Takip et
Semiha KULA ÜNVER
Semiha KULA ÜNVER
deu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Matematik eğitiminde matematiksel modelleme
E Bukova Güzel, A Tekin-Dede, ÇN Hıdıroğlu, S Kula-Ünver, ...
Ankara: Pegem Akademi, 2016
992016
Matematik öğretmenlerinin öğrenme etkinlikleri hakkındaki görüş ve deneyimleri
I Uğurel, E Bukova Güzel, S Kula
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 103-123, 2010
752010
Öğrencilerin kuyruklu yıldız problemi’ne ilişkin çözüm yaklaşımlarının matematiksel modelleme süreci çerçevesinde incelenmesi
ÇN Hıdıroğlu, A Tekin Dede, S Kula, E Bukova Güzel
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 31, 1-17, 2014
392014
Scale development for pre-service mathematics teachers’ perceptions related to their pedagogical content knowledge
E Bukova-Güzel, B Cantürk-Günhan, S Kula, Z Özgür, AN Elçi
South African Journal of Education 33 (2), 1-21, 2013
312013
Matematik öğretmeni adaylarının modelleme sürecinde kullandıkları gösterim şekilleri
A Özaltun, ÇN Hıdıroğlu, S Kula, E Bukova Güzel
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 4 (2), 66-88, 2013
302013
Misconceptions emerging in mathematics student teachers' limit instruction and their reflections
S Kula, E Bukova Güzel
Quality & Quantity, 3355-3372, 2014
262014
Factors revealed while posing mathematical modelling problems by mathematics student teachers.
S Kula Unver, CN Hidiroglu, A Tekin Dede, E Bukova Guzel
European Journal of Educational Research 7 (4), 941-952, 2018
252018
Mathematics student teachers’ modelling approaches while solving the designed eşme rug problem
ÇN Hıdıroğlu, A Tekin Dede, S Kula Ünver, E Bukova Güzel
EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education 13 (3), 873-892, 2017
202017
Matematik öğretmen adaylarının dörtlü bilgi modeli ile alan ve alan öğretimi bilgilerinin incelenmesi: Limit örneği
S Kula
DEÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011
202011
Sufficiency of undergraduate education in developing mathematical pedagogical content knowledge: Student teachers’ views
E Bukova Güzel, S Kula, I Uğurel, Z Özgür
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2222-2226, 2010
172010
The review of undergraduate courses aimed at developing subject matter knowledge by mathematics student teachers
E Bukova-Güzel, I Uğurel, Z Özgür, S Kula
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2233-2238, 2010
162010
Matematik ve matematik öğretimi bilgisi ışığında dörtlü bilgi modelindeki beklenmeyen olaylar bilgisi
S Kula, E Bukova Güzel
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 5 (1), 89-107, 2014
142014
Determining the views of mathematics student teachers related to mathematical modelling
A Teki̇n, S Kula, CN Hidiroglu, E Bukova-Güzel, I Ugurel
International Journal for Mathematics Teaching & Learning, 2012
142012
Investigating preservice mathematics teachers’ pedagogical content knowledge through microteaching
S Kula Ünver, Z Özgür, E Bukova Güzel
Journal of Research in Mathematics Education 9 (1), 62-87, 2020
122020
Türev ve İntegral Problemlerinin Çözümünde Görsel, Analitik ve Harmonik Çözüm Tercihleri
ES Hacıömeroğlu, G Hacıömeroğlu, E Bukova Güzel, S Kula
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 108-119, 2014
122014
Conceptualizing Pre-Service Mathematics Teachers' Responding to Students' Ideas While Teaching Limit
S Kula Ünver, E Bukova Güzel
European Journal of Education Studies, 2016
92016
Matematik eğitiminde matematiksel modelleme [Mathematical modelling in mathematics education]
E Bukova Güzel, A Tekin Dede, ÇN Hıdıroğlu, S Kula Ünver, ...
Ankara: Pegem Akademi, 2016
92016
Reflections of mathematics student teachers’ knowledge related to the purposes of the curriculum on their limit teaching
S Kula, E Bukova Güzel
Journal of Theoretical Educational Science 8 (1), 28-49, 2015
92015
Matematik öğretmeni adaylarının teknoloji destekli matematiksel modelleme süreci çerçevesinde uzaklık problemi’ne ilişkin çözümleri
ÇN HIDIROĞLU, AÖ ÇELİK, SK ÜNVER, EB GÜZEL
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (3), 782-809, 2018
82018
Examining pre-service mathematics teachers’ subject matter and pedagogical content knowledge by using knowledge quartet: the case of limit
S Kula
Unpublished Master Thesis, University of Dokuz Eylül, İzmir, Türkiye, 2011
72011
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20