Matematik eğitiminde matematiksel modelleme E Bukova Güzel, A Tekin-Dede, ÇN Hıdıroğlu, S Kula-Ünver, ... Ankara: Pegem Akademi, 2016 | 107 | 2016 |
Matematik öğretmenlerinin öğrenme etkinlikleri hakkındaki görüş ve deneyimleri I Uğurel, E Bukova Güzel, S Kula Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 103-123, 2010 | 84 | 2010 |
Öğrencilerin kuyruklu yıldız problemi’ne ilişkin çözüm yaklaşımlarının matematiksel modelleme süreci çerçevesinde incelenmesi ÇN Hıdıroğlu, A Tekin Dede, S Kula, E Bukova Güzel Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 31, 1-17, 2014 | 43 | 2014 |
Matematik öğretmeni adaylarının modelleme sürecinde kullandıkları gösterim şekilleri A Özaltun, ÇN Hıdıroğlu, S Kula, E Bukova Güzel Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 4 (2), 66-88, 2013 | 35 | 2013 |
Scale development for pre-service mathematics teachers’ perceptions related to their pedagogical content knowledge E Bukova-Güzel, B Cantürk-Günhan, S Kula, Z Özgür, AN Elçi South African Journal of Education 33 (2), 1-21, 2013 | 32 | 2013 |
Misconceptions emerging in mathematics student teachers' limit instruction and their reflections S Kula, E Bukova Güzel Quality & Quantity, 3355-3372, 2014 | 29 | 2014 |
Factors revealed while posing mathematical modelling problems by mathematics student teachers. S Kula Unver, CN Hidiroglu, A Tekin Dede, E Bukova Guzel European Journal of Educational Research 7 (4), 941-952, 2018 | 28 | 2018 |
Sufficiency of undergraduate education in developing mathematical pedagogical content knowledge: Student teachers’ views E Bukova Güzel, S Kula, I Uğurel, Z Özgür Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2222-2226, 2010 | 21 | 2010 |
Mathematics student teachers’ modelling approaches while solving the designed eşme rug problem ÇN Hıdıroğlu, A Tekin Dede, S Kula Ünver, E Bukova Güzel EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education 13 (3), 873-892, 2017 | 20 | 2017 |
Matematik öğretmen adaylarının dörtlü bilgi modeli ile alan ve alan öğretimi bilgilerinin incelenmesi: Limit örneği S Kula DEÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011 | 20 | 2011 |
The review of undergraduate courses aimed at developing subject matter knowledge by mathematics student teachers E Bukova-Güzel, I Uğurel, Z Özgür, S Kula Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2233-2238, 2010 | 17 | 2010 |
Determining the views of mathematics student teachers related to mathematical modelling A Teki̇n, S Kula, CN Hidiroglu, E Bukova-Güzel, I Ugurel International Journal for Mathematics Teaching & Learning, 2012 | 16 | 2012 |
Investigating preservice mathematics teachers’ pedagogical content knowledge through microteaching S Kula Ünver, Z Özgür, E Bukova Güzel Journal of Research in Mathematics Education 9 (1), 62-87, 2020 | 14 | 2020 |
Matematik eğitiminde matematiksel modelleme [Mathematical modelling in mathematics education] E Bukova Güzel, A Tekin Dede, ÇN Hıdıroğlu, S Kula Ünver, ... Ankara: Pegem Akademi, 2016 | 13 | 2016 |
Türev ve İntegral Problemlerinin Çözümünde Görsel, Analitik ve Harmonik Çözüm Tercihleri ES Hacıömeroğlu, G Hacıömeroğlu, E Bukova Güzel, S Kula Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 108-119, 2014 | 13 | 2014 |
Matematik ve matematik öğretimi bilgisi ışığında dörtlü bilgi modelindeki beklenmeyen olaylar bilgisi S Kula, E Bukova Güzel Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 5 (1), 89-107, 2014 | 13 | 2014 |
Matematik öğretmeni adaylarının teknoloji destekli matematiksel modelleme süreci çerçevesinde Uzaklık Problemi’ne ilişkin çözümleri ÇN Hıdıroğlu, AÖ Çelik, SK Ünver, EB Güzel Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (3), 782-809, 2018 | 9 | 2018 |
Conceptualizing Pre-Service Mathematics Teachers' Responding to Students' Ideas While Teaching Limit S Kula Ünver, E Bukova Güzel European Journal of Education Studies, 2016 | 9 | 2016 |
Reflections of mathematics student teachers’ knowledge related to the purposes of the curriculum on their limit teaching S Kula, E Bukova Güzel Journal of Theoretical Educational Science 8 (1), 28-49, 2015 | 9 | 2015 |
Examining pre-service mathematics teachers’ subject matter and pedagogical content knowledge by using knowledge quartet: the case of limit S Kula Unpublished Master Thesis, University of Dokuz Eylül, İzmir, Türkiye, 2011 | 9 | 2011 |