Self-regulation and play: how children's play directed with executive function and emotion regulation B Hamamcı, A Balaban Dağal Early Child Development and Care 192 (13), 2149-2159, 2022 | 8 | 2022 |
Okul öncesi dönem çocuklarının yürütücü işlev becerilerinin değerlendirilmesi B Hamamcı Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Marmara Üniversitesi, 2020 | 8 | 2020 |
Association between performance-based and ratings of Turkish children’s executive function B Hamamcı, IH Acar, G Uyanik Current Psychology 42, 10053-10062, 2023 | 3 | 2023 |
Validity and reliability study of parent report of the Childhood Executive Functioning Inventory for preschoolers B Hamamcı, İH Acar, G Uyanık Eğitimde Kuram ve Uygulama 17 (2), 1-10, 2021 | 3 | 2021 |
Okul öncesi öğretmen adaylarının bilişötesi farkındalıkları ile duygusal zekâ özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi A Balaban Dağal, B Hamamcı, K Yayla Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 4 (3), 583-608, 2020 | 2 | 2020 |
The relationship between pre-school children's patterning skills and language development. Y Güven, B Hamamci, K Yayla Ilkogretim Online 20 (1), 2021 | 1 | 2021 |
Investigation of Pre-service Preschool Teachers' Satisfaction Levels and Efficacy Perceptions of Digital-assisted Education D Altun, B Hamamcı, F Erden | | 2023 |
Home Environment to Foster Children’s Math Outcomes: A Systematic Review B Hamamcı, HÖ Demircan | | 2023 |
Yaratıcılık ve Bilişsel Beceriler B Hamamcı Erken Çocuklukta Yaratıcılığa Genel Bakış, 139 -156, 2023 | | 2023 |
Erken Çocukluk Dönemi İçin Ev Öğrenme Ortamı Dizininin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması B Hamamcı, HÖ Demircan, F Erden 10th International Eurasian Educational Research Congress, 1664-1666, 2023 | | 2023 |
Öğretmen-Çocuk İlişkilerinin Çocukların Öz Düzenleme Becerilerine Katkısı İH Acar, B Hamamcı Sosyal Zihin: Bilişsel Gelişimde Sosyal Etkileşimin Rolü, 21-48, 2023 | | 2023 |
The Development of Metacognition in Early Years: A Short-Term Longitudinal Analysis B HAMAMCI EJERCONGRESS 2022 CONREFENCE PROCEEDINGS, 57, 2022 | | 2022 |
COVID-19 döneminde öğretmenlik deneyimleri B Hamamcı, G Öztürk | | 2021 |