Takip et
Özge Metin ASLAN
Özge Metin ASLAN
Alanya Alaaddin Keykubat University
alanya.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Analysis of preschool teachers’ and six years old children’s views on play
B Tuğrul, ÖM ASLAN, G ERTÜRK, ŞÖ ALTINKAYNAK
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 101-116, 2014
102*2014
Anaokuluna devam eden çocukların oyun davranışları ve oyunlarında ortaya çıkan zorbalık davranışlarının incelenmesi
Ö Metin Aslan
Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013
832013
Anaokuluna devam eden çocukların oyun davranışları ve oyunlarında ortaya çıkan zorbalık davranışlarının incelenmesi
ÖM ASLAN, B TUĞRUL
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 7 (13), 27-41, 2013
83*2013
Eğitim Felsefesi Dersinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Felsefi Tercihlerine Ve Eleştirel Pedagojiye Yönelik Görüşlerine Olan Etkisi
ÖM Aslan
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 13 (48), 1-14, 2014
512014
Okul öncesi dönemdeki çocukların oyunlarında ortaya çıkan zorbalık ve mağdur olma davranışlarının içerik analizi
ÖM Aslan, B Tuğrul
Journal of Theoretical Educational Science 63, 2014
372014
36-71 aylık çocuklar için oyun davranış ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
ÖM Aslan
Kastamonu Eğitim Dergisi 25 (3), 897-910, 2017
332017
Okul öncesi dönemdeki çocukların okuldaki oyun olanaklarının incelenmesi
B Tuğrul, BOZ Menekşe, G Uludağ, ÖM Aslan, SS Çelik, AS Çapan
Trakya Eğitim Dergisi 9 (2), 185-198, 2019
302019
Reflection of sibling relationships into the kinetic family drawings during the preschool period
Ö Metin, E Üstün
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2440-2447, 2010
192010
Peer rejection and internalizing behavior: The mediating role of peer victimization in preschool
Ö Metin Aslan
The Journal of Genetic Psychology 179 (4), 198-206, 2018
172018
Turkish and American preschoolers’ play, aggression and victimization behaviours in play context
Ö Metin Aslan
Early Child Development and Care 190 (3), 348-363, 2020
142020
Davranışsal Ketlenme, Sosyal İçedönüklük, Utangaçlık Ve Sosyal İlgisizlik Üzerine Bir Derleme
ÖM ASLAN
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 15 (57), 487-511, 2016
142016
Shyness and peer interactions in non-social play behaviours among Turkish and American preschool-aged children
Ö Metin Aslan
Early Child Development and Care 190 (8), 1157-1173, 2020
11*2020
Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği: Büyük Düşünceler/Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar
T Onur, Ş Topkaya
Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2017
112017
Sokaktan Bilgisayara Metaforlarla Oyun Yolculuğu: Lise Öğrencilerin Oyun Kavramı İle İlişkin Metaforları
ÖM Aslan, ME SÜMER, MH TAŞKIN, E Bilge
Turkish Studies (Elektronik) 10 (11), 1165-1182, 2015
102015
From an Academician's Preschool Diary: Emergent Curriculum and Its Practices in a Qualified Example of Laboratory Preschool.
Ö Metin Aslan
Journal of Curriculum and Teaching 7 (1), 97-110, 2018
72018
Kinetik Aile Çizim Testinin Stil Ve Hareket Boyutları
AGDÖM ASLAN, E Üstün
62013
Moderating Effects of Teacher–Child Relationship on the Association Between Unsociability and Play Behaviors
Ö Metin Aslan, M Boz
The Journal of Genetic Psychology, 183:2, 180-196, 2022
32022
The role of mother–child relationship between young children’s anxiety and social play
Ö Metin Aslan, Y Altinisik
Early Child Development and Care 192 (15), 2442-2454, 2022
22022
Çocukların Oyun Oynama Hakkı
ÖM Aslan, B Tuğrul
3. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, 195-202, 2006
22006
Preschool children’s perceptions of play areas
M BOZ, Ö METİN ASLAN, G ULUDAĞ
12013
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20