Follow
Nergiz Kardaş İşler
Nergiz Kardaş İşler
Verified email at hacettepe.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Fen eğitiminde argümantasyon odaklı öğretimin öğrencilerin karar verme ve problem çözme becerilerine etkisi
N Kardaş
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013
1112013
İlköğretim öğrencilerinin görsel okuma becerisi ile okuduğunu anlama becerisi arasındaki ilişkinin incelenmesi
Ö Baş, N Kardaş
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (1), 230-243, 2014
412014
Bir ilkokul 4. sınıf öğrencisinin okuma bozukluğu ve anlama güçlüğü: Bir durum çalışması
N Kardaş İşler, AE Şahin
Ana Dili Eğitimi Dergisi 4 (2), 174-186, 2016
382016
PROBLEM ÇÖZME ENVANTERİNİ İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNE UYARLAMA ÇALIŞMASI: DOĞRULAYICI FAKTÖR ANALİZİ SONUÇLARI
N Kardaş, ŞS Anagün, P Yalçınoğlu
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 13 (51), 182-194, 2014
312014
Refugee education in Turkey: Barriers and suggested solutions
S Celik, N Kardaş İşler, D Saka
Pedagogy, Culture & Society 31 (4), 687-705, 2023
282023
Göç Mağduru Çocuklarin Covid-19 Salgini Sürecindeki Öğrenme Deneyimleri
S Çelik, NK İşler
Milli Eğitim Dergisi 49 (1), 783-800, 2020
282020
Okuma yazma eğitimi ve teknoloji
İ Ertem
Nobel Yayın Dağıtım, 2014
242014
Multicultural children literature in preservice teacher education: Responses through literature circles.
N Kardaş İşler, H Dedeoğlu
International Journal of Progressive Education 15 (4), 130-141, 2019
192019
The interactional management of learner initiatives in social studies classroom discourse
NK İşler, U Balaman, AE Şahin
Learning, Culture and Social Interaction 23, 100341, 2019
172019
Reference to a shared past event in primary school setting
NK İşler, NC Daşkın
Linguistics and Education 57, 100815, 2020
92020
İlkokul sosyal bilgiler dersinde öğrenci başlatımları ve öğrenme fırsatları: bir konuşma çözümlemesi çalışması
N Kardaş İşler
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019
72019
4+ 4+ 4 düzenlemesiyle farklı yaşlarda ilkokula başlayan öğrencilerin akademik performanslarının LGS verileri temelinde analizi
AE Şahin, N KARDAŞ-İŞLER, S Zoraloğlu
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 55 (2 …, 2022
62022
Anagün,. S., Yalçınoğlu, P.(2014). Problem çözme envanterini ilköğretim öğrencilerine uyarlama çalışması
N Kardaş
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 13 (51), 182-194, 0
6
İlkokul sosyal bilgiler dersi öğretim programının sürdürülebilir kalkınma hedefleri ve yenilenmiş Bloom taksonomisi kapsamında incelenmesi [Investigation of Primary School …
NK İşler
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 472-486, 0
6*
Öğrenci katılımına zemin hazırlayan etkileşimsel bir kaynak: Eksik tasarlanmış sözceler
NK İŞLER, AE ŞAHİN, U Balaman
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 45 (45), 376-396, 2019
42019
İlkokullarda kitap paylaşımı ve öğrencilerin okuma alışkanlıklarının geliştirilmesi
H Dedeoğlu, N Kardaş
Cito Eğitim: Kuram ve Uygulama, 27-36, 2013
42013
The dream school: Exploring children’s views about school
NB İnce, N Kardaş-İşler, B Akhun, MC Durmuşoğlu
International Journal of Progressive Education 18 (4), 90-104, 2022
32022
Re-thinking Multigrade Classrooms as an Alternative Educational Environment
N Kardaş-İşler
Educational Policy Analysis and Strategic Research 17 (2), 71-90, 2022
32022
Okuryazarlık Araştırmalarında Gündemde Olan ve Olmayan Konular: Türkiye Örneği
D Hakan, N Kardaş İşler
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 14 (33), 107-128, 2020
2*2020
4+ 4+ 4 Düzenlemesiyle Okula Erken Yaşta Başlayan Çocuklar:“Bir Yaş Daha Büyük Olsaydım Çok Daha İyi Olurdu!”
AE ŞAHİN, S Zoraloğlu, NK İŞLER
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2023
12023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20