Takip et
Faik O Karatas
Faik O Karatas
Trabzon University
trabzon.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Türkiye de Fen Bilimleri Eğitimi Alanındaki Program Geliştirme Çalışmalarına Genel Bir Bakış
S Ünal, B Çoştu, FÖ Karataş
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2), 2004
3212004
Öğrenci yanilgilarini ve anlama düzeylerini belirlemede kullanilan iki aşamali testler
FÖ Karataş, AGS Köse, AGB Coştu
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (13), 54-69, 2003
2812003
Trends in Turkish science education
M Calik, S Unal, B Costu, FO Karatas
Essays in Education 24 (1), 4, 2008
2072008
KAVRAM ÖĞRETİMİNDE ÇALIŞMA YAPRAKLARININ
B Coştu, FÖ Karataş, A Ayas
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (14), 33-48, 2003
1882003
Sixth-grade students’ views of the nature of engineering and images of engineers
FO Karatas, A Micklos, GM Bodner
Journal of Science Education and Technology 20, 123-135, 2011
1752011
Fen öğretmen adaylarının çözelti hazırlama ve laboratuvar malzemelerini kullanma yeterliliklerinin belirlenmesi
B Çoştu, A Ayas, M Çalık, S Ünal, FÖ Karataş
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (28), 65-72, 2005
132*2005
First-year engineering students' views of the nature of engineering: implications for engineering programmes
FÖ Karataş, GM Bodner, S Unal
European Journal of Engineering Education 41 (1), 1-22, 2016
632016
Examining the effects of reflective journals on pre-service science teachers' general chemistry laboratory achievement
C Cengiz, FO Karatas
Australian Journal of Teacher Education (Online) 40 (10), 125-146, 2015
562015
Eğitimde geleneksel anlayışa yeni bir s (i) tem
FÖ Karataş
Pegem Atıf İndeksi, 53-65, 2017
542017
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II DERSİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN MİKRO-ÖĞRETİM UYGULAMALARININ KİMYA ÖĞRETMEN ADAYLARI TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
FÖ Karataş, C Cengiz
Kastamonu Education Journal 24 (2), 2016
392016
Does a" Science, technology and social change" course improve scientific habits of mind and attitudes towards socioscientific issues?
M Çalik, FO Karatas
Australian Journal of Teacher Education (Online) 44 (6), 35-52, 2019
382019
Lise 2 kimyasal denge konusunun öğretiminde bilgisayar paket programları ile klasik yöntemlerin etkililiğinin karşılaştırılması
FÖ Karataş
Karadeniz Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Trabzon, 2003
332003
Fen lisesi kimya öğretmenlerinden bir yansıtma: Güncellenen kimya öğretim programı ile ilgili görüşler
S Akaygün, R Elmas, H Kara, FÖ Karataş, G Yıldırım
282016
Gazlar konusu ile ilgili bilgisayar destekli öğretim yazılımlarının yeterliliklerinin araştırılması
A Ayas, FÖ Karataş, S Ünal, M Çalık
Maltepe Üniversitesi, Yeni Binyılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi …, 2001
272001
Kimya Öğrencilerinin Nanobilim ve Nanoteknoloji Konularındaki Bilgi Düzeyleri
FÖ KARATAŞ
Journal of Turkish Science Education 11 (3), 103-118, 2014
262014
The investigation of pre-service science teachers’ reflective journals
C Cengiz, FÖ Karataş, M Yadigaroğlu
Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 3297-3302, 2014
252014
YANSITICI DÜŞÜNME VE ÖĞRETİMİ
C Cengiz, FÖ Karataş
Milli Eğitim Dergisi 45 (211), 5-27, 2016
232016
Pre-service chemistry teachers' competencies in the laboratory: a cross-grade study in solution preparation
FÖ Karataş
Chemistry Education Research and Practice 17 (1), 100-110, 2016
232016
Öğretmen adaylarının çözelti hazırlama ve laboratuar malzemelerini kullanma yeterliliklerinin belirlenmesi
A Ayas, B Coştu, M Çalık, S Ünal, FÖ Karataş
XV. Ulusal Kimya Kongresinde Sunulmuş Bildiri, 2001
222001
Kavram yanılgılarının giderilmesinde çalışma yapraklarının kullanılması
B Coştu, FÖ Karataş, A Ayas
XVI. Ulusal Kimya Kongresinde Sunulmuş Bildiri, 2002
202002
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20