Follow
Ali Sami Aksöz
Ali Sami Aksöz
Unknown affiliation
Verified email at cu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
1988-1999 Eğitim-Öğretim Yılında Uygulamaya Konulan Öğretmen Yetiştirme Lisans Programlarının Değerlendirilmesi: Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Almanca Öğretmenliği Örneği
E Serindağ, AS Aksöz, T Balcı
112006
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Alman Dili Eğitimi Öğrencilerinin ve Öğretim Elemanlarının Öğretim/Öğretim Süreçlerine ve Değerlendirmeye Yönelik Görüşleri
AS Aksöz, E Serindağ, T BALCI
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (31), 14-28, 2006
52006
Wörterbuch deverbaler deutscher Verbpräfigierungen
T Balcı, AS Aksöz, E Serindağ
Ulusoy Matbaa, 2010
22010
Kriterien zur auswahl von authentischen texten im daf-unterricht
AS Aksöz
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (40), 164-171, 2011
12011
“WIE BITTE A1.1” VE “PLUS DEUTSCH A1.1”İN METİN VE RESİMLERDEKİ ÖZGÜNLÜK SORUNU AÇISINDAN İNCELENMESİ
AS Aksöz
9. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES AND INNOVATION CONGRESS, 235-249, 2024
2024
GRİMM MASALLARINDA TANRI: CEZA VE ÖDÜL
AS Aksöz
7. INTERNATIONAL MARMARA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, 586-594, 2024
2024
ALMANCA DERS KİTABI “PLUS DEUTSCH A.1.1”İN SOSYOKÜLTÜREL BİLGİ AKTARIMI AÇISINDAN İNCELEMESİ
AS Aksöz
3. INTERNATIONAL SELÇUK SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, 129-141, 2024
2024
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI ALMANCA DERS KİTAPLARI “WİE BİTTE?” VE “DEUTSCH MACHT SPAß”DAN ÖRNEK ÜNİTE: ÜNİTE BAŞLIĞININ ÜNİTE KONUSUYLA TUTARLILIĞI VE YETERLİLİĞİ AÇISINDAN …
AS Aksöz
6. INTERNATIONAL PALANDOKEN SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, 1027-1037, 2023
2023
GRİMM MASALLARINDAKİ ŞİDDET ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
AS Aksöz
5. INTERNATIONAL MARMARA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, 655-665, 2023
2023
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ ALMAN DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI KÜTÜPHANESİ ÜZERİNDEN BÖLÜM/ANABİLİM DALI KÜTÜPHANELERİNİN SORUNLARINA İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA
AS Aksöz, E Kaçar
4. INTERNATIONAL HASANKEYF SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, 724-732, 2023
2023
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ ALMAN DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI ÖĞRENCİLERİNİN KÜTÜPHANE KULLANIM ALIŞKINLIKLARI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
AS Aksöz, E Kaçar
TOKYO 7TH INTERNATIONAL INNOVATIVE STUDIES & CONTEMPORARY SCIENTIFIC …, 2023
2023
Soziokulturelles Wissen und dessen Vermittlung im Rahmen des Gemeinsamen europäischen Referenzrahmens für Sprachen im DaF Lehrbuch „Wie bitte? A1. 1 “
AS AKSÖZ
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 160-179, 2021
2021
PİSA-2018, ABİDE-2018 VE TYT-2020 SINAVLARI ÜZERİNDEN ÖĞRENCİLERİN OKUMA BECERİLERİ DÜZEYİNE İLİŞKİN DURUM TESPİTİ VE İNCELEMESİ
AS Aksöz
CUKUROVA 6th INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, 22-35, 2021
2021
Studentenbewertungen des Onlinestudium Systems der Çukurova Universität
AS Aksöz
Turkish Studies-Education 16 (1), 1-17, 2021
2021
Beşinci Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Okuma Metinleri ve Etkinliklerin Okuduğunu Anlama Becerisine Yönelik Katkısının Yabancı Dil Eğitmeni Bakış Açısıyla İncelenmesi
AS Aksöz
Disiplinler Arası Dil ve Edebiyat Çalışmaları, 15-25, 2020
2020
„WIE BITTE?“ VE „DEUTSCH MACHT SPASS“ MEB YABANCI DIL ALMANCA DERS KITAPLARINDA TÜRK IMAJI/IMGESI
AS Aksöz
13. Uluslararası Dil, Edebiyat ve Kültür Araştırmaları Kongresi 3, 954-966, 2020
2020
Didaktischer Vergleich der Lehrbücher „Wir lernen Deutsch“ und „Wiebitte?“
AS Aksöz
The Journal of Academic Social Science Studies 13 (82), 17-30, 2020
2020
NIVEAUBEWUSSTSEIN UND EIGENBEWERTUNG DER IM 5./6. SEMESTER STUDIERENDEN AN DER DEUTSCHLEHRERABTEILUNG DER ÇUKUROVA UNIVERSITÄT
AS Aksöz
Schriften zur Sprache und Literatur IV, 261-270, 2020
2020
Didaktischer Vergleich der Lehrbücher „Wir lernen Deutsch “und „Wie bitte?“
AS Aksöz
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–19