Follow
Semiha KULA ÜNVER
Semiha KULA ÜNVER
Verified email at deu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Matematik eğitiminde matematiksel modelleme
E Bukova Güzel, A Tekin-Dede, ÇN Hıdıroğlu, S Kula-Ünver, ...
Ankara: Pegem Akademi, 2016
1072016
Matematik öğretmenlerinin öğrenme etkinlikleri hakkındaki görüş ve deneyimleri
I Uğurel, E Bukova Güzel, S Kula
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 103-123, 2010
842010
Öğrencilerin kuyruklu yıldız problemi’ne ilişkin çözüm yaklaşımlarının matematiksel modelleme süreci çerçevesinde incelenmesi
ÇN Hıdıroğlu, A Tekin Dede, S Kula, E Bukova Güzel
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 31, 1-17, 2014
432014
Matematik öğretmeni adaylarının modelleme sürecinde kullandıkları gösterim şekilleri
A Özaltun, ÇN Hıdıroğlu, S Kula, E Bukova Güzel
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 4 (2), 66-88, 2013
352013
Scale development for pre-service mathematics teachers’ perceptions related to their pedagogical content knowledge
E Bukova-Güzel, B Cantürk-Günhan, S Kula, Z Özgür, AN Elçi
South African Journal of Education 33 (2), 1-21, 2013
322013
Misconceptions emerging in mathematics student teachers' limit instruction and their reflections
S Kula, E Bukova Güzel
Quality & Quantity, 3355-3372, 2014
292014
Factors revealed while posing mathematical modelling problems by mathematics student teachers.
S Kula Unver, CN Hidiroglu, A Tekin Dede, E Bukova Guzel
European Journal of Educational Research 7 (4), 941-952, 2018
282018
Sufficiency of undergraduate education in developing mathematical pedagogical content knowledge: Student teachers’ views
E Bukova Güzel, S Kula, I Uğurel, Z Özgür
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2222-2226, 2010
212010
Mathematics student teachers’ modelling approaches while solving the designed eşme rug problem
ÇN Hıdıroğlu, A Tekin Dede, S Kula Ünver, E Bukova Güzel
EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education 13 (3), 873-892, 2017
202017
Matematik öğretmen adaylarının dörtlü bilgi modeli ile alan ve alan öğretimi bilgilerinin incelenmesi: Limit örneği
S Kula
DEÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011
202011
The review of undergraduate courses aimed at developing subject matter knowledge by mathematics student teachers
E Bukova-Güzel, I Uğurel, Z Özgür, S Kula
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2233-2238, 2010
172010
Determining the views of mathematics student teachers related to mathematical modelling
A Teki̇n, S Kula, CN Hidiroglu, E Bukova-Güzel, I Ugurel
International Journal for Mathematics Teaching & Learning, 2012
162012
Investigating preservice mathematics teachers’ pedagogical content knowledge through microteaching
S Kula Ünver, Z Özgür, E Bukova Güzel
Journal of Research in Mathematics Education 9 (1), 62-87, 2020
142020
Matematik eğitiminde matematiksel modelleme [Mathematical modelling in mathematics education]
E Bukova Güzel, A Tekin Dede, ÇN Hıdıroğlu, S Kula Ünver, ...
Ankara: Pegem Akademi, 2016
132016
Türev ve İntegral Problemlerinin Çözümünde Görsel, Analitik ve Harmonik Çözüm Tercihleri
ES Hacıömeroğlu, G Hacıömeroğlu, E Bukova Güzel, S Kula
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 108-119, 2014
132014
Matematik ve matematik öğretimi bilgisi ışığında dörtlü bilgi modelindeki beklenmeyen olaylar bilgisi
S Kula, E Bukova Güzel
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 5 (1), 89-107, 2014
132014
Matematik öğretmeni adaylarının teknoloji destekli matematiksel modelleme süreci çerçevesinde Uzaklık Problemi’ne ilişkin çözümleri
ÇN Hıdıroğlu, AÖ Çelik, SK Ünver, EB Güzel
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (3), 782-809, 2018
92018
Conceptualizing Pre-Service Mathematics Teachers' Responding to Students' Ideas While Teaching Limit
S Kula Ünver, E Bukova Güzel
European Journal of Education Studies, 2016
92016
Reflections of mathematics student teachers’ knowledge related to the purposes of the curriculum on their limit teaching
S Kula, E Bukova Güzel
Journal of Theoretical Educational Science 8 (1), 28-49, 2015
92015
Examining pre-service mathematics teachers’ subject matter and pedagogical content knowledge by using knowledge quartet: the case of limit
S Kula
Unpublished Master Thesis, University of Dokuz Eylül, İzmir, Türkiye, 2011
92011
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20