İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumları ve Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki? liski ME SALLABAS İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (16), 141-155, 2008 | 276 | 2008 |
OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİNDE ÇOKTAN SEÇMELİ TESTLERLE AÇIK UÇLU YAZILI YOKLAMALARIN KARŞILAŞTIRILMASI M Temizkan, ME Sallabaş Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 207-220, 2015 | 152* | 2015 |
TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENENLERİN KONUŞMA KAYGILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ. ME Sallabaş Electronic Turkish Studies 7 (3), 2012 | 137 | 2012 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUMA VE YAZMAYA YÖNELİK TUTUMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI M Temizkan, ME Sallabaş Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 8 (27), 155-176, 2009 | 92 | 2009 |
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin kendini yazılı olarak ifade etme kazanımlarına ulaşma düzeyi ME Sallabaş Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2007 | 77 | 2007 |
Relationship between 8th Grade Secondary School Students' Reading Attitudes and Reading Comprehension Skills. ME Sallabaş Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 9 (16), 2008 | 59 | 2008 |
Aktif öğrenme yönteminin ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin konuşma becerilerine etkisi ME Sallabaş Ankara: Gazi Üniversitesi, Yayımlanmamış Doktora Tezi, 2011 | 57 | 2011 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SÖZLÜ ANLATIM DERSİNE VE SÖZLÜ ANLATIMA YÖNELİK TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ VS Yelok, ME SALLABAŞ Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 7 (3), 581-606, 2009 | 52 | 2009 |
Analysis of narrative texts in secondary school textbooks in terms of values education ME SALLABAS Educational Research and Reviews 8 (8), 361, 2013 | 49 | 2013 |
Türkçe ders kitabı’nda bulunan metin altı sorularının yenilenmiş Bloom Taksonomisi’ne göre incelenmesi ME Sallabaş, G Yılmaz Ana Dili Eğitimi Dergisi 8 (2), 586-596, 2020 | 48 | 2020 |
TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENENLERİN KONUŞMA ÖZ YETERLİLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ ME Sallabaş Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 162 (162), 2012 | 36 | 2012 |
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin yazılı anlatım becerilerinin çeşitli değişkenler bakımından değerlendirilmesi ME SALLABAŞ Milli Eğitim 38 (181), 94-107, 2009 | 27 | 2009 |
Halk biliminin işlevleri bağlamında geleneksel çocuk oyunları: RTÜK çocuk oyunları M SALLABAŞ Milli Folklor 16 (126), 99-109, 2020 | 17 | 2020 |
Aktif öğrenme yönteminin ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin konuşma becerilerine etkisi (Yayımlanmamış doktora tezi) ME Sallabaş Gazi Üniversitesi, 2011 | 15 | 2011 |
İlköğretim öğrencilerinin noktalama işaretlerini doğru olarak kullanabilme düzeyleri ile ilgili bir araştırma ME Sallabaş, M Temizkan | 14 | 2009 |
Nasreddin Hoca fıkralarının yabancılara Türkçe öğretimi bakımından değeri M Sallabaş, T Göktentürk Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 2018 | 9 | 2018 |
Compare the attitudes of teacher candidates related to reading and writing activities M Temizkan, ME Sallabaş Electronic Journal of Social Sciences 8 (27), 155-176, 2009 | 9 | 2009 |
Türkçe metinleri okumaya karşı yabancı dil olarak Türkçe öğrenen öğrencilerin tutumunun belirlenmesi: Bir geçerlilik ve güvenilirlik çalışması ME Sallabaş, T Göktentürk Ana Dili Eğitimi Dergisi 6 (2), 369-385, 2018 | 7 | 2018 |
An evaluation of speaking anxiety for learners of Turkish as a foreign language ME Sallabaş | 7 | 2012 |
Speaking Skills of the Learners Who Learned Turkish as a Foreign Language at B2 Level: A Study on Developing the Graded Scoring Scale AF Arıcı, ME Sallabaş, M Başaran International Online Journal of Educational Sciences 9 (2), 2020 | 6 | 2020 |