Follow
Muhammed Eyyüp Sallabaş
Title
Cited by
Cited by
Year
İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumları ve Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki? liski
ME SALLABAS
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (16), 141-155, 2008
2762008
OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİNDE ÇOKTAN SEÇMELİ TESTLERLE AÇIK UÇLU YAZILI YOKLAMALARIN KARŞILAŞTIRILMASI
M Temizkan, ME Sallabaş
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 207-220, 2015
152*2015
TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENENLERİN KONUŞMA KAYGILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ.
ME Sallabaş
Electronic Turkish Studies 7 (3), 2012
1372012
ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUMA VE YAZMAYA YÖNELİK TUTUMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
M Temizkan, ME Sallabaş
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 8 (27), 155-176, 2009
922009
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin kendini yazılı olarak ifade etme kazanımlarına ulaşma düzeyi
ME Sallabaş
Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2007
772007
Relationship between 8th Grade Secondary School Students' Reading Attitudes and Reading Comprehension Skills.
ME Sallabaş
Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 9 (16), 2008
592008
Aktif öğrenme yönteminin ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin konuşma becerilerine etkisi
ME Sallabaş
Ankara: Gazi Üniversitesi, Yayımlanmamış Doktora Tezi, 2011
572011
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SÖZLÜ ANLATIM DERSİNE VE SÖZLÜ ANLATIMA YÖNELİK TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
VS Yelok, ME SALLABAŞ
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 7 (3), 581-606, 2009
522009
Analysis of narrative texts in secondary school textbooks in terms of values education
ME SALLABAS
Educational Research and Reviews 8 (8), 361, 2013
492013
Türkçe ders kitabı’nda bulunan metin altı sorularının yenilenmiş Bloom Taksonomisi’ne göre incelenmesi
ME Sallabaş, G Yılmaz
Ana Dili Eğitimi Dergisi 8 (2), 586-596, 2020
482020
TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENENLERİN KONUŞMA ÖZ YETERLİLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ME Sallabaş
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 162 (162), 2012
362012
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin yazılı anlatım becerilerinin çeşitli değişkenler bakımından değerlendirilmesi
ME SALLABAŞ
Milli Eğitim 38 (181), 94-107, 2009
272009
Halk biliminin işlevleri bağlamında geleneksel çocuk oyunları: RTÜK çocuk oyunları
M SALLABAŞ
Milli Folklor 16 (126), 99-109, 2020
172020
Aktif öğrenme yönteminin ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin konuşma becerilerine etkisi (Yayımlanmamış doktora tezi)
ME Sallabaş
Gazi Üniversitesi, 2011
152011
İlköğretim öğrencilerinin noktalama işaretlerini doğru olarak kullanabilme düzeyleri ile ilgili bir araştırma
ME Sallabaş, M Temizkan
142009
Nasreddin Hoca fıkralarının yabancılara Türkçe öğretimi bakımından değeri
M Sallabaş, T Göktentürk
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 2018
92018
Compare the attitudes of teacher candidates related to reading and writing activities
M Temizkan, ME Sallabaş
Electronic Journal of Social Sciences 8 (27), 155-176, 2009
92009
Türkçe metinleri okumaya karşı yabancı dil olarak Türkçe öğrenen öğrencilerin tutumunun belirlenmesi: Bir geçerlilik ve güvenilirlik çalışması
ME Sallabaş, T Göktentürk
Ana Dili Eğitimi Dergisi 6 (2), 369-385, 2018
72018
An evaluation of speaking anxiety for learners of Turkish as a foreign language
ME Sallabaş
72012
Speaking Skills of the Learners Who Learned Turkish as a Foreign Language at B2 Level: A Study on Developing the Graded Scoring Scale
AF Arıcı, ME Sallabaş, M Başaran
International Online Journal of Educational Sciences 9 (2), 2020
62020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20