Fen öğretiminde bilimsel süreç becerilerinin yeri ve önemi TAN Mustafa, AGBK TEMİZ Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (13), 89-101, 2003 | 582 | 2003 |
İlköğretim fen öğretim programında hedeflenen öğrenci kazanımlarının bilimsel süreç becerilerine göre sınıflandırılması MF Taşar, BK Temiz, M Tan V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 1, 380-385, 2002 | 123 | 2002 |
Fizik eğitiminde 5E modelinin öğrencilerin akademik başarısına etkisinin incelenmesi İ Ergin, U KANLI, TAN Mustafa Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (2), 191-209, 2007 | 120 | 2007 |
Development and validation of a multiple format test of science process skills BK Temiz, MF Taşar, M Tan International Education Journal 7 (7), 1007-1027, 2006 | 103 | 2006 |
Lise 1 Sınıf Öğrencilerinin Grafik Yorumlama Becerileri B TEMİZ, M Tan Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi, 2009 | 96 | 2009 |
İlköğretim fen öğretiminde temel bilimsel süreç becerileri BK Temiz, M Tan Eğitim ve Bilim 28 (127), 2003 | 85 | 2003 |
5E Modeli nin Öğrencilerin Akademik Başarısına ve Tutum Düzeylerine Etkisi Yatay Atış Hareketi Örneği E İsmet, Y Ünsal, M Tan Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 2006 | 84 | 2006 |
Measurement of thermal neutron cross-sections and resonance integrals for 71Ga (n, γ) 72Ga and 75As (n, γ) 76As by using 241Am–Be isotopic neutron source M Karadag, H Yücel, M Tan, A Özmen Nuclear Instruments and Methods in Physics Research Section A: Accelerators …, 2003 | 63 | 2003 |
The importance and role of the science process skills in science teaching M Tan, BK Temiz Pamukkale University Journal of Education 13 (13), 89-101, 2003 | 37 | 2003 |
X-ray fluorescence yields and Coster-Kronig transition probabilities of the L1, L2 and L3 subshells of Pb M Tan, RA Braga, RW Fink, PV Rao Physica Scripta 25 (4), 536, 1982 | 29 | 1982 |
Fizik öğretiminde kullanılan yazılı ölçme türlerinin itme momentum konusu için karşılaştırılması H Kızılcık, M Tan Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (2), 2007 | 24 | 2007 |
İlköğretim fen öğretiminde bütünleyici bilimsel süreç becerileri B Temiz, M Tan Çağdaş Eğitim Dergisi, 2003 | 24 | 2003 |
İtme ve momentum konusunda çoktan seçmeli bir test geliştirilmesi HŞ Kızılcık, M Tan Kastamonu Eğitim Dergisi 19 (1), 185-198, 2011 | 20 | 2011 |
Sözel bölüm öğretmen adaylarının fen bilimlerine, fen eğitimine ve teknolojiye karşı tutumlarının araştırılması HŞ Kızılcık, BK Temiz, M Tan, ŞK İngeç Eğitim ve Bilim 32 (146), 80-88, 2010 | 20 | 2010 |
L2, 3 subshell X-ray fluorescence yields and Coster-Kronig transition probabilities of Nd and Yb M Tan, RA Braga, RW Fink, PV Rao Physica Scripta 37 (1), 62, 1988 | 19 | 1988 |
Değişkenleri değiştirme ve kontrol etme becerilerinin ölçülmesi BK Temiz, M Tan Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (3), 151-174, 2007 | 18 | 2007 |
LİSE 1. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DEĞİŞKENLERİ BELİRLEME ve HİPOTEZ KURMA BECERİLERİ BK Temiz, M Tan Kastamonu Eğitim Dergisi 17 (1), 195-202, 2009 | 16 | 2009 |
İlköğretim fen öğretim programının bilimsel süreç becerilerini geliştirmede hedefler, içerik ve eğitim durumları bakımından incelenmesi MF Taşar, BK Temiz, M Tan Bildiri ODTÜ 5, 2002 | 15 | 2002 |
Experimental determination of effective resonance energies for the (n, γ) reactions of 71Ga, 75As, 164Dy, 170Er by the cadmium ratio method MG Budak, H Yücel, M Karadag, M Tan Annals of Nuclear Energy 35 (8), 1433-1439, 2008 | 14 | 2008 |
Developing, implementing, and testing a conceptual change text about relativity M Akpınar, M Tan Western Anatolia Journal of Educational Sciences, 2011 | 11 | 2011 |