Flipped Learning: Misunderstandings and the Truth O FİLİZ, AA KURT Journal of Educational Sciences Research 5 (1), 215-229, 2015 | 115 | 2015 |
BÖTE bölümü öğrencilerinin sosyal ağ siteleri kullanım amaçları ile internet bağımlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi O Filiz, E Osman, F DÖNMEZ, K Adile Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 3 (2), 26-28, 2014 | 106 | 2014 |
Teachers’ use of Web 2.0: Education Bag Project Experiences AA Kurt, F Sarsar, O Filiz, E Telli, D Orhan‐Göksün, S Bardakcı Malaysian Online Journal of Educational Technology 7 (4), 2019 | 23 | 2019 |
Opportunities for Students with Disabilities in Higher Education Institutions in Turkey: Where Is ICT?. AA Kurt, C Çolak, P Dönmez, O Filiz, F Türkan, HF Odabasi International Journal of Special Education 31 (1), 104-113, 2016 | 17 | 2016 |
Yükseköğretimde dönüştürülmüş sınıflar: özel öğretim yöntemleri dersi örneği O Filiz, D Orhan Göksün, AA Kurt Eğitim Teknolojileri Okumaları, 615-632, 2016 | 16 | 2016 |
Eğitim Çantası: Web 2.0 araçlarını kategori bazlı sunan sosyal bir web sitesinin geliştirilmesi DO GÖKSÜN, O FİLİZ, AA KURT Ege Eğitim Dergisi 19 (2), 505-533, 2018 | 13 | 2018 |
Student teachers’ perceptions on educational technologies’ past, present and future DO GOKSUN, O Filiz, AA Kurt Turkish Online Journal of Distance Education 19 (1), 136-146, 2018 | 12 | 2018 |
Öğretmen adaylarının dönüştürülmüş öğrenme ortamlarındaki deneyimlerinin eğitim teknolojisi standartlarına yönelik özyeterliklerine, yenilikçilik düzeylerine ve çevrimiçi … O Filiz PQDT-Global, 2020 | 9 | 2020 |
Views of teacher candidates on practicability of flipped classroom model in public schools O Filiz, AA Kurt, D Orhan Society for Information Technology & Teacher Education International …, 2015 | 8 | 2015 |
Changes in professional development needs of faculty members according to stages of technology use and field differences O Filiz, IK Yurdakul, ÖŞ İzmirli Procedia-Social and Behavioral Sciences 93, 1224-1228, 2013 | 8 | 2013 |
The effect of preservice teachers’ experiences in a flipped course on digital competencies related to educational technology and innovativeness O Filiz, AA Kurt Journal of Educational Technology and Online Learning 5 (3), 655-675, 2022 | 7 | 2022 |
The impact of twenty-first century skills on university students’ robotic achievements TK Coşkun, O Filiz Education and Information Technologies, 1-29, 2023 | 4 | 2023 |
Dijital Güvenlik O Filiz Pandemi Döneminde Sınanan Dijital Vatandaşlık, 135-171, 2021 | 3 | 2021 |
Robotik Uygulamalarin Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik ve Yaraticilik Becerilerine Etkisi O Filiz, T Karademir Coşkun Trakya Eğitim Dergisi 13 (1), 331-346, 2023 | 2 | 2023 |
Dijital Okuryazarlık ve Yenilikçilik Bağlamında Öğretmenlerin Web 2.0 Hızlı İçerik Geliştirme Öz yeterlik İnançları AA KURT, E TELLİ, S BARDAKCI, F SARSAR, DO GÖKSÜN, O FİLİZ Anadolu Journal of Educational Sciences International 12 (2), 608-629, 2022 | 2 | 2022 |
Ters-yüz öğrenme: Yanlış anlaşılmalar ve doğrular O FİLİZ, AA KURT Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 5 (1), 215-229, 2015 | 2 | 2015 |
The content suggestions of information technologies and software course teacher candidates for nonrigid curriculum/Bilişim teknolojileri ve yazılım dersi öğretmen adaylarının … D Orhan, O FİLİZ, AA KURT Eğitimde Kuram ve Uygulama 10 (5), 1190-1205, 2014 | 2 | 2014 |
Early childhood pre-service teachers’ awareness on digital game addiction TK Coşkun, O Filiz Addicta: Turk J Addict 6, 239-267, 2019 | 1 | 2019 |
HyFlex teaching experience and reflections in K-12 O Filiz, M Haldun Kaya, T Adiguzel Online Journal of Communication and Media Technologies 14 (1), 2024 | | 2024 |
Öğrenme Ortamlarındaki Dönüşüm O Filiz, B Ceylan Eğitim ve Değişim, 99-119, 2022 | | 2022 |