Follow
Ozan Filiz
Title
Cited by
Cited by
Year
Flipped Learning: Misunderstandings and the Truth
O FİLİZ, AA KURT
Journal of Educational Sciences Research 5 (1), 215-229, 2015
1142015
BÖTE bölümü öğrencilerinin sosyal ağ siteleri kullanım amaçları ile internet bağımlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
O Filiz, E Osman, F DÖNMEZ, K Adile
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 3 (2), 26-28, 2014
1062014
Teachers’ use of Web 2.0: Education Bag Project Experiences
AA Kurt, F Sarsar, O Filiz, E Telli, D Orhan‐Göksün, S Bardakcı
Malaysian Online Journal of Educational Technology 7 (4), 2019
232019
Opportunities for Students with Disabilities in Higher Education Institutions in Turkey: Where Is ICT?.
AA Kurt, C Çolak, P Dönmez, O Filiz, F Türkan, HF Odabasi
International Journal of Special Education 31 (1), 104-113, 2016
172016
Yükseköğretimde dönüştürülmüş sınıflar: özel öğretim yöntemleri dersi örneği
O Filiz, D Orhan Göksün, AA Kurt
Eğitim Teknolojileri Okumaları, 615-632, 2016
162016
Eğitim Çantası: Web 2.0 araçlarını kategori bazlı sunan sosyal bir web sitesinin geliştirilmesi
DO GÖKSÜN, O FİLİZ, AA KURT
Ege Eğitim Dergisi 19 (2), 505-533, 2018
132018
Student teachers’ perceptions on educational technologies’ past, present and future
DO GOKSUN, O Filiz, AA Kurt
Turkish Online Journal of Distance Education 19 (1), 136-146, 2018
122018
Öğretmen adaylarının dönüştürülmüş öğrenme ortamlarındaki deneyimlerinin eğitim teknolojisi standartlarına yönelik özyeterliklerine, yenilikçilik düzeylerine ve çevrimiçi …
O Filiz
PQDT-Global, 2020
92020
Views of teacher candidates on practicability of flipped classroom model in public schools
O Filiz, AA Kurt, D Orhan
Society for Information Technology & Teacher Education International …, 2015
82015
Changes in professional development needs of faculty members according to stages of technology use and field differences
O Filiz, IK Yurdakul, ÖŞ İzmirli
Procedia-Social and Behavioral Sciences 93, 1224-1228, 2013
82013
The effect of preservice teachers’ experiences in a flipped course on digital competencies related to educational technology and innovativeness
O Filiz, AA Kurt
Journal of Educational Technology and Online Learning 5 (3), 655-675, 2022
72022
The impact of twenty-first century skills on university students’ robotic achievements
TK Coşkun, O Filiz
Education and Information Technologies, 1-29, 2023
42023
Dijital Güvenlik
O Filiz
Pandemi Döneminde Sınanan Dijital Vatandaşlık, 135-171, 2021
32021
Robotik Uygulamalarin Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik ve Yaraticilik Becerilerine Etkisi
O Filiz, T Karademir Coşkun
Trakya Eğitim Dergisi 13 (1), 331-346, 2023
22023
Dijital Okuryazarlık ve Yenilikçilik Bağlamında Öğretmenlerin Web 2.0 Hızlı İçerik Geliştirme Öz yeterlik İnançları
AA KURT, E TELLİ, S BARDAKCI, F SARSAR, DO GÖKSÜN, O FİLİZ
Anadolu Journal of Educational Sciences International 12 (2), 608-629, 2022
22022
Ters-yüz öğrenme: Yanlış anlaşılmalar ve doğrular
O FİLİZ, AA KURT
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 5 (1), 215-229, 2015
22015
The content suggestions of information technologies and software course teacher candidates for nonrigid curriculum/Bilişim teknolojileri ve yazılım dersi öğretmen adaylarının …
D Orhan, O FİLİZ, AA KURT
Eğitimde Kuram ve Uygulama 10 (5), 1190-1205, 2014
22014
Early childhood pre-service teachers’ awareness on digital game addiction
TK Coşkun, O Filiz
Addicta: Turk J Addict 6, 239-267, 2019
12019
HyFlex teaching experience and reflections in K-12
O Filiz, M Haldun Kaya, T Adiguzel
Online Journal of Communication and Media Technologies 14 (1), 2024
2024
Öğrenme Ortamlarındaki Dönüşüm
O Filiz, B Ceylan
Eğitim ve Değişim, 99-119, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20