DIL ALMANCA DERS KITAPLARINDA TÜRK IMAJI/IMGESI AS Aksöz 13. Uluslararası Dil, Edebiyat ve Kültür Araştırmaları Kongresi 3, 954-966, 2020 | | 2020 |
Didaktischer Vergleich der Lehrbücher „Wir lernen Deutsch“ und „Wiebitte?“ AS Aksöz The Journal of Academic Social Science Studies 13 (82), 17-30, 2020 | | 2020 |
NIVEAUBEWUSSTSEIN UND EIGENBEWERTUNG DER IM 5./6. SEMESTER STUDIERENDEN AN DER DEUTSCHLEHRERABTEILUNG DER ÇUKUROVA UNIVERSITÄT AS Aksöz Schriften zur Sprache und Literatur IV, 261-270, 2020 | | 2020 |
Didaktischer Vergleich der Lehrbücher „Wir lernen Deutsch “und „Wie bitte?“ AS Aksöz | | |