Takip et
Mustafa Tan
Mustafa Tan
gazi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Fen öğretiminde bilimsel süreç becerilerinin yeri ve önemi
TAN Mustafa, AGBK TEMİZ
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (13), 89-101, 2003
5812003
İlköğretim fen öğretim programında hedeflenen öğrenci kazanımlarının bilimsel süreç becerilerine göre sınıflandırılması
MF Taşar, BK Temiz, M Tan
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 1, 380-385, 2002
1232002
Fizik eğitiminde 5E modelinin öğrencilerin akademik başarısına etkisinin incelenmesi
İ Ergin, U KANLI, TAN Mustafa
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (2), 191-209, 2007
1202007
Development and validation of a multiple format test of science process skills
BK Temiz, MF Taşar, M Tan
International Education Journal 7 (7), 1007-1027, 2006
1032006
Lise 1 Sınıf Öğrencilerinin Grafik Yorumlama Becerileri
B TEMİZ, M Tan
Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi, 2009
962009
İlköğretim fen öğretiminde temel bilimsel süreç becerileri
BK Temiz, M Tan
Eğitim ve Bilim 28 (127), 2003
852003
5E Modeli nin Öğrencilerin Akademik Başarısına ve Tutum Düzeylerine Etkisi Yatay Atış Hareketi Örneği
E İsmet, Y Ünsal, M Tan
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 2006
842006
Measurement of thermal neutron cross-sections and resonance integrals for 71Ga (n, γ) 72Ga and 75As (n, γ) 76As by using 241Am–Be isotopic neutron source
M Karadag, H Yücel, M Tan, A Özmen
Nuclear Instruments and Methods in Physics Research Section A: Accelerators …, 2003
632003
The importance and role of the science process skills in science teaching
M Tan, BK Temiz
Pamukkale University Journal of Education 13 (13), 89-101, 2003
372003
X-ray fluorescence yields and Coster-Kronig transition probabilities of the L1, L2 and L3 subshells of Pb
M Tan, RA Braga, RW Fink, PV Rao
Physica Scripta 25 (4), 536, 1982
291982
Fizik öğretiminde kullanılan yazılı ölçme türlerinin itme momentum konusu için karşılaştırılması
H Kızılcık, M Tan
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (2), 2007
242007
İlköğretim fen öğretiminde bütünleyici bilimsel süreç becerileri
B Temiz, M Tan
Çağdaş Eğitim Dergisi, 2003
242003
İtme ve momentum konusunda çoktan seçmeli bir test geliştirilmesi
HŞ Kızılcık, M Tan
Kastamonu Eğitim Dergisi 19 (1), 185-198, 2011
202011
Sözel bölüm öğretmen adaylarının fen bilimlerine, fen eğitimine ve teknolojiye karşı tutumlarının araştırılması
HŞ Kızılcık, BK Temiz, M Tan, ŞK İngeç
Eğitim ve Bilim 32 (146), 80-88, 2010
202010
L2, 3 subshell X-ray fluorescence yields and Coster-Kronig transition probabilities of Nd and Yb
M Tan, RA Braga, RW Fink, PV Rao
Physica Scripta 37 (1), 62, 1988
191988
Değişkenleri değiştirme ve kontrol etme becerilerinin ölçülmesi
BK TEMİZ, TAN Mustafa
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (3), 151-174, 2007
182007
LİSE 1. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DEĞİŞKENLERİ BELİRLEME ve HİPOTEZ KURMA BECERİLERİ
BK Temiz, M Tan
Kastamonu Eğitim Dergisi 17 (1), 195-202, 2009
162009
İlköğretim fen öğretim programının bilimsel süreç becerilerini geliştirmede hedefler, içerik ve eğitim durumları bakımından incelenmesi
MF Taşar, BK Temiz, M Tan
Bildiri ODTÜ 5, 2002
152002
Experimental determination of effective resonance energies for the (n, γ) reactions of 71Ga, 75As, 164Dy, 170Er by the cadmium ratio method
MG Budak, H Yücel, M Karadag, M Tan
Annals of Nuclear Energy 35 (8), 1433-1439, 2008
142008
Developing, implementing, and testing a conceptual change text about relativity
M Akpınar, M Tan
Western Anatolia Journal of Educational Sciences, 2011
112011
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20