Takip et
Faik O Karatas
Faik O Karatas
Trabzon University
trabzon.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Türkiye de Fen Bilimleri Eğitimi Alanındaki Program Geliştirme Çalışmalarına Genel Bir Bakış
S Ünal, B Çoştu, FÖ Karataş
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2), 2004
2982004
ÖĞRENCİ YANILGILARINI VE ANLAMA DÜZEYLERİNİ BELİRLEMEDE KULLANILAN İKİ AŞAMALI TESTLER
FÖ Karataş, AGS KÖSE, AGB COŞTU
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (13), 54-69, 2003
2642003
Trends in Turkish science education
M Calik, S Unal, B Costu, FO Karatas
Essays in Education 24 (1), 4, 2008
1992008
KAVRAM ÖĞRETİMİNDE ÇALIŞMA YAPRAKLARININ
B Coştu, FÖ Karataş, A Alipaşa
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (14), 33-48, 2003
1842003
Sixth-grade students’ views of the nature of engineering and images of engineers
FO Karatas, A Micklos, GM Bodner
Journal of Science Education and Technology 20, 123-135, 2011
1592011
Fen öğretmen adaylarının çözelti hazırlama ve laboratuvar malzemelerini kullanma yeterliliklerinin belirlenmesi
B ÇOŞTU, A Alipaşa, M ÇALIK, Ü Suat, FÖ KARATAŞ
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (28), 65-72, 2005
121*2005
First-year engineering students' views of the nature of engineering: implications for engineering programmes
FÖ Karataş, GM Bodner, S Unal
European Journal of Engineering Education 41 (1), 1-22, 2016
572016
Eğitimde geleneksel anlayışa yeni bir s (i) tem
FÖ Karataş
Pegem Atıf İndeksi, 53-65, 2017
532017
Examining the effects of reflective journals on pre-service science teachers' general chemistry laboratory achievement
C Cengiz, FO Karatas
Australian Journal of Teacher Education (Online) 40 (10), 125-146, 2015
482015
Özel Öğretim Yöntemleri II Dersinde Gerçekleştirilen Mikro-Öğretim Uygulamalarının Kimya Öğretmen Adayları Tarafından Değerlendirilmesi
FÖ KARATAŞ, C CENGİZ
KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ 24 (2), 565 - 584, 2016
382016
Lise 2 kimyasal denge konusunun öğretiminde bilgisayar paket programları ile klasik yöntemlerin etkililiğinin karşılaştırılması
FÖ Karataş
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2003
352003
Does a" Science, technology and social change" course improve scientific habits of mind and attitudes towards socioscientific issues?
M Çalik, FO Karatas
Australian Journal of Teacher Education (Online) 44 (6), 35-52, 2019
332019
Fen Lisesi Kimya Öğretmenlerinden Bir Yansıtma: Güncellenen Kimya Öğretim Programı ile İlgili Görüşler.
S Akaygün, R Elmas, H Kara, FÖ Karataş, G YILDIRIM
Erzincan University Journal of Education Faculty 18 (2), 2016
262016
Kimya Öğrencilerinin Nanobilim ve Nanoteknoloji Konularındaki Bilgi Düzeyleri
FÖ KARATAŞ
Journal of Turkish Science Education 11 (3), 103-118, 2014
252014
Gazlar konusu ile ilgili bilgisayar destekli öğretim yazılımlarının yeterliliklerinin araştırılması
A Ayas, FÖ Karataş, S Ünal, M Çalık
Maltepe Üniversitesi, Yeni Binyılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi …, 2001
252001
YANSITICI DÜŞÜNME VE ÖĞRETİMİ
C CENGİZ, FÖ KARATAŞ
Milli Eğitim Dergisi 45 (211), 5-27, 2016
232016
The investigation of pre-service science teachers’ reflective journals
C Cengiz, FÖ Karataş, M Yadigaroğlu
Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 3297-3302, 2014
232014
KİMYA ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİNE YÖNELİK TUTUM VE GÖRÜŞLERİNDEKİ DEĞİŞİMLER: CHEMBIODRAW UYGULAMASI
S Paşa, Yİ Bolat, FÖ Karataş
Journal of Computer and Education Research 3 (6), 71-98, 2015
22*2015
Pre-service chemistry teachers' competencies in the laboratory: a cross-grade study in solution preparation
FÖ Karataş
Chemistry Education Research and Practice 17 (1), 100-110, 2016
202016
Öğretmen adaylarının çözelti hazırlama ve laboratuar malzemelerini kullanma yeterliliklerinin belirlenmesi
A Ayas, B Coştu, M Çalık, S Ünal, FÖ Karataş
XV. Ulusal Kimya Kongresinde Sunulmuş Bildiri, 2001
202001
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20