Yeni Tip Koronavirüs (SARS-CoV2) Salgınına Bağlı Uzaktan Eğitim Sürecinin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleriyle Değerlendirilmesi M Sömez, K Yıldırım, FÇ Çetinkaya Turkish Studies 15 (6), 855-875, 2020 | 53* | 2020 |
Masal anlatımının ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin konuşma prozodilerine etkisi FÇ Çetinkaya, M Sönmez Yaratıcı Drama Dergisi 14 (2), 297-308, 2019 | 12 | 2019 |
Sınıf öğretmenlerinin çocuk edebiyatına yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi M Sönmez, M Durmaz, AB Topçam, FÇ Çetinkaya Ana Dili Eğitimi Dergisi 9 (2), 531-542, 2021 | 7 | 2021 |
A Formative Assessment Example: Word Association Test FÇ Çetinkaya, M Sönmez, AB Topçam International Education Studies 13 (8), 103-117, 2020 | 6 | 2020 |
Bir Kanıt Temelli Öğrenme Örneği: Resimli Çocuk Kitaplarından Kanıtlar M Sönmez Uygulamada Eğitim ve Yönetim Bilimleri Dergisi 2 (1), 1-26, 2022 | 5 | 2022 |
The Effect of formative assessment on reading comprehension M Sönmez, FÇ Çetinkaya International Journal of Assessment Tools in Education 9 (Special Issue), 88–108, 2022 | 4 | 2022 |
Okuma becerilerini nasıl değerlendiriyoruz? M Sönmez Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları Dergisi 9 (2), 127-146, 2021 | 3 | 2021 |
Bir Metinlerarasılık Örneği: Kırmızı Başlıklı Kız Varyantları. FÇ Çetinkaya, M Durmaz, M Sönmez Journal of Kirsehir Education Faculty 20 (3), 2019 | 3 | 2019 |
Drama yönteminin sınıf öğretmeni adaylarının masal yazma becerilerine etkisi FÇ Çetinkaya, AB Topçam, M Sönmez Ana Dili Eğitimi Dergisi 7 (2), 337-352, 2019 | 3 | 2019 |
Göç Temalı Resimli Çocuk Kitaplarına Yönelik Bir Değer Analiz Çalışması M Sönmez, B Yorulmaz Academic Social Studies / Akademik Sosyal Araştırmalar 6 (22), 13-28, 2022 | 2* | 2022 |
Biçimlendirici değerlendirmenin okuduğunu anlamaya etkisi M SÖNMEZ Düzce Üniversitesi, 2020 | 2 | 2020 |
Etkileşimli Okuma Destekli Hayat Bilgisi Derslerinin İlkokul Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Dersi ve Çevreye Yönelik Tutumlarına Etkisi M Durmaz, AB Topçam, M Sönmez, ZN Baysal Milli Eğitim Dergisi 52 (240), 3083 - 3112, 2023 | 1 | 2023 |
4.Sınıf Okuma Becerileri Kitabının Metin ve Sorularının İncelenmesi M Sönmez, H Sönmez Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi 3 (1), 17-26, 2023 | 1 | 2023 |
Improving financial literacy through interactive read-aloud with children’s picture books FÇ Çetinkaya, K Yıldırım, ÖH İ., M Sönmez, D Kaya Tosun, T Rasinski, ... The Journal of Educational Research, 2023 | 1 | 2023 |
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Salgın Sürecinde Ev Etkinlikleri, Okur Tepkileri ve Anlama Durumlarının İncelenmesi K YILDIRIM, M SÖNMEZ, FÇ ÇETİNKAYA, S AKYÜZ Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 690-710, 2021 | 1* | 2021 |
Okuma Tiyatrosu Yöntemi ile İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma Becerilerinin Geliştirilmesi M Sönmez, Ö Tokgöz Milli Eğitim Dergisi 53 (241), 409 - 428, 2024 | | 2024 |
Developing Reading and Listening Skills of an Inclusion Student: An Action Research M Sönmez, AB Topçam, M Durmaz, FÇ Çetinkaya Sakarya University Journal of Education 13 (1), 24 - 47, 2023 | | 2023 |
Salgın Döneminde Deneyimli Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Öğretimi Dersi Bağlamında Sağlamış Oldukları Desteğe Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri FÇ ÇETİNKAYA, M SÖNMEZ, K YILDIRIM, BB SEZER, M DURMAZ, ... Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları 10 (2), 102-123, 2022 | | 2022 |
How Can We Prepare an Interactive Reading Plan? M Sönmez, AB Topçam, M Durmaz, BB Sezer, Hİ Öksüz, FÇ Çetinkaya, ... 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS), 2021 | | 2021 |
Geleneksel, Karşı, Eşitlikçi Örneklerle Masallarla Etkileşimli Okuma FÇ Çetinkaya, AB Topçam, M Sönmez, M Durmaz, K Yıldırım, S Sezer, ... Eğiten Kitap Yayıncılık, 2021 | | 2021 |