Takip et
Faik O Karatas
Faik O Karatas
Trabzon University
trabzon.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Türkiye de Fen Bilimleri Eğitimi Alanındaki Program Geliştirme Çalışmalarına Genel Bir Bakış
S Ünal, B Çoştu, FÖ Karataş
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2), 2004
2262004
ÖĞRENCİ YANILGILARINI VE ANLAMA DÜZEYLERİNİ BELİRLEMEDE KULLANILAN İKİ AŞAMALI TESTLER
FÖ Karataş, AGS KÖSE, AGB COŞTU
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (13), 54-69, 2003
2022003
Trends in Turkish science education
M Calik, S Unal, B Costu, FO Karatas
Essays in Education 24 (1), 4, 2008
1562008
KAVRAM ÖĞRETİMİNDE ÇALIŞMA YAPRAKLARININ
B Coştu, FÖ Karataş, A Alipaşa
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (14), 33-48, 2003
1462003
Sixth-grade students’ views of the nature of engineering and images of engineers
FO Karatas, A Micklos, GM Bodner
Journal of Science Education and Technology 20 (2), 123-135, 2011
1302011
Fen öğretmen adaylarının çözelti hazırlama ve laboratuvar malzemelerini kullanma yeterliliklerinin belirlenmesi
B ÇOŞTU, A Alipaşa, M ÇALIK, Ü Suat, FÖ KARATAŞ
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (28), 65-72, 2005
92*2005
First-year engineering students' views of the nature of engineering: implications for engineering programmes
FÖ Karataş, GM Bodner, S Unal
European Journal of Engineering Education 41 (1), 1-22, 2016
432016
Examining the effects of reflective journals on pre-service science teachers' general chemistry laboratory achievement
C Cengiz, FO Karatas
Australian Journal of Teacher Education (Online) 40 (10), 125-146, 2015
332015
Eğitimde geleneksel anlayışa yeni bir s (i) tem
FÖ Karataş
Pegem Atıf İndeksi, 53-68, 2018
302018
Özel Öğretim Yöntemleri II Dersinde Gerçekleştirilen Mikro-Öğretim Uygulamalarının Kimya Öğretmen Adayları Tarafından Değerlendirilmesi
FÖ KARATAŞ, C CENGİZ
KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ 24 (2), 565 - 584, 2016
292016
Lise 2 kimyasal denge konusunun öğretiminde bilgisayar paket programları ile klasik yöntemlerin etkililiğinin karşılaştırılması
FÖ Karataş
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2002
282002
Fen lisesi kimya öğretmenlerinden bir yansıtma: Güncellenen kimya öğretim programı ile ilgili görüşler
S Akaygün, R Elmas, H Kara, FÖ Karataş, G Yıldırım
Journal of Education Faculty 18 (2), 737-770, 2016
222016
The investigation of pre-service science teachers’ reflective journals
C Cengiz, FÖ Karataş, M Yadigaroğlu
Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 3297-3302, 2014
222014
Gazlar konusu ile ilgili bilgisayar destekli öğretim yazılımlarının yeterliliklerinin araştırılması
A Ayas, FÖ Karataş, S Ünal, M Çalık
Maltepe Üniversitesi, 2001
202001
Öğretmen adaylarının çözelti hazırlama ve laboratuar malzemelerini kullanma yeterliliklerinin belirlenmesi
A Ayas, B Coştu, M Çalık, S Ünal, FÖ Karataş
XV. Ulusal Kimya Kongresinde Sunulmuş Bildiri, 2001
182001
Does a" Science, technology and social change" course improve scientific habits of mind and attitudes towards socioscientific issues?
M Çalik, FO Karatas
Australian Journal of Teacher Education (Online) 44 (6), 35-52, 2019
172019
KİMYA ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİNE YÖNELİK TUTUM VE GÖRÜŞLERİNDEKİ DEĞİŞİMLER: CHEMBIODRAW UYGULAMASI
S Paşa, Yİ Bolat, FÖ Karataş
Journal of Computer and Education Research 3 (6), 71-98, 2015
17*2015
Kimya Öğrencilerinin Nanobilim ve Nanoteknoloji Konularındaki Bilgi Düzeyleri
FÖ KARATAŞ
Journal of Turkish Science Education 11 (3), 103-118, 2014
162014
A general look at the science curriculum development studies in Turkey
S Ünal, B Coştu, FÖ Karataş
Journal of Gazi Faculty of Education 24 (2), 183-202, 2004
152004
Kavram yanılgılarının giderilmesinde çalışma yapraklarının kullanılması
B Coştu, FÖ Karataş, A Ayas
XVI. Ulusal Kimya Kongresinde Sunulmuş Bildiri, 2002
152002
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20