Analysis of preschool teachers’ and six years old children’s views on play B Tuğrul, ÖM ASLAN, G ERTÜRK, ŞÖ ALTINKAYNAK İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 101-116, 2014 | 102* | 2014 |
Anaokuluna devam eden çocukların oyun davranışları ve oyunlarında ortaya çıkan zorbalık davranışlarının incelenmesi Ö Metin Aslan Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013 | 83 | 2013 |
Anaokuluna devam eden çocukların oyun davranışları ve oyunlarında ortaya çıkan zorbalık davranışlarının incelenmesi ÖM ASLAN, B TUĞRUL Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 7 (13), 27-41, 2013 | 83* | 2013 |
Eğitim Felsefesi Dersinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Felsefi Tercihlerine Ve Eleştirel Pedagojiye Yönelik Görüşlerine Olan Etkisi ÖM Aslan Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 13 (48), 1-14, 2014 | 51 | 2014 |
Okul öncesi dönemdeki çocukların oyunlarında ortaya çıkan zorbalık ve mağdur olma davranışlarının içerik analizi ÖM Aslan, B Tuğrul Journal of Theoretical Educational Science 63, 2014 | 37 | 2014 |
36-71 aylık çocuklar için oyun davranış ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması ÖM Aslan Kastamonu Eğitim Dergisi 25 (3), 897-910, 2017 | 33 | 2017 |
Okul öncesi dönemdeki çocukların okuldaki oyun olanaklarının incelenmesi B Tuğrul, BOZ Menekşe, G Uludağ, ÖM Aslan, SS Çelik, AS Çapan Trakya Eğitim Dergisi 9 (2), 185-198, 2019 | 30 | 2019 |
Reflection of sibling relationships into the kinetic family drawings during the preschool period Ö Metin, E Üstün Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2440-2447, 2010 | 19 | 2010 |
Peer rejection and internalizing behavior: The mediating role of peer victimization in preschool Ö Metin Aslan The Journal of Genetic Psychology 179 (4), 198-206, 2018 | 17 | 2018 |
Turkish and American preschoolers’ play, aggression and victimization behaviours in play context Ö Metin Aslan Early Child Development and Care 190 (3), 348-363, 2020 | 14 | 2020 |
Davranışsal Ketlenme, Sosyal İçedönüklük, Utangaçlık Ve Sosyal İlgisizlik Üzerine Bir Derleme ÖM ASLAN Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 15 (57), 487-511, 2016 | 14 | 2016 |
Shyness and peer interactions in non-social play behaviours among Turkish and American preschool-aged children Ö Metin Aslan Early Child Development and Care 190 (8), 1157-1173, 2020 | 11* | 2020 |
Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği: Büyük Düşünceler/Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar T Onur, Ş Topkaya Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2017 | 11 | 2017 |
Sokaktan Bilgisayara Metaforlarla Oyun Yolculuğu: Lise Öğrencilerin Oyun Kavramı İle İlişkin Metaforları ÖM Aslan, ME SÜMER, MH TAŞKIN, E Bilge Turkish Studies (Elektronik) 10 (11), 1165-1182, 2015 | 10 | 2015 |
From an Academician's Preschool Diary: Emergent Curriculum and Its Practices in a Qualified Example of Laboratory Preschool. Ö Metin Aslan Journal of Curriculum and Teaching 7 (1), 97-110, 2018 | 7 | 2018 |
Kinetik Aile Çizim Testinin Stil Ve Hareket Boyutları AGDÖM ASLAN, E Üstün | 6 | 2013 |
Moderating Effects of Teacher–Child Relationship on the Association Between Unsociability and Play Behaviors Ö Metin Aslan, M Boz The Journal of Genetic Psychology, 183:2, 180-196, 2022 | 3 | 2022 |
The role of mother–child relationship between young children’s anxiety and social play Ö Metin Aslan, Y Altinisik Early Child Development and Care 192 (15), 2442-2454, 2022 | 2 | 2022 |
Çocukların Oyun Oynama Hakkı ÖM Aslan, B Tuğrul 3. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, 195-202, 2006 | 2 | 2006 |
Preschool children’s perceptions of play areas M BOZ, Ö METİN ASLAN, G ULUDAĞ | 1 | 2013 |